Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

CGI er jo en jævlig grei måte å gjøre en film underholdende på, men Indiana Jones skal liksom være litt plain. Uansett blir filmen å bli sett på kino. Har ikke vært på kino på kanskje to tre år.

 

Oppfølgere er et must for enkelte historier, men "Mrs Doubtfire 2" lignende greier er lugubert.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppfølgere syntes jeg generelt skuffer, men trenden føler jeg personlig har endret seg litt de siste årene. De legger mer innsats inn i arbeidet virker det som. Har forhåpninger om tidenes oppfølger med The Dark Knight senere i år :)

 

Ellers må jeg si at Ed Norton har det kuleste gliset jeg har sett på lenge i film, i et av de siste Hulk-klippene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
snapshot20080516224717.jpg?t=1210996098

 

Og se på hvordan ting er endret fra første trailer til siste klipp, skal si de jobber kontinuerlig med CGI:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hulkshot2.jpg

hulkshot1.jpg

Lenke til kommentar

Jeg er mer eller mindre bergtatt av de siste klippene. Jeg skjønner nå hvorfor denne filmen har Incredible i tittelen :ninja:

 

Etter første trailerne leste jeg en god del surmuling og klaging, men nå har jeg lest en tråd med over 200 innlegg og ingen klaging. På et forum hvor denne filmen virkelig har fått gjennomgå. Lover bra. Men så har jeg aldri sett en så markant endring fra en trailer til den neste. Så får vi bare håpe historien og karakteriseringen er bra da.

 

Hulk Smash.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-15355-1211135377_thumb.jpg
Lenke til kommentar

Så akkurat min første Blu-ray-film. Spider Man 3, rett og slett en fantastisk opplevelse. Hadde aldri trodd at det kunne være så bra kvalitet, trodde det var mer en hype. Den gjorde også den heller middelmådige filmen veldig bra.

 

Fra nå av skal jeg bare begynne å kjøpe Blu-ray! Kvalitet > kvantitet. Die Hard, som er favorittfilmen min blir neste på innkjøpslista. Hva er vanlige priser på Blu-ray egentlig? Hvor lønner det seg å kjøpe?

Lenke til kommentar
Er dessverre ikke kommet i HD enda, men her er tv-klippene:

 

http://media.movies.ign.com/media/569/569136/vids_1.html

 

 

Smått men godt :)

 

Finner de også på youtube, men blir litt blurry når det spilles av i fullskjerm. Får håpe de legger ut klippene i skikkelig HD.

 

Du har rett. Er sinnsykt stor forskjell på hvordan HULK ser ut i de øverste trailerene i forhold til den første jeg så for noen mnd siden. Begynner å få godfølesen for denne filmen nå. At jeg har hardbarket HULK fan hjelper også :D

Lenke til kommentar

Joda, eg ser den. Men foreldre og gjerne ungar sit inne og ser tv på laurdag. Hugsar sjølv kor frustrerande det var at ein laurdag vart det sendt nokre seriar og "God Kveld Noreg" på TV2, medan det på sundag vart sendt f.eks. Die Hard. Filmane byrjar jo så seint at få folk orker å sjå heile, om dei skal på jobb/skule dagen derpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...