Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, men jeg tenker på noen kompiser av meg som ikke kom igjennom fight club siden de syntes den var kjedelig, og det er jo virkelig en super film. Føler jeg går glipp av noe bra, men men, kanskje jeg prøver igjen en annen gang. Har den liggendes et sted tror jeg Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de. At Once Upon A Time In America er for spesielt interesserte, er vel å ta litt i. Mafiafilmer har da ganske bred appell. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de. At Once Upon A Time In America er for spesielt interesserte, er vel å ta litt i. Mafiafilmer har da ganske bred appell. Tenkte spesifikt på Once Upon A Time In America og Gudfaren-triologien. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mine venner tykkja Once Upon a Time in America var keisam, sjølv om dei alltid pleier å like mafiafilmar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kommer kanskje til å angre litt ja, er det noe jeg ikke tåler på filmer er når slag og spark og skyting og slosskamper generelt er så utrolig fake at wresling blir mer ekte, noe jeg har en anelse av at OUATIA er :/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 De nevnte filmene går vel ikke helt inn under "spesielt interesserte"? Dette er vel betegnelser som er mer riktig overfor filmer som Stalker og Eraserhead? Fight Club virker å være en film som faller i smak for både hvermansen og filmentusiastene. Virker som en smart film som har bred appell. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vennene mine syntes den var kjedelig og begynte å spole til slossscenene *sukk* Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vennene mine syntes den var kjedelig og begynte å spole til slossscenene *sukk* Det er vel strengt tatt ikke rart. Hvis jeg ikke husker helt feil, går du siste ungdomskole eller først VGS. For de fleste er vel det et par år for tidlig å se filmen. Desillusjonen har ikke fått satt sine første spirer i de enda. Endret 19. mai 2008 av Otth Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan vel stemme dette, tenkte meg egentlig at disse ikke var "modne" nok for filmen før jeg anbefalte den, men at de ville være så dumme og spole i den(kan ikke fordra spoling i filmer) trodde jeg ikke. Går ut av 10. klasse til sommeren nå ja Så vel denne filmen i slutten av 9./begynnelsen av 10. Dette er absolutt en av favoritt filmene mine! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du skulle bare bedt dem til å slå av hele filmen istedenfor å drive å spole gjennom den og ødelegge for opplevelsen din (hvis du likte det du så da og ikke kjedet deg). Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de.At Once Upon A Time In America er for spesielt interesserte, er vel å ta litt i. Mafiafilmer har da ganske bred appell. Tenkte spesifikt på Once Upon A Time In America og Gudfaren-triologien.Vel, det blir vel nesten som å si at Indiana Jones-filmene også er for spesielt interesserte. Det folkelige filmbarometeret, IMDb, rangerer de to første Gudfaren-filmene som nummer 1 og 3. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Man kan fint spole gjennom kung-fu/slossfilmer, så med mindre man forklarer på forhånd at tittelen og emnet er misvisende for filmens innhold, så er det ikke så rart at yngre mennesker (yngre enn filmens målgruppe ihvertfall) spoler forbi. Sannsynligvis vil de ha et hyggelig gjensyn med filmen senere, men jeg kan ikke akkurat klandres for at jeg synes Lawrence of Arabia var tung, kjedelig, langdryg og uforståelig da faren min viste den til meg på barneskolen. ^^ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de.At Once Upon A Time In America er for spesielt interesserte, er vel å ta litt i. Mafiafilmer har da ganske bred appell. Tenkte spesifikt på Once Upon A Time In America og Gudfaren-triologien.Vel, det blir vel nesten som å si at Indiana Jones-filmene også er for spesielt interesserte. Det folkelige filmbarometeret, IMDb, rangerer de to første Gudfaren-filmene som nummer 1 og 3. Dette argumentet skjønner jeg ikke. Hvor høyt snitt en film får har lite, med IMDbs utregningsmetode, å si for dens folkelighet eller brede apell. Den forteller bare hva gjennomsnittet av de som har sett ferdig filmen stemmer. Hvis du går noen innlegg tilbake, vil du se at jeg argumenterer for hvorfor dette snittet ikke ukritisk kan sammenlignes med t.eks. Indiana Jones-filmene. Jeg sa heller ingenting om hvor stor andel denne gruppen spesielt interresserte er. Hensikten med å kalle de spesielt interresserte var at folks meninger om filmen er forholdsvis polarisert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du skulle bare bedt dem til å slå av hele filmen istedenfor å drive å spole gjennom den og ødelegge for opplevelsen din (hvis du likte det du så da og ikke kjedet deg). Fikk ikke vite at de hadde spolt før etter at de så den dessverre, angrer på at jeg anbefalte den til dem nå :/ Anbefalte den til ei annen jente og hun likte den, men når hun skal forklare den til folk som ikke har sett den sier hun hele tiden at den handler om en scizofren fyr som er kompis med brad pitt Jaja, uansett en film som anbefales på det sterkeste! IKKE LES SPOILEREN OM DU IKKE HAR SETT FILMEN!!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Pleide ofte å spole gjennom Bud Spencer-filmene i min spede ungdom for å komme til sloss-scenene Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kommer kanskje til å angre litt ja, er det noe jeg ikke tåler på filmer er når slag og spark og skyting og slosskamper generelt er så utrolig fake at wresling blir mer ekte, noe jeg har en anelse av at OUATIA er :/ Det er heller lite action i Once Upon A Time..., så vidt jeg kan huske vaffal, så urealistiske sloss-scener er det i så fall dårlig med. Men filmen er lang (4 timer), og en anelse langdryg også, så hvis du kjedet deg under Gudfaren vil jeg ikke anbefale den. Veldig god film da, sånn hvis du noen skulle bestemme deg for å se den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du går ikke glipp av noe. Disse filmene er for spesielt interesserte. Du kommer mest sannsynlig til å angre på å ha presset deg igjennom de.At Once Upon A Time In America er for spesielt interesserte, er vel å ta litt i. Mafiafilmer har da ganske bred appell. Tenkte spesifikt på Once Upon A Time In America og Gudfaren-triologien.Vel, det blir vel nesten som å si at Indiana Jones-filmene også er for spesielt interesserte. Det folkelige filmbarometeret, IMDb, rangerer de to første Gudfaren-filmene som nummer 1 og 3. Dette argumentet skjønner jeg ikke. Hvor høyt snitt en film får har lite, med IMDbs utregningsmetode, å si for dens folkelighet eller brede apell. Den forteller bare hva gjennomsnittet av de som har sett ferdig filmen stemmer. Hvis du går noen innlegg tilbake, vil du se at jeg argumenterer for hvorfor dette snittet ikke ukritisk kan sammenlignes med t.eks. Indiana Jones-filmene. Jeg sa heller ingenting om hvor stor andel denne gruppen spesielt interresserte er. Hensikten med å kalle de spesielt interresserte var at folks meninger om filmen er forholdsvis polarisert. Jeg leste igjennom innlegget du refererte til, og jeg forsto ikke argumentasjonen din heller. The Godfather har mottatt 278112 stemmer. Det er flere stemmer enn Star Wars og The Lord of the Rings: The Return of the King. Slik jeg ser det har The Godfather en forholdsvis sterk folkelig appell. Det skal dog sies at den nok fenger et voksent, mannlig publikum mest, men det er jo også tilfelle for flere andre filmer på nevnte liste. Tviler på at særlig mange kvinner i alderen 20-40 har Star Wars som sin favorittfilm. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har et spørsmål. Hvilken film er den dyreste i verden som er lagt til nå? Noen sier Waterworld. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 King Kong 2005 hadde vel et ganske heftig budsjett tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå