Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Bruce Willis som Colonel Smith i A-team?

http://www.latinoreview.com/news/the-a-tea...ie-updates-4614

 

Hadde jo vært artig det. Og der kan man også lese om at Brad Pitt er ønsket til å spille Thor.

Hadde vært herlig å sett Brad Pitt spille Mighty Thor :D Elsker slike filmer!

 

Alle er temmelig gode. Narc hvis du vil ha en litt mørk thriller, The Untouchables hvis du vil han en skikkelig god action/drama, Clerks hvis du vil se en av de beste utradisjonelle komediene ever og Dazed and Confused hvis du vil se den beste high school komedien som finnes.

Hm, for å komme litt i humør tror jeg Clerks blir spinnende i DVD-en. :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det bare å glede seg alle fans av Donnie Darko, det er en oppfølger på gang og Richard Kelly skal vist ikke ha en dritt med den og gjøre...

 

S. Darko:

 

The story picks up seven years after the first film when little Samantha Darko and her best friend Corey are now 18 and on a roadtrip to Los Angeles when they are plagued by bizarre visions.

 

Høres ut som en knall ide :roll:

 

 

PS! er jeg for sent ute denne gangen også :p

 

Lenke til kommentar
Er det noen som har noe tro på Star Wars: The Clone Wars ?

 

Den ser jo litt artig ut.

 

Vel, med de siste tre SW filmene friskt i minne, har jeg mine tvil. Men nå er hverken George Lucas eller Hayden Christensen involvert, så det kan jo være håp.

Endret av Badering
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ble Bruce Lee drept ?

 

Motiv : penger !

 

Mistenkt : hans co-partner Raymond Chow , som forøvring var til stede 10.5.73 & 20.7.73 , dagen Lee døde.

 

-5.5.73 : Noen oppretter en livsforsikring på Lee's liv....5 dgr senere dør han nesten , var dette planlagt av Chow ?

 

-6.73 : Bruce drar til L.A mht helsetest

 

-10.7.73 : Boss & Fist regissør Lo Wei (fyr'n hadde tydelige triadeforbindelser) påsto Lee truet han med en kniv hos Golden Harvest studios....politiet fant aldri kniven (angivelig smuglet vekk av hans kone)

 

-20.7.73 : Bruce Lee er død

 

Raymond visste meget godt at Lee var syk den 20. men drøyde og drøyde før han til slutt ringte ambulanse....ganske praktisk å bruke Lazenby som alibi også (Chow , Lee & Lazenby skulle diskutere "Game of Death" på en restaurant den 20.7) i tilfelle politiet begynte å snuse.

 

Chow besøkte Lee's hus ca. kl 14 , den 20.7

 

Han og Bruce var alene (merkelig at hele Lee familien var borte , det var jo folk der hele tiden ?)

 

Personlig tror jeg Chow hintet at triadene var rimelig provosert over Lee's nonchalanse og at det var best at Lee "samarbeidet"

 

Bruce ble sannsynligvis veldig provosert over denne uttalelse og bar Chow om å dra en viss plass.....

 

Chow gikk tilbake til triadene med beskjed at Lee ikke var samarbeidsvillig....de ble nok temmelig forbannet og det var helt klart hva som måtte gjøres for å sette et eksempel.....Chow & triadene visste meget godt de kom til å blie sittende igjen med skjegget i postkassa økonomisk hvis Lee dro til Hollywood.

 

Ca. kl 16 kjørte Chow Lee til Bettys leilighet

 

Ca. kl 19.30 la Lee seg ned for en lur i Bettys leilighet.....hva som skjedde etterpå er ren spekulasjon , 16-23 var i hvertfall mer enn nok tid til å ta seg av "problemet" Lee :(

 

-8. eller 9/73 : en brun pose blir funnet påskrevet i kinesisk : "Betty vet mer ang Lee's død"

 

-hvorfor gikk Chow ut til pressen med utsagnet "Bruce var dødssyk !" , det var jo godt kjent blandt WB sjefene at Lee ikke var i "toppform"....var dette for å dekke over noe helt annet ?

 

-ble Bruce forgiftet for så å bli dumpet i Bettys leilighet ?

 

-hvorfor gikk hans kone Linda ut til media med utsagnet "Jeg holder ingen folk eller personer ansvarlig" når Lee ikke en gang hadde blitt obdusert ennå...hvorfor denne kjempehast med å få Lee's kropp vekk fra H.K snarest ?

 

-hvorfor fikk Wu Ngan (Bruce's barndomsvenn & skuespiller) & Bob Baker (russer i Fist of Fury) betalt penger for å forlate H.K kort etter Lee's død (Baker skal angivelig ha smuglet cannabis samt skytevåpen inn i H.K)

 

-hvorfor nekter Chow , Linda , Betty & Wu Ngan å kommentere Lee's død ytterligere , hvis det ikke er ugler i mosen ?

 

-Politisjefen i H.K skal visst ha gått av like etterpå under mistanke om korrupsjon (fyr'n hade laaaaaangt over inntekten som var relistisk for en politisjef å ha)

 

-Chow : "You can call it a freak accident and absolutely nothing else...." :(

 

http://www.allbrucelee.com/article/mystery_of_bruce_lee.htm

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Hva er forskjell på den vanlige Godfather DVD-en og Restored?

Hvis du mener den kommende restaurerte utgaven er det vel stort sett bare de involvert i restaureringen som har sett den, men hvis du vil gå litt i dybden mht hvor omfattende restaurering som var nødvendig kan du lese her.

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på den vanlige Godfather DVD-en og Restored?

Hvis du mener den kommende restaurerte utgaven er det vel stort sett bare de involvert i restaureringen som har sett den, men hvis du vil gå litt i dybden mht hvor omfattende restaurering som var nødvendig kan du lese her.

Interessant artikkel. Takk!
Lenke til kommentar

En liten spoiler angående filmen Hard Candy

 

 

 

 

 

Faen så den værste filmen jeg noen sinne har sett igår(og jeg har vært gjennom endel). Joda jeg og noen kompisser skulle se en 15års thriller med navn Hard Candy. Kan si at dette er en smertefull film for gutta, men om man legger testliklene til side var det en veldig god film, med en veldig genial slutt! Bare synd jeg ble ganske kvalm av den, selv om vi hoppet over en viss scene..

 

Anbefales!

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Faen så den værste filmen jeg noen sinne har sett igår(og jeg har vært gjennom endel). Joda jeg og noen kompisser skulle se en 15års thriller med navn Hard Candy. Kan si at dette er en smertefull film for gutta, men om man legger testliklene til side var det en veldig god film, med en veldig genial slutt! Bare synd jeg ble ganske kvalm av den, selv om vi hoppet over en viss scene..

 

Anbefales!

 

Ro ned litt med spolers nå da. :p

 

Men Hard Candy var en interessant og ubehagelig film. Anbefales ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...