Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Hva kan folk si om Irréversible? Den er mye omdiskutert, lurer på om jeg bør se den.

7612439[/snapback]

 

Det er en meget bra film, men også veldig brutal. Så hvis du er av det sarte slaget så er det vel nesten greit å hoppe over :)

 

Men filmen er som sagt meget bra og er etter min mening en må se film...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan folk si om Irréversible? Den er mye omdiskutert, lurer på om jeg bør se den.

7612439[/snapback]

Film type Memento. Meget god film med en touch av brutalitet som Manx sier. Var litt skeptisk helt i begynnelsen av filmen første gang jeg så den. Mange farger som fløt rundt på skjermen og jeg skjønte egentlig ikke helt hva som foregikk, men riktignok bare snakk om noen minutter. Bør absolutt sees. :)

Lenke til kommentar
50" til under 11 000? Høres jo rett og slett vakkert ut. Hvordan er bildet?

7613979[/snapback]

 

Ja det høres for godt ut til å vere sannt. Og med den instillingen leste eg igjennom DENNE trpden på avforumet. Og eg blei overbevist at her var det mye tjohei og sputnik for pengene. Eg får den levert på døra 9.Januar, så det bir ei hard uke i vente...

 

Men anbefaler deg å lese tråden om du er ute etter no godt :) Skal dog nevnes at dette ikkje er noen FLAT-TV. Den er 40 cm dyp på det dypeste, er tross alt bakprosjektor TV det er snakk om :)

 

Vil tro overgangen fra min 28" SDTV vil bli drastisk....

Lenke til kommentar
En extended-versjon av Tears of the Sun, ja... Det var da høyst unødvendig? Jeg synes filmen ble lang og meningsløs som den var, jeg. Det var liksom ikke noe den handlet om. Ingen konklusjon. Ingenting.

7615557[/snapback]

 

Men Bruce Willis er Navy SEAL! Blir ikke tøffere enn det

 

og fra hva jeg har hørt om extended så tar den med mer fra de "slemme" sin side så man får vite mer av hva som driver dem

Lenke til kommentar
En extended-versjon av Tears of the Sun, ja... Det var da høyst unødvendig? Jeg synes filmen ble lang og meningsløs som den var, jeg. Det var liksom ikke noe den handlet om. Ingen konklusjon. Ingenting.

7615557[/snapback]

 

Men Bruce Willis er Navy SEAL! Blir ikke tøffere enn det

 

og fra hva jeg har hørt om extended så tar den med mer fra de "slemme" sin side så man får vite mer av hva som driver dem

7615644[/snapback]

 

Så tar de med m16A4 blablabla satchel charge blablabla bombe blabla bra film bla bla

Lenke til kommentar
En extended-versjon av Tears of the Sun, ja... Det var da høyst unødvendig? Jeg synes filmen ble lang og meningsløs som den var, jeg. Det var liksom ikke noe den handlet om. Ingen konklusjon. Ingenting.

7615557[/snapback]

Enig, føler ikkje noko stort behov for å kjøpe den versjonen.

Lenke til kommentar

Tears of the Sun extended høres litt meningsløst ut ja(ikke det at jeg ikke kommer til å kjøpe den da, for det er jo en selvfølge :p Det er jo tross alt den eneste filmen jeg kjenner til hvor man kan nyte litt MK43* action :love: )

 

Men Black Hawk Down extended er noe jeg er veldig interessert i. Er det noen her inne som har R1 extended DVD'en? Jeg kjøpte netopp min tredje versjon av BHD, men man kan aldri få for mange BHD versjoner :p

 

*MK43 er da den nyeste versjonen av M60 våpenet. M60A1 ble blant annet kjent som våpenet Rambo bruker i Rambo: First Blood

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...