Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Bruce Willis er Navy SEAL! Blir ikke tøffere enn det

 

og fra hva jeg har hørt om extended så tar den med mer fra de "slemme" sin side så man får vite mer av hva som driver dem

7615644[/snapback]

 

Så tar de med m16A4 blablabla satchel charge blablabla bombe blabla bra film bla bla

7615927[/snapback]

Ahahhaha. Den er dritrealistisk, de avfyrer nøyaktig korrekt antall skudd per sekund per magasin i forhold til irl, så filmen får 10/10.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Nå må du slutte å plage, her. Folk har forskjellige interesser.

 

Men forresten, hva i helvete er det folk gjør oppe nå da? :ohmy:

 

Jeg har vært på fest, i allefall. Glemte å kjøpe drikke tidligere, så jeg var edru, og kjørte folk rundt. Tjente meg litt over 1500kr på 200 kroners bensin, så jeg lukter masse DVD-kjøping på nyåret når sjappene åpner! :D

Lenke til kommentar
Vil bare si at det ikke virker som at folk har skjønt From Dusk Till Dawn her. Hvis det var så enkelt med Snakes on a Plane, hvorfor er det vanskelig med Dusk? Samme type film.

 

EDIT: Trodde M249 var arvtagern til M60 jeg? Eller er den bare mer brukt?

7616594[/snapback]

 

Den er avtageren og du finner ikke M60 våpen blant vanlige styrker(de gammle M60'ne er fremdeles brukt av natinal guards da) men blandt spesial styrker finnes det oppgraderte versjoner.

Lenke til kommentar

 

Men Black Hawk Down extended er noe jeg er veldig interessert i. Er det noen her inne som har R1 extended DVD'en? Jeg kjøpte netopp min tredje versjon av BHD, men man kan aldri få for mange BHD versjoner :p

 

[

 

det blir min fjerde BHD dvd, vite ikke at det var en extended av den, selv om det bare er 8min så må man jo ha den BHD er BHD

Lenke til kommentar

Jeg digger Bruce Willis bare mer og mer! Så Armageddon SE for første gang nå, og den er jo enda bedre enn Independece Day! Jeg vet SteffyBoy en gang sa han skulle være offisiell talsmann eller noe sånt for Armageddon, så den posten er tatt, men jeg skal faen meg være visetalsmann!

 

Gotta love it! :love:

Lenke til kommentar
Vil bare si at det ikke virker som at folk har skjønt From Dusk Till Dawn her. Hvis det var så enkelt med Snakes on a Plane, hvorfor er det vanskelig med Dusk? Samme type film.

 

EDIT: Trodde M249 var arvtagern til M60 jeg? Eller er den bare mer brukt?

7616594[/snapback]

 

Den er avtageren og du finner ikke M60 våpen blant vanlige styrker(de gammle M60'ne er fremdeles brukt av natinal guards da) men blandt spesial styrker finnes det oppgraderte versjoner.

7617645[/snapback]

 

Stemmer jo det. Er vel kun SEALs som enda bruker M60. Da i form av MK43. Men SEALS går jo også nå over til MK48(som da er en oppgradert utgave av M249 ;) )

 

det blir min fjerde BHD dvd, vite ikke at det var en extended av den, selv om det bare er 8min så må man jo ha den BHD er BHD

Det blir min fjerde også. Og så må jeg jo nesten ha Blue Ray utgaven når jeg får meg en BR spiller så da er jeg oppe i 5 utgaver :p

Lenke til kommentar
Har du ikke sett Armageddon før nå :ohmy:

 

Skal nå sies at den visetalsmann posten er tatt av meg, men vi trenger en sekretær :p

7619785[/snapback]

Hva med at vi lager en "anti-Armageddonklubb" i samme slengen? Kan melde meg frivill til å stifte organisasjonen - ikke fordi jeg misliker den så strerkt, men fordi disse menneskene trenger å bli stoppet fra Armageddonhypen de driver. En som virkelig hater filmen kan få være president. :wee:

 

Kjapt spørsmål: Må man ha sett Final Destination 1 for å se toeren? Mannen/kvinnen med kjappest svar fortjener en premie; skal nemlig se filmen ASAP.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Kjapt spørsmål: Må man ha sett Final Destination 1 for å se toeren? Mannen/kvinnen med kjappest svar fortjener en premie; skal nemlig se filmen ASAP.

 

Jeg mener du burde se 1'ern før du ser 2'ern. Mange personer er med i 1'ern som også er i 2'ern - noe som gjør at man i hvertfall vet hvem de er og hva de har gjennom gått i den første filmen. Så slipper du jo også å sitte igjen med masse spørsmål etter at du har sett 2'ern.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Må man ha sett Final Destination 1 for å se toeren? Mannen/kvinnen med kjappest svar fortjener en premie; skal nemlig se filmen ASAP.

 

Jeg mener du burde se 1'ern før du ser 2'ern. Mange personer er med i 1'ern som også er i 2'ern - noe som gjør at man i hvertfall vet hvem de er og hva de har gjennom gått i den første filmen. Så slipper du jo også å sitte igjen med masse spørsmål etter at du har sett 2'ern.

7621799[/snapback]

Det gikk forholdsvis greit. Jeg hadde sett eneren fra før, men ikke broren min. Selv om filmen refererte mye til eneren gikk det veldig greit iom. at storyen var helt ny i den forstand at alle det var en ny ulykke som ble forhindret osv. osv. Final Destination er konge btw. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...