SnittLeif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen ganger blir smale filmer promotert som mer tilgjengelige enn de egentlig er, og det er nå temmelig misvisende. Således kan jeg vel si meg enig i Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trailere har den tendensen til å ødelegge litt av opplevelsen for meg også. Ser ikke trailere jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg ser trailere til filmer jeg har hørt noe om, men lurer på hva handler om. Men trailere til filmer som Indiana Jones, Batman, Grindhouse ol. vil jeg bare ikke se. Edit: Ble litt rart. Selvfølgelig vil jeg se, men jeg tror det kommer til å ødelegge selve filmen. Endret 20. mai 2008 av :--{D Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faen ta alt og alle for at jeg ikke får se Indiana jones på kino Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Og hvorfor får du ikke det? Tror tilogmed Fredrikstad Kino setter den opp, så det kan ikke være at lokalkinoen ikke viser den. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Og hvorfor får du ikke det? Tror tilogmed Fredrikstad Kino setter den opp, så det kan ikke være at lokalkinoen ikke viser den. Er faktisk overrasket over at lokalkinoen vår viser den. For å si det sånn, de viser There Will Be Blood samme dag som at Indy 4 kommer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 There Will Be Blood vises i disse dager på Fredrikstad Kino også. Snålt å tenke på, når jeg har hatt den i hylla et par uker allerede. Ble forresten litt skuffa da jeg så den i går kveld. Hadde forventet meg enda mer fra den filmen, så endte opp på 7/10. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Watching Pulp Fiction with Quentin Tarantino! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 There Will Be Blood vises i disse dager på Fredrikstad Kino også. Snålt å tenke på, når jeg har hatt den i hylla et par uker allerede. Ble forresten litt skuffa da jeg så den i går kveld. Hadde forventet meg enda mer fra den filmen, så endte opp på 7/10. Vurderer å se den på kino, men den dukker opp på BD om et par uker. Blir import, men det er da ingen hindring. Mer enn to timer på kino vet jeg ikke fungerer så bra når aldersgrensen kun er 15. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Og hvorfor får du ikke det? Tror tilogmed Fredrikstad Kino setter den opp, så det kan ikke være at lokalkinoen ikk viser den. Når du er "fanget" på Rena leir uten at lokalkinoen viser filmen så kan det det, jo. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Og hvorfor får du ikke det? Tror tilogmed Fredrikstad Kino setter den opp, så det kan ikke være at lokalkinoen ikk viser den. Når du er "fanget" på Rena leir uten at lokalkinoen viser filmen så kan det det, jo. Ikke verre enn å være på Skjold. EDIT: ...Eller, forsåvidt. Nå er jeg på perm. Endret 21. mai 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som skal på Indy i morgen? Vurderer å bestille et par billetter nå. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Massevis av ledige billetter i Oslo. Mulig jeg ser filmen i neste uke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) får sett den på lørdag kl 1500 Kun 4 stykker som har kjøpt bilett til forestillingen. Doomsday i morra forresten. Noen som har sett? Endret 21. mai 2008 av Hille Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Villanden på tv2 filmkanalen. Vi fikk sånn ny riks-tv-boks i går, så det er finfint signal og mange kanaler. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skal på Indy kl21 i kveld Gleeeder meg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hehe, moro å se at siste Indiana Jones ligger på 165.plass på IMDB med et snitt på 8.8. Varer nok ikke lenge før nostalgifaktoren har gitt seg og den er ute igjen... Endret 22. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den detter nok fort ned igjen ja regner jeg med, uten å ha sett filmen. Det som imponerer meg er at Iron Man fortsatt ligger på listen, jeg trodde også den ville dette ned ganske fort. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Utifra anmeldelsene så er denne filmen spesielt god for de som har et forhold til Indy fra før. Nostalgien blir da altså en egen faktor i filmen. Bra er det, var det som gjorde både Rocky Balboa og Rambo bedre for min egen del. En faktor som ikke hadde vært til stede om jeg ikke vokste opp med filmene. De nevnte filmene tror jeg faller et par hakk om man ikke har ventet en god del år på dem. Jeg gleder meg som en unge til å se Indy-filmen i morgen. I fjor sommer var det bare en popcornfilm som virkelig innfridde for meg, denne sommeren ser langt lysere ut nå som Iron Man var en så positiv overraskelse og jeg fortsatt har Indy, Hulk, Hanckock, Batman m.m som venter. Jeg håper et par av de kan innfri eller være bedre enn forventet, slik at dette kan bli tidenes beste popcornsomre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå