Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Synes hele Indy er oppskrytt.....tipper dette blir det samme som med SW episode 1 : årevis med venting på en film som sannsynligvis er medioker :/

 

15.5 Dr No aka Joseph Wiseman , 90 år !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shia er ok. SKjønner ikke helt alt "hatet" mot han. Når jeg så han i Transformers så hadde jeg knapt hørt om han, og tenkte dermed ikke spesielt over han hverken positivt eller negativt. Han er ingen fantastisk skuespiller, men han gjør en akseptabel opptreden i det han gjør.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Jay and Silent Bob Strike Back for mange år siden, har jeg endelig fått sett Clerks. En hyggelig overaskelse, den var mye bedre enn jeg hadde trodd. Rett og slett genial dialog, gode karakterer og situasjoner, men jeg må bare få sagt at hovedrolleinnehaveren var en forferdelig dårlig skuespiller? Eller var dette bare meg?

 

Gleder meg til Clerks 2, og hvilke andre Kevin Smith filmer er verd en titt?

Lenke til kommentar

Alle filmene til Kevin Smith er gode så det er bare å sette igang. Mallrats må vel være den filmen til han som er minst aktuell i dag.

 

Edit: Og Jersy Girl er selvfølgelig søppel. Glemte den siden jeg ikke liker å se på den som en Kevin Smith film.

Endret av Otth
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om Iron Man kan anbefales om man ikke har likt filmer som eksempelvis Spider-Man. Det jeg syntes hever den ekstra er en god del geek-faktorer. Men hvem vet, madammen var så oppgitt over å måtte gå og se "nok en superheltfilm", men hun endte opp med å storkose seg. Dette er en litt mer "rocka" superheltfilm vil jeg si. Samt at hovedpersonen er en uten superkrefter.

 

Når det kommer til Shia så har jeg fint lite imot han. Har innfridd i samtlige filmer og har heldigvis litt mer varierte roller. Blir dumt om han ender opp som "typecast" nå som det er storfilmer det går i. Gleder meg til å se han i Indy :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om Iron Man kan anbefales om man ikke har likt filmer som eksempelvis Spider-Man. Det jeg syntes hever den ekstra er en god del geek-faktorer. Men hvem vet, madammen var så oppgitt over å måtte gå og se "nok en superheltfilm", men hun endte opp med å storkose seg. Dette er en litt mer "rocka" superheltfilm vil jeg si. Samt at hovedpersonen er en uten superkrefter.

Jeg liker ikke Spider-man, men elsket Iron man :)

Lenke til kommentar

Hvorfor blir det egentlig laget ny Hulk film? Og er Hulk med i Marvel historiene om Spider-Man/Iron Man osv?

 

EDIT: Når jeg tenker meg litt om. Noen som har lyst til å fortelle litt om Marvel? Om tegneseriene o.l? :D

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...