Hamsterino Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Tror han er involvert som produsent, Michael De Luca er Executive Producer, som mange trodde Kojima ville være. EDIT: Dette styrker jo egentlig ryktene om at Bale skal spille Snake, siden Wimmer har regissert han før. Endret 12. mai 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Krysser fingrene for at det blir Bale i hovedrollen, en film med Bale er som regel et godt tegn allerede spør du meg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Synes det er rykter om at Bale skal spille i alt jeg. Ikke at det er noe dumt valg altså. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Han er jo blitt ekstremt ettertraktet siden folk ser hvor utrolig dyktig skuespiller han er, men skulle helst sett at han lot være å spille i Terminator 4, det bare stinker fiasko over hele greia. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) All Time Box Office Ajdusted for Ticket Price Inflation (domestic) (boxofficemojo) Mye interessant på den siden der Endret 12. mai 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Krysser fingrene for at det blir Bale i hovedrollen, en film med Bale er som regel et godt tegn allerede spør du meg. Folk som sier dette burde se Reign of Fire. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er derfor jeg skrev som regel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Krysser fingrene for at det blir Bale i hovedrollen, en film med Bale er som regel et godt tegn allerede spør du meg. Folk som sier dette burde se Reign of Fire. Reign of Fire er en rimelig underholdende eventyr-film. Jeg synes ikke den er direkte dårlig, heller bare veldig ujevn. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Og hvilken skuespiller som er det som ikke har en dårlig film på samvittigheten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har aldri sett en film av denne legendariske Chuck Norris, som visstnok ingen kan drepe, men fant ut at jeg har en film av han liggendes i filmhylla som jeg ikke har sett. Missing in Action heter den, anbefales den? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 La oss si at den er ganske reperesentativ for Norris filmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Okei, bra. Har lyst til å finne ut hvor imba denne fyren egentlig er^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Denne filmen anbefales på det sterkeste, inneholder selveste Bruce Lee Vs. Chuck Norris. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Synes det er rykter om at Bale skal spille i alt jeg. Ikke at det er noe dumt valg altså. Det ryktet er basert på et intervju i et spansk filmmagasin for noen år siden, det han ikke sa noe spesifikt, men hintet veldig mot at han skulle spille Snake. Ganske usikker kilde, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Okei, bra. Har lyst til å finne ut hvor imba denne fyren egentlig er^^ Du må bare se serien Walker, Texas Ranger. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Siden jeg nylig har kjøpt Jurassic Park-trilogien måtte jeg bare starte med den første filmen i natt. Denne filmen er like underholdende som da jeg første gang så den for over 10 år siden. Jeg sitter med hjertet i halsen omtrent hele tiden og effektene har ikke blitt så veldig slitt med årene. Et stort pluss at jeg ikke husket hele handlingen men bare noen scener. Jeg skjønte filmen mye bedre nå. Når jeg var liten visste jeg ikke at folka som dro ut på øya dro dit for å sjekke sikkerheten og overtale investorene om at dette prosjektet var noe de kunne tjene mye penger på. Sånne "detaljer" brydde jeg meg ikke om i gamle dager, så filmopplevelsen ble nok mye bedre nå. Det eneste jeg kan utsette på den, er at jeg synes den kan bli litt dum til tider. Folkene prater ofte med seg selv, noe som høres veldig unaturlig ut, for at vi skal skjønner mer av handlingen. Jeg synes også at ikke alle skuespillerne var så veldig gode. Tenker da spesielt på Wayne Knight som spiller den feita sabotøren Dennis Nedry. Om jeg orker skal jeg nok se den andre filmen i kveld. Den husker jeg absolutt ingenting av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg sitter med hjertet i halsen omtrent hele tiden (...) Jeg husker at jeg gjorde det når jeg så den for første gang, for lenge siden. Da jeg så den igjen, nylig, hadde jeg ikke hjertet i nærheten av halsen en gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om jeg orker skal jeg nok se den andre filmen i kveld. Den husker jeg absolutt ingenting av. Med rette! Crapfest 2000 var et av filmens opprinnelige navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå