Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krysser fingrene for at det blir Bale i hovedrollen, en film med Bale er som regel et godt tegn allerede spør du meg.

Folk som sier dette burde se Reign of Fire.

 

Reign of Fire er en rimelig underholdende eventyr-film. Jeg synes ikke den er direkte dårlig, heller bare veldig ujevn.

Lenke til kommentar
Synes det er rykter om at Bale skal spille i alt jeg. Ikke at det er noe dumt valg altså.

Det ryktet er basert på et intervju i et spansk filmmagasin for noen år siden, det han ikke sa noe spesifikt, men hintet veldig mot at han skulle spille Snake. Ganske usikker kilde, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Siden jeg nylig har kjøpt Jurassic Park-trilogien måtte jeg bare starte med den første filmen i natt. Denne filmen er like underholdende som da jeg første gang så den for over 10 år siden. Jeg sitter med hjertet i halsen omtrent hele tiden og effektene har ikke blitt så veldig slitt med årene. Et stort pluss at jeg ikke husket hele handlingen men bare noen scener.

 

Jeg skjønte filmen mye bedre nå. Når jeg var liten visste jeg ikke at folka som dro ut på øya dro dit for å sjekke sikkerheten og overtale investorene om at dette prosjektet var noe de kunne tjene mye penger på. Sånne "detaljer" brydde jeg meg ikke om i gamle dager, så filmopplevelsen ble nok mye bedre nå.

 

Det eneste jeg kan utsette på den, er at jeg synes den kan bli litt dum til tider. Folkene prater ofte med seg selv, noe som høres veldig unaturlig ut, for at vi skal skjønner mer av handlingen. Jeg synes også at ikke alle skuespillerne var så veldig gode. Tenker da spesielt på Wayne Knight som spiller den feita sabotøren Dennis Nedry.

 

Om jeg orker skal jeg nok se den andre filmen i kveld. Den husker jeg absolutt ingenting av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg sitter med hjertet i halsen omtrent hele tiden (...)

Jeg husker at jeg gjorde det når jeg så den for første gang, for lenge siden. Da jeg så den igjen, nylig, hadde jeg ikke hjertet i nærheten av halsen en gang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...