Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han siste duden så rimelig kul ut han også egentlig, men det er rom for forbedringer hos de fleste. Men antar at dette er allerede slik de skal se ut i den kommende filmen, blir vel ikke gjort stort til forandringer på det aspektet nå.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Skal se Into the Wild ved første anledning, men tviler på at den slår TAOJJBTCRF, som ikke kun er 2007's beste, men blant de beste filmene noen sinne laget.

JJ. var en --> fin <-- film, men hvordan i alle dager kan en biografi være blant tidenes beste filmer? Jaja, vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Skal se Into the Wild ved første anledning, men tviler på at den slår TAOJJBTCRF, som ikke kun er 2007's beste, men blant de beste filmene noen sinne laget.
Greit at det er en lang filmtittel, men den tittelen ble rett og slett uforståelig. Når du først var i gang hvorfor forkortet du ikke Into the Wild med ItW? ;)
Lenke til kommentar

 

Enig med deg, ser langt bedre ut der. Skuespilleren mangler vel fysikken til vise frem armene? Som standalone så er det ikke så ille, men sammenlignet med originalmaterialet så ble det bare "meh".

 

Edit: Dennis Quaid passet forresten ikke som Duke. Han er ikke noen bad ass skuespiller i hele tatt.

 

Hadde foretrukket Kurt Russel, om de absolutt skulle dra frem en av de litt eldre.

 

Når det kommer til Planet Terror så storkoste jeg meg med den. Death Proof var ikke helt i min gate, med unntak av Kurt Russel og siste biljakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...