Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kun sett Cube 2. Det var en grusom opplevelse. Liker du konseptet er det kanskje verdt å se, men anbefales ikke fra mitt hold.

 

Hva synes folk om Wes Anderson? Synes ikke Darjeeling var helt 100%, men likte selve "greia". Vurderer å handle inn Rushmore og Zissou..kanskje bare pga Bill Murray. Noen som kan si noe om de to?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nettopp sett Black Sheep. Syk, syk film. Visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte når jeg så filmen. I det ene øyeblikket var den skikkelig dårlig, mens i det andre var den utrolig bra.

Jeg lo,men må også si at jeg var meget beruset

Lenke til kommentar
shaun of the dead

 

Haha, den frister! Digget Simon Pegg i Hot Fuzz. Men skvetter man litt av den da? Trenger å frynse nervene mine litt.

 

Shaun of the Dead er ikke skummel. De har selvfølgelig prøvd å lage et et par "skremmende" scener, men du vil nok ikke få noen traumatiske skader. En morsom "skrekk" film :)

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Shaun of the dead er parodi.

Skal du ha skummle skrekk filmer må du gå tilbake til FØR 90.tallet

Der er jeg uenig, selv om mange nye filmer som kommer ut nå er rene kjøttdeigfilmer (Wrong turn 2, The Hills Have Eyes etc.) har de gode nye jeg har sett slått de gode gamle. Må dog innrømme at jeg er storfan av Halloween.

 

Black Sheep høres jo helt vill ut. Men føler man seg truet når man ser den, eller blir det mer på linje med Slither?

 

Edit: El Leifo

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har helt ærlig ikke blitt skremt av filmer som har blitt lagt anno 1998.

Sett de fleste av de. Nå må det sies at jeg snakker hovedsaklig om Filmer fra USA,mens filmer fra østen har skremt meg mang en gang ;)

 

Black Sheep her 1000000ganger bedre enn Slither,som er bare teit og småmorsom

Lenke til kommentar
Jeg har kun sett Cube 2. Det var en grusom opplevelse. Liker du konseptet er det kanskje verdt å se, men anbefales ikke fra mitt hold.

 

Hva synes folk om Wes Anderson? Synes ikke Darjeeling var helt 100%, men likte selve "greia". Vurderer å handle inn Rushmore og Zissou..kanskje bare pga Bill Murray. Noen som kan si noe om de to?

Jeg likte Darjeeling Limited veldig godt, men ikke i naerheten av Zissou og spesielt Rushmore. Wes Andersons filmer automatisk bedre og sykt mye morsommere med Bill Murray. Du boer absolutt sjekke de ut, syns Rushmore er Wes Andersons beste film til dags dato.

Lenke til kommentar
Fikk endelig sett Shoot 'Em up og er vel to ting jeg har og si å det er:

 

1. Konge soundtrack :D

2. Dette var vel filmen Joe Carnahan prøvde å lage med Smokin' Aces...

 

Kan vel også nevene at Giamatti er konge som vanlig...

 

Guns don't kill people! But they sure help.

 

 

Giamatti har jo mange gode filmer for øyeblikket, liker mangfoldet hans fra film til film.

 

Min personlige favoritt skuespiller for øyeblikket sammen med, Bale, Hoffman og Caine.

 

 

 

og ja filmen er digg, klarte heldigvis å skaffe meg plakaten av filmen.

Lenke til kommentar
Blir gøy med War Zone ja! Dog jeg kommer til å savne Thomas Jane som Frank Castle.

 

Ray Stevenson gjorde en så fenomenal jobb i Rome, så jeg tror det skal gå bra. Syntes Thomas Jane, som frivillig trakk seg fra prosjektet, var ganske respektløs mot sin kollega med følgene uttalelse:

 

IESB: Hey, but someone else is playing Punisher.

TJ: Hey, I don’t know who that guy is but…

IESB: No one does…

TJ: And…that’s not the Punisher…goodbye.

 

http://www.iesb.net/index.php?option=com_c...1&Itemid=99

 

 

Hører med til historien at han visstnok var drita full. Høres slik ut på lydklippet. Nå har jeg sett Jane gjøre sine saker bra, men Stevenson imponerte meg mer i Rome. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Punisher er et bra opplegg i tegneserie-verden,og den siste filmen med Thomas Jane var ikke kjempe bra,men ei heller dårlig, den var okey,godkjent syns jeg.''Thomas Jane spilte meget bra.

 

Kan ikke si jeg deler Dotten`s klokketro på Ray Stevenson akkurat.

For det første er han brite og ofte er det et problem når briter skal spille Amerikanere.

Siden Frank Castle er 100% American(Noen ser på Punisher som Captain America ble det sagt i Civil War)

Jeg har ikke sett lengre enn 1 sesong av Rome,og han var god i den, og jeg likte han i King Athur. Og det kan jo funke,men ikke like bra som Thomas Jane.

 

Og når man caster Domonic West som den beryktede Jigsaw er det noe feil spør du meg.

Har ikke mye til overs for han egenlig. Man kan vel for guds skyld finne noe bedre en Dominic West :wallbash:

 

At Julie Benz og Wayne Knight er med er et stort pluss for meg :)

The beauty and the feast so to speak :p

 

 

Men ellers så høres hele filmen ut som en b-film,og det er et steg bakover i denne Marvel-verden.

som skuffer meg veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...