Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ny Hulk film er neste post etter Iron Man. Men har man trua?

 

Og rollebesettingen er *litt* anderledes en den første Hulk

 

Norton er en klasseskuesiller som har hatt noen røffe år.

Tror egentlig Liv Tyler gjør en dårligere rolle en Jennifer Connlley. Og er en dårligere skuespillereine summa sumarum.

Norton vs Bana er Norton bedre,men Bana passer bedre som Hulken.(Ikke hans feil at forggje Hulken-film sugde)

 

Sam Elliott vs William Hurt=Hurt, no contest

Tim Roth vs Nick Nolte som skurk vinner Roth pga mer kamp.(selv om Nolte VAR god i den forgje)

 

 

Mer action blir det i den nye Hulk-filmen ivertfall!

 

 

PS:Tony Stark kommer i denne filmen,så kan ikke væra all bad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hulk har Norton og Hurt. Hurt er helt rå, så den filmen har dekket seg godt. Marvel har lært fra Batman Begins, man må ha på plass dyktige skuespillere. Hverken Begins eller Iron Man var eksepsjonelle på action (men Iron Man var ganske så bra), men de vet at de må være solide på andre områder. Litt merkelig at WB ser ut til å gå vekk fra sin egen oppskrift med JL-filmen, hvor man caster 21-år gamle "Baking Soda" og fotomodellen Megan Gale....

 

Hulk satser jo tydeligvis på action i tillegg, så jeg er blitt positivt innstilt. Det vil stå og falle på karakteriseringen av Bruce Banner og hans kamp. Jeg vet Ed Norton har fokusert veldig mye på dette i manuset, så håper virkelig han treffer her. Gjør han det så er det virkelig blitt en pangstart for Marvel. Iron Man hevet standarden, samtidig som den langt fra brente alt kruttet. Hulk tar jeg uansett som en bonus. Jeg hadde ikke forventet at Iron Man skulle være solid og jeg håper TDK vil bli så bra som den ser ut til. Om Hulk også innfrir så vil jeg kunne sitte igjen med tre gode superheltfilmer i en og samme sommer. Det vil være helt vilt for en superheltgeek, men jeg har litt sunn skepsis håper jeg. I tillegg er det jo Hancock og Hellboy II....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At det blir mer action i denne Hulk-filmen er en given. Strengt tatt så MÅTTE de ha mer action siden den forgje Hulk filmen ble for *dyp og eksitensiell*

Å velge å bruke Tim Roth som badguy likte jeg meget. Har sansen for han,og han ER bad.

 

Om denne Hulk-filmen blir bedre enn den forgje vet jeg ikke,og om casten er bedre har jeg allerede nevnt i posten ovenfor,MEN om denne Hulk-filmen vil slå bedre an på Box-office og hos publikum er jeg 100% sikker på.

 

EDIT: Hellboy 2 gleder jeg meg veldig til,mer enn Hulk og Hancock tilsammen.

Lenke til kommentar

Bryter av Marvel / Superheltdiskusjonene her litt og kommer med ett lite spørsmål:

Har lenge hatt planer om å sjekke ut mer av Gary Oldman, men har ikke helt kunne plukke ut spesifikk filmer som jeg virkelig vil se, da mange av de ikke er så alfor kjente. (Har såklart sett Lèon og Batman Begins). Så er det noen som kan plukke ut noen av filmene han spiller i der han både gjør en god skuespiller prestasjon, i tillegg til at filmen i seg selv er god?

Lenke til kommentar
Bryter av Marvel / Superheltdiskusjonene her litt og kommer med ett lite spørsmål:

Har lenge hatt planer om å sjekke ut mer av Gary Oldman, men har ikke helt kunne plukke ut spesifikk filmer som jeg virkelig vil se, da mange av de ikke er så alfor kjente. (Har såklart sett Lèon og Batman Begins). Så er det noen som kan plukke ut noen av filmene han spiller i der han både gjør en god skuespiller prestasjon, i tillegg til at filmen i seg selv er god?

 

True Romance og The Fifth Element er de første jeg kommer på.

Lenke til kommentar
Bryter av Marvel / Superheltdiskusjonene her litt og kommer med ett lite spørsmål:

Har lenge hatt planer om å sjekke ut mer av Gary Oldman, men har ikke helt kunne plukke ut spesifikk filmer som jeg virkelig vil se, da mange av de ikke er så alfor kjente. (Har såklart sett Lèon og Batman Begins). Så er det noen som kan plukke ut noen av filmene han spiller i der han både gjør en god skuespiller prestasjon, i tillegg til at filmen i seg selv er god?

 

True Romance.

Lenke til kommentar

Så nettopp A History of Violence. Viggor Mortensen gjør virkelig en god rolle der. Historien var virkelig god, men jeg synes den var litt kjedelig utført, filmen tok på en måte aldri helt av.

 

 

Den scenen hvor Jack Stall banker opp han "tøffingen" på skolen, har den blitt brukt i en parodi eller en annen sammenheng? Jeg er sikker på at jeg har sett akkurat den scenen før.

 

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Bryter av Marvel / Superheltdiskusjonene her litt og kommer med ett lite spørsmål:

Har lenge hatt planer om å sjekke ut mer av Gary Oldman, men har ikke helt kunne plukke ut spesifikk filmer som jeg virkelig vil se, da mange av de ikke er så alfor kjente. (Har såklart sett Lèon og Batman Begins). Så er det noen som kan plukke ut noen av filmene han spiller i der han både gjør en god skuespiller prestasjon, i tillegg til at filmen i seg selv er god?

True Romance og dracula....Air Force One under tvil

Lenke til kommentar

Var på Iron Man på kino i går. Jeg satt igjen å så rulleteksten for å få se en 10 sekunder lang dialog etter. Egentlig ikke verdt det, når jeg tenker på at jeg kunne sett den på nett da jeg kom hjem, men var litt artig med folk som glana på oss, fordi vi var de eneste som ikke dro.

Ellers en jævlig heftig film. Ingenting å utsette på,. Fikk gåsehud et par ganger i filmen, det var spesielt.

Lenke til kommentar
Var på Iron Man på kino i går. Jeg satt igjen å så rulleteksten for å få se en 10 sekunder lang dialog etter. Egentlig ikke verdt det, når jeg tenker på at jeg kunne sett den på nett da jeg kom hjem, men var litt artig med folk som glana på oss, fordi vi var de eneste som ikke dro.

Ellers en jævlig heftig film. Ingenting å utsette på,. Fikk gåsehud et par ganger i filmen, det var spesielt.

 

Samme her! :!: Jeg og Odd Ball fra forumet var de eneste som satt igjen for å se den berømte easter eggen. Mens vi satt der kom vaktmester inn i salen og begynte å vaske. :p

 

Jeg syns forøvrig filmen var god underholdning, men ikke noe særlig mer. Den nådde ikke helt opp til Transformers, som jeg syntes var enda mer kick-ass. Jeg gir den en 7/10.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Var på Iron Man på kino i går. Jeg satt igjen å så rulleteksten for å få se en 10 sekunder lang dialog etter. Egentlig ikke verdt det, når jeg tenker på at jeg kunne sett den på nett da jeg kom hjem, men var litt artig med folk som glana på oss, fordi vi var de eneste som ikke dro.

Ellers en jævlig heftig film. Ingenting å utsette på,. Fikk gåsehud et par ganger i filmen, det var spesielt.

 

Samme her! :!: Jeg og Odd Ball fra forumet var de eneste som satt igjen for å se den berømte easter eggen. Mens vi satt der kom vaktmester inn i salen og begynte å vaske. :p

 

Jeg syns forøvrig filmen var god underholdning, men ikke noe særlig mer. Den nådde ikke helt opp til Transformers, som jeg syntes var enda mer kick-ass. Jeg gir den en 7/10.

 

Helt uenig med det siste. Den var mye mer en god underholdning. Den nådde mye høyere opp en til Transformers, som jeg synes var mye mindre kick-ass. Jeg gir den en 9/10.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om GTAIV virkelig kan gjøre innhogg i kinobesøket. Har vært litt frykt i Hollywood for at målgruppen for filmer som Iron Man (som jeg egentlig syntes passer de fleste målgruppene) heller sitter hjemme og spiller det som skal være et av tidenes beste spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...