Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har vel kanskje litt for stort ego til å spille i samme film? Dessuten må jo Stallone ha på seg platåskoene sine for å nå opp til Arny :p Nå har jo også Arnold lagt filmkarrieren på hylla - sikkert for godt.

 

I et intervju tidligere i år var Sly åpen for en film med han i fremtiden og spøkte om at de begge kunne sitte i rullestol.

Lenke til kommentar
Predator Redux - co-starring Sly, Mel Gibson & Bruce Willis er nødt til å bli bra. :!:

 

Pure awesomeness. En skam at Sly og Governator aldri har spilt film sammen. Vi får håpe det kan skje i fremtiden.

 

Enig, det hadde vært en god film det ;)

 

Herlig å skulle analysere 12 Angry Men i engelsken (muntlig høring). Er flott når vi har lærere som er åpen for annet enn heldagsprøver (skriftlige).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hva i helv..?

 

Skulle finne den "House Of Blood" på IMDB for å se scoren den hadde, og før jeg kom inn kom det en beskjed fra Google om at siden var oversatt til norsk? Jojo, så greit ut, helt til jeg kom til en av kommentarene. Hahah! :!:

 

Dr.Douglas Madsen er på sin vei hjem fra jobb en dag da hans bil collides med fengsel buss, innstilling av en fryktelig kjede av events.The fire overlevende fanger, en av dem er alvorlig skadd, tar legen gissel og flykte inn i Canada.The gruppe inntrengere finner tilflukt i en mystisk, isolerte hus bebodd av en veldig merkelig familie bloodthirsty Cannibal demoner ... "House of Blood" er en middelmådig redsel film.The handler er horrible, dialogen er latterlig og det er no suspense.Many personer sammenlignet denne filmen til Uwe Boll's filmaktige grusomhetene som "House of the Dead" eller "Alone in the Dark", men jeg ville ikke gå så langt å kalle det verre enn them.At minst "House of Blood" inneholder massevis av grue inkludert hodet eksplosjoner, decapitations og motorsag dismemberment.Still dette er bare for die-hard redsel fans.5 av 10 og det er å være gavmilde.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Broren min har bestilt noe nye filmer fra CDON, men vi lurer fælt på hvor dem har tatt veien. Har CDON mulighet for pakkesporing? Jeg kan nevne at LOTRTFOTR er bestilt, da vi ikke har sett denne på år og dag.

Lenke til kommentar

Da har WB annonsert at de legger ned Picturehouse og Warner Independent Pictures. "Avdelingene" med filmer som Before Sunset, La Vie En Rose, March of the Penguins, In the Valley of Elah og El laberinto del fauno levde ikke så mange år akkurat. Var forventet de skulle slå seg sammen, nedleggelsen kom som en liten bombe.

 

http://www.hollywoodreporter.com/hr/search...t_id=1003801018

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Broren min har bestilt noe nye filmer fra CDON, men vi lurer fælt på hvor dem har tatt veien. Har CDON mulighet for pakkesporing? Jeg kan nevne at LOTRTFOTR er bestilt, da vi ikke har sett denne på år og dag.

 

Lenge siden jeg har bestilt noe på cdon, men dersom de har sporing på pakka, så er det mest sannsynligvis oppgitt i mailen. Eventuelt ringe kundeservice og satse på at du er heldig med vedkommende som tar telefonen ;)

Men nå får du vel ikke ringt før på Tirsdagen mest sannsynligvis :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Nei, men nå er det ikke mange dager siden han bestilte. Det står "levert" under status på CDON, så vil tro det kommer hentelapp i morgen. :)

Lenke til kommentar
Ååååhh, for en herlig musikk Into the Wild bydde på! Vet ikke om det var bare meg, men den gjorde meg faktisk hypnotisert på en eller annen måte. Oppbygningen av filmen var genial, musikken, dialogene, stemningen, alt! Perle!

 

Ja Eddie Vedder har lagd et veldig bra soundtrack, syns det er en liten skandale at ingen av sangene blei nomiert for oscar.

Lenke til kommentar
Da har WB annonsert at de legger ned Picturehouse og Warner Independent Pictures. "Avdelingene" med filmer som Before Sunset, La Vie En Rose, March of the Penguins, In the Valley of Elah og El laberinto del fauno levde ikke så mange år akkurat. Var forventet de skulle slå seg sammen, nedleggelsen kom som en liten bombe.

 

http://www.hollywoodreporter.com/hr/search...t_id=1003801018

 

Trist! Ikke en god dag for filmindustrien.

Lenke til kommentar

Alle er temmelig gode. Narc hvis du vil ha en litt mørk thriller, The Untouchables hvis du vil han en skikkelig god action/drama, Clerks hvis du vil se en av de beste utradisjonelle komediene ever og Dazed and Confused hvis du vil se den beste high school komedien som finnes.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...