Erasus Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hmm Iron Sky krever visst IMDB Pro for å sjekke ut litt nøye, tror jeg skal ta og regge meg til trial for en gangs skyld nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Glimrende trailer! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 In 1945 the nazis went to the moon. In 2018 they are comming back. Hahahaha. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Nazi on the moon When you thought there were no concepts left Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Herlig konsept, herlig trailermusikk og rett og slett totalt gjennomført trailer. Endret 6. mai 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 De samme folka har tidligere laget Star Wreck, som kan lastes ned på nettsida deres. der er det også diverse info om Iron Sky. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ok. Av alle syke idéer så topper nazister på månen kaka. Med tanke på at det var nazist som hjalp amerikanerne til komme til månen er kanskje ikke ideen så syk likevel.. Men filmen så kul ut den og er definitivt en må jeg sjekke ut når den kommer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Nazister på månen har vært tema i dataspill også. I gamle Rocket Ranger fra tidlig 90-tallet (Amiga) dro man til månebase med V2-rakett på slutten og slakta nazier. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 At alle filmer lages med tanke på profitt er jeg ganske uenig i. For dere får det til å høres ut som om alle de involverte kun ønsker å tjene penger på det, noe som ikke er sant. De som investerer ønsker så klart å unngå tap (samt tjene litt), men mange regissører (spesielt uavhengige) ønsker bare å "fortelle sin historie" for å si det på en klisjèfull måte. Jeg hadde mistet troen på verden om alle filmer var pengemaskiner. Er helt enig, men det er nå slik at det gjelder like mye for de som lager blockbustere som de som lager smalfilmer. At de som betaler regningen (investorer) gjerne har profitt i tankene skal ikke frarøve filmskapernes hensikt med å lage film, spesielt når deres hensikt er å fortelle en historie. Det være seg om det er Jaws 27 eller Inglorious Bastards. Ergo, det er banalt å hevde at "blockbustere sin eneste hensikt er blabla." Når det kommer til nazifilmen så ser den jævla bra ut. Nazistene er jo som født til å være skurker i film. De spesielle uniformene, psykopatisk leder, planer om verdensherredømme, grusomme virkemidler og mål. Det er nesten helt absurd å tenke på at de faktisk eksisterte, de er jo som tatt ut av den verst tenkelige skurkebanden. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hva synes dere om Lynchs Blue Velvet? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Vi synes den er skikkelig bra. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hva synes dere om Lynchs Blue Velvet?Meget bra film, men vurderer Lost Highway og Mulholland Drive som noe bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Blue Velvet er knall. Madammen har forresten ikke sett Twin Peaks, så det blir gøy med et gjensyn til den nå som hun skal få med seg en av tidenes beste tv-serier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Blue velvet er grei,ikke knall. Twin Peaks er et must for alle film\tv-elskere over 12 spør du meg. Har jo tilogmed nordmenn i første episode Jeg sitter og ser på Eragon på canal+ akkurat nå,grei nok film(selv om jeg begynner å bli lei trilogi filmer som småligner LOTR) Noen som vet når Eragon part 2 kommer? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dotten, med din enorme Iron Man fetisj i mente, har jeg har en sterk mistanke om at det er du som skjuler deg bak dette prosjektet... Endret 7. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Eragon var rett og slett dårleg. Blir for mykje lotr-nøkker som du påpeikar. I tillegg er boka mykje betre (shocker) og då kjeder eg meg berre gjennom filmen. Litt kjekt å sjå korleis regissørane har tenkt seg landskapsområde osv, men dei er som regel betre i hovudet mitt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dotten, med din enorme Iron Man fetisj i mente, har jeg har en sterk mistanke om at det er du som skjuler deg bak dette prosjektet... Nei det er faktisk den fyren her som står bak. Postet ett forum innlegg for en uke siden eller noe. Men kan jo være Dotten som kaller seg TMP. da :S Endret 7. mai 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Dotten, med din enorme Iron Man fetisj i mente, har jeg har en sterk mistanke om at det er du som skjuler deg bak dette prosjektet... Nei det er faktisk den fyren her som står bak. Postet ett forum innlegg for en uke siden eller noe. Men kan jo være Dotten som kaller seg TMP. da :S Holder fortsatt en knapp på Dotten. Jeg regner med at ungene hans er storfornøyde... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Eragon var rett og slett dårleg. Blir for mykje lotr-nøkker som du påpeikar. I tillegg er boka mykje betre (shocker) Om det er tilfelle må filmen være skikkelig dårlig. Så elendig som boka var må filmen virkelig være av Plan 9 kaliber om filmen skal ha mulighet til å være verre enn boka. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Da har jeg endelig fått sett eneren av "Battle-Royale". Koselig film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå