Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som er møkkalei hele superheltbølgen som går nå? Jeg har sett alle de nyere filmene, og absolutt alle var dårlige. I tillegg er det flere nye på vei, og jeg kan ikke skjønne hvordan de skal bli noe bedre.

nja... Kan bli litt mye av det gode, men jeg savner fortsatt en Preacher-film. Kommer den skal jeg si meg mett.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er møkkalei hele superheltbølgen som går nå? Jeg har sett alle de nyere filmene, og absolutt alle var dårlige. I tillegg er det flere nye på vei, og jeg kan ikke skjønne hvordan de skal bli noe bedre.

Støtter deg fullt ut - markedet er mettet nå. Hollywood burde istedet konsentrere seg om å løfte fram gode dramamanus av typen "There Will Be Blood" og "Le Scaphandre et le papillon".

Lenke til kommentar

Blir nok aldri lei, men så er jeg vokst opp med dette her. Men kunne gjerne tenke meg å se litt ensemble-filmer fremfor bare solo-filmer.

 

Og trøst deg med at det er de filmene her som tjener inn de store pengene, en inntjening som igjen finansierer mange av de smalere filmene.

 

Og du må nok nesten leve med denne bølgen lenge. Marvel sitt filmselskap ble laget nettopp for slike typer filmer (det er jo tross alt superhelter Marvel lever av). Deres strategi er å gi ut to filmer i året. I tillegg er det WB som pleier å gi ut en årlig, samt at FOX har X-Men spin-offs.

 

Om det vannes ut etterhvert? Tja, tiden får vise. Nå er det jo til og med begynt med leketøysadapsjon, sist med Transformers og neste år er det G.I Joe. Det kommer nå en håndfull nye filmer på kino i uken, så man kan nok alltid klare å finne noe annet å se på om ikke denne sjangeren passer en. :)

Lenke til kommentar
Hvilke dårlige superhelt filmer har kommet til nå egentlig?

 

The Hulk, The Punisher, Spiderman II & III, Fantastic Four I & II og Superman Returns kommer raskt til mente, og da har jeg sikkert glemt noen.

Er ikke enig i Superman Returns.

 

Dog kan du glatt legge til Daredevil, Elektra(usikker på om den havner i denne kategorien, men) og Catwoman.

Lenke til kommentar
Hvilke dårlige superhelt filmer har kommet til nå egentlig?

 

The Hulk, The Punisher, Spiderman II & III, Fantastic Four I & II og Superman Returns kommer raskt til mente, og da har jeg sikkert glemt noen.

Håper du har armert deg med en kryptonittsverd, den vil du trenge når Dotten ser det der. :!:

Lenke til kommentar

I tillegg til de som er blitt nevnt så vil jeg slenge inn X-Men. Oppfølgerene er ikke sett, siden den første var såpass dårlig.

 

Og Batman Begins sov jeg gjennom halvparten av filmen, så den har jeg egentlig ikke noe grunnlag for å dømme. Men den fikk meg til å sovne, og det trekker ikke akuratt opp.

 

---

 

Og når vi først er inne på det så er jeg litt redd for den leketøysbølgen som garantert startet med Transformers. Jeg har på følelsen at filmene som nå kommer blir enda dårligere enn den.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er møkkalei hele superheltbølgen som går nå? Jeg har sett alle de nyere filmene, og absolutt alle var dårlige. I tillegg er det flere nye på vei, og jeg kan ikke skjønne hvordan de skal bli noe bedre.

Har sett Spiderman 3 på fly, samt Transformers. Har ikke fått noe ut av denne bølgen, egentlig. Kunne nok blitt mer interessert om det gikk mer i sci-fi enn action, men det selger nok ikke like bra som et langdratt actionklimaks etter 90 minutter med dårlig skuespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...