BadSmile Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Planet Terror var mye bedre enn Death Proof. Fikk mere følelsen av at Death Proof var mere "Chick film". Men er jo min mening da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg stor koste meg med begge to, men synes vel Planet Terror ga meg mest. Planet Terror var litt mer langtekelig synes jeg, men slutten er konge Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Haha, nå synes jeg Death Proof var så vidt midt på treet, men det er nok ikke noe spesielt Chick Flick, el del damer liker ikke såpass voldelige filmer tenker jeg. Endret 8. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dialogen i Death Proof var helt banal. Jeg ble smått sjokkert da dårlig dialog fra Tarantino er som et intervju av Petter Solberg uten banning. Den og Deat Sentence var de to mest ujevne filmene jeg så i fjor. Fra topp til bånn til topp til bånn. Ikke til å bli helt klok av. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Planet Terror var bare hakket bedre enn Death Proof. Rodriguez hadde en morsommere og mer "enjoyable" film, mens QTs var awesome, spesielt med tanke på bilscenene. Jeg er også en av de som ikke syntes dialogene var noe ille i det hele tatt. Jeg storkoste meg med å høre alt pjattet. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dialogene i Death Proof var vel svakere enn i hans andre filmer, men likevel ikke dårlige. Jeg koste meg med Death Proof Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Death Proof spoiler! Jeg synes at det aller beste med filmen var når de tilsynelatende stakkars jentene klikka i vinkel og begynte og jakte etter han, skal innrømme DEN delen var temmelig skummel. Endret 8. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Planet Terror var definitivt kulest. Death Proof hadde en god del artig dialog og Kurt Russel er råtøff, men fram til bilscenene ble den litt småkjedelig. Jeg ble helt fortvirret av slutten dog. Plutselig skulle de ha hevn og nærmeste drepte han. Klarte ikke å sympatisere med noen da lenger og det ble bare rotete og dumt. Skulle gjærne sett en alternate ending. Endret 8. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Poenget med slutten, slik jeg forstod det var at "som man reder, ligger man". Altså han traff endelig på folk som viste seg å være hardcore og de tok livet av han. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Poenget med slutten, slik jeg forstod det var at "som man reder, ligger man". Altså han traff endelig på folk som viste seg å være hardcore og de tok livet av han. Blir ikke mindre teit av den grunn. Forøvrig latterlig at disse jentene skal kunne være istand til å banke han. Tåpelig slutt på en tåpelig film. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Poenget med slutten, slik jeg forstod det var at "som man reder, ligger man". Altså han traff endelig på folk som viste seg å være hardcore og de tok livet av han. Blir ikke mindre teit av den grunn. Forøvrig latterlig at disse jentene skal kunne være istand til å banke han. Tåpelig slutt på en tåpelig film. Det er derfor som jeg nevnte tidligere at den havnet så vidt midt på treet hos meg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ååååhh, for en herlig musikk Into the Wild bydde på! Vet ikke om det var bare meg, men den gjorde meg faktisk hypnotisert på en eller annen måte. Oppbygningen av filmen var genial, musikken, dialogene, stemningen, alt! Perle! Endret 9. mai 2008 av CCola Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den gjorde det samme med meg. Jeg tror det var flere ganger jeg satt å måpte i mange minutter uten å tenke over det. Helt sykt gripende film! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Predator Redux - co-starring Sly, Mel Gibson & Bruce Willis er nødt til å bli bra. :!: Endret 9. mai 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Haha, evig bra. Predator har ikke sjangs engang. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 De tre pinglene ville ha vært barnemat for Predator Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Predator Redux - co-starring Sly, Mel Gibson & Bruce Willis er nødt til å bli bra. :!: Pure awesomeness. En skam at Sly og Governator aldri har spilt film sammen. Vi får håpe det kan skje i fremtiden. Attack on the elders: If you think old guys are an easy pick - Guess again. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 De har vel kanskje litt for stort ego til å spille i samme film? Dessuten må jo Stallone ha på seg platåskoene sine for å nå opp til Arny Nå har jo også Arnold lagt filmkarrieren på hylla - sikkert for godt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg håper da ikke Arnold er helt ferdig med jobben som skuespiller, hans guvernørperiode er over om ikke så lenge, så det er fullt mulig at han kommer tilbake da. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dessuten må jo Stallone ha på seg platåskoene sine for å nå opp til Arny Mer stylter (høye stylter) ville jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå