Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Eller Danger Mouse Endret 4. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 eller... glem det Så D-tox med Sly igår, flere gode skuespillere men makan til shait film. Flere enn jeg som savner Sean Patrick Flanery? Ikke mange roller på unge Indiana Jones-stjernen nå til dags Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 eller... glem det Så D-tox med Sly igår, flere gode skuespillere men makan til shait film. Flere enn jeg som savner Sean Patrick Flanery? Ikke mange roller på unge Indiana Jones-stjernen nå til dags Shait film når selveste Sly er med ? YO ADRIAN! Forresten, anbefaler alle å se Rambo 4, dersom noen enda ikke har sett den. Heftig action og sly holder koken. Får frysninger på slutten når han har samme klesstilen og sveisen som i first blood, akkompagnert med tha rambo-anthem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Skal se rambo så fort den blir dvd-mat- Sly har gjort og såilt i mye shait my friend Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Sett absolutt alle filmene hans, t.o.m "party at kitty and studs" som jo var en porr film. Han rocker i alle Skal innrømme at Get Carter (originalen var litt bedre ja:P) og at Driven var kjedelig, men ellers så eier han. Cliffhanger, Rocky og Rambo blir med meg til graven. Ps. Noen som har sett SnakeEater 2 aka solider? god gammel klassiker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dritt med Stallone Rhinestone Staying alive Get Carter Driven(fikk den som gave,drittfilm) D-Tox Rocky 5 Spykids 3-d Realty serien the Contender kan også nevnes Endret 4. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Burde jeg se Funny Games eller Funny Games U.S.? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Burde jeg se Funny Games eller Funny Games U.S.? Nå har ikke jeg sett U.S.-versjonen, men jeg foretrekker bestandig å se orginalversjonen først. Finner det lettere å se remaken som nr. 2 enn å se orginalen som nr. 2. Endret 4. mai 2008 av Otth Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Bruce Wayne og Tony Stark regnes begge som superhelter. Selv om de ikke har noen ekstra styrke så er det utstyret som gjør det. Andre eksempler er Green Lantern og Question. Selv Punisher anses av noen som superhelt, selv om jeg ikke er enig der. Indiana Jones regnes ikke som en superhelt. Men det får egentlig bli opp til hver og en å til syvende og sist avgjøre. Diskusjonen har foregått siden 40-tallet og ender som oftest opp med kverulering. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Ïndiana Jones er vel ikke en superhelt i ordets rette(?) forstand, men at han er noe mer spesiell enn en helt i drug movies må vel sies å være riktig? Samme med brannmenn/politimenn for min del, men så er jeg jo en smule sentimental. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Indiana Jones er heltemodig,men dog ikke en super-helt. Om ikke Indy 4 VIRKELIG slår på stortromma da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Med Laser pisk, flyvende b00ts og mobil telefon. Hadde jo forklart hvordan han klarer å være mega-arkeolog i sin alder. Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Trenger tips til en skikkelig vakker film jeg kan se. Noe a.la Eternal Sunshine on the Spotless Mind, eller The Fountain. (ja, de er vidt forskjellige, så velg en om du vil. ) Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Slår til med(igjen) Crash jeg da(Big Paul Haggis fan) Men the Beach passer vel også hær(kanskej bedre) Miller`s cross Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Trenger tips til en skikkelig vakker film jeg kan se. Noe a.la Eternal Sunshine on the Spotless Mind, eller The Fountain. (ja, de er vidt forskjellige, så velg en om du vil. ) Anyone? Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Slår til med(igjen) Crash jeg da(Big Paul Haggis fan)Men the Beach passer vel også hær(kanskej bedre) Miller`s cross Chrash er vel et must for alle de som liker slike filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hva med High Fidelity? Edit: Eller What Dreams May Come, den er i hvert fall visuelt vakker... Edit 2: Den var mendt for edds, pokker så mange som klarte å lure seg inn i mellom Endret 4. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Crash er must uansett spør du meg Kan også anbefalle Ravnur Flygur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå