Jan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) CGI er jo en jævlig grei måte å gjøre en film underholdende på, men Indiana Jones skal liksom være litt plain. Uansett blir filmen å bli sett på kino. Har ikke vært på kino på kanskje to tre år. Oppfølgere er et must for enkelte historier, men "Mrs Doubtfire 2" lignende greier er lugubert. Endret 18. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Oppfølgere syntes jeg generelt skuffer, men trenden føler jeg personlig har endret seg litt de siste årene. De legger mer innsats inn i arbeidet virker det som. Har forhåpninger om tidenes oppfølger med The Dark Knight senere i år Ellers må jeg si at Ed Norton har det kuleste gliset jeg har sett på lenge i film, i et av de siste Hulk-klippene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og se på hvordan ting er endret fra første trailer til siste klipp, skal si de jobber kontinuerlig med CGI: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ser bedre og bedre ut. Synd at barten plutselig forsvinner når han forvandles til hulk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg er mer eller mindre bergtatt av de siste klippene. Jeg skjønner nå hvorfor denne filmen har Incredible i tittelen Etter første trailerne leste jeg en god del surmuling og klaging, men nå har jeg lest en tråd med over 200 innlegg og ingen klaging. På et forum hvor denne filmen virkelig har fått gjennomgå. Lover bra. Men så har jeg aldri sett en så markant endring fra en trailer til den neste. Så får vi bare håpe historien og karakteriseringen er bra da. Hulk Smash. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har du link til en av di nyeste trailerene Dotten? Er enig med deg ut fra bildene jeg ser. Begynner å bli veldig bra dette. SINNSYKT mye bedre enn den første Hulk filmen ihvertfall..... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er dessverre ikke kommet i HD enda, men her er tv-klippene: http://media.movies.ign.com/media/569/569136/vids_1.html Smått men godt Finner de også på youtube, men blir litt blurry når det spilles av i fullskjerm. Får håpe de legger ut klippene i skikkelig HD. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 For de som vil se noen av første inntrykkene til den nye Indy filmen: http://uk.rottentomatoes.com/m/indiana_jones_4/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Så akkurat min første Blu-ray-film. Spider Man 3, rett og slett en fantastisk opplevelse. Hadde aldri trodd at det kunne være så bra kvalitet, trodde det var mer en hype. Den gjorde også den heller middelmådige filmen veldig bra. Fra nå av skal jeg bare begynne å kjøpe Blu-ray! Kvalitet > kvantitet. Die Hard, som er favorittfilmen min blir neste på innkjøpslista. Hva er vanlige priser på Blu-ray egentlig? Hvor lønner det seg å kjøpe? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Die hard er skrot på BD. Dårlig port..siste derimot Hm, hidefdigest-linker er jo et herk. Uansett, hidefdigest.com -> blu-ray reviews. Der kan du rangere etter overall, lyd, bilde etc. Endret 18. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Die Hard, som er favorittfilmen min blir neste på innkjøpslista. Hva er vanlige priser på Blu-ray egentlig? Hvor lønner det seg å kjøpe?Sjekk High-Def Digest anmeldelse av The Die Hard Collection. Fikk ikke til direktelenke, så du må søke selv. Endret 18. mai 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Die Hard, som er favorittfilmen min blir neste på innkjøpslista. Hva er vanlige priser på Blu-ray egentlig? Hvor lønner det seg å kjøpe?Sjekk High-Def Digest anmeldelse av The Die Hard Collection. 404 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er dessverre ikke kommet i HD enda, men her er tv-klippene: http://media.movies.ign.com/media/569/569136/vids_1.html Smått men godt Finner de også på youtube, men blir litt blurry når det spilles av i fullskjerm. Får håpe de legger ut klippene i skikkelig HD. Du har rett. Er sinnsykt stor forskjell på hvordan HULK ser ut i de øverste trailerene i forhold til den første jeg så for noen mnd siden. Begynner å få godfølesen for denne filmen nå. At jeg har hardbarket HULK fan hjelper også Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ser Die Hard i HD akkurat nå, helt utrolig bra. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ser Die Hard i HD akkurat nå, helt utrolig bra. Busted! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ser Die Hard i HD akkurat nå, helt utrolig bra. Bildet er ganske ustabilt, kornete og platt O_o Følte meg rett og slett snytt jeg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 The Godfather på tv2 no Eg er framleis irritert på at dei "store" kanalane ikkje kan sende gode filmar på laurdag, men heller på sundag. Kva er psykologien bak dette? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Søndagsfilm er vel en tradisjon. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 The Godfather på tv2 no Eg er framleis irritert på at dei "store" kanalane ikkje kan sende gode filmar på laurdag, men heller på sundag. Kva er psykologien bak dette? På lørdag sitter ikke folk inne å ser på TV, det gjør de på søndag. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ser Die Hard i HD akkurat nå, helt utrolig bra. Busted! :!: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Joda, eg ser den. Men foreldre og gjerne ungar sit inne og ser tv på laurdag. Hugsar sjølv kor frustrerande det var at ein laurdag vart det sendt nokre seriar og "God Kveld Noreg" på TV2, medan det på sundag vart sendt f.eks. Die Hard. Filmane byrjar jo så seint at få folk orker å sjå heile, om dei skal på jobb/skule dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå