Coffey Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er virkelig de talla så forbanna viktig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg oppdaget med Citizen Kane, etter jeg så den og ikke forstod hypen, at det faktisk var meg det var noe galt med. Det var så mye som skjedde i filmen som jeg tok som en selvfølge, men etter man leser litt (det er sikkert flere bøker om den filmen enn noen annen) så oppdager man hvor mye av det som er naturlig med filmspråket vi alle kjenner og bruker, som kom med Kane. Hvordan filmer skrives, filmes, hvordan en historie formidles, hvilke teknikker som brukes - å være filminteressert på den tiden og sette seg ned, uten forventninger, og se Citizen Kane må ha vært det beste en filmelsker kunne få oppleve. Det var rett og slett en liten revolusjon. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flere som gleder seg til Forgetting Sarah Marshall? Apatow er produsent, Jason Segel skrev manus og spiller hovedrollen. Og Kristen Bell er nydelig. Kommer til Norge 9. mai. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg gleder meg til det kommer en skuespillerinne som ikke blir omtalt som nydelig i en anmeldelse. Det skjedde vel sist med Uma i Kill Bill, Jodie Foster i Contact og Sigourney i Alien. Jaja, en skuespillerinne i tiåret holder vel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jaja, men det viktigste er jo fortsatt at Kristen Bell er nydelig Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg gleder meg til det kommer en skuespillerinne som ikke blir omtalt som nydelig i en anmeldelse. Det skjedde vel sist med Uma i Kill Bill, Jodie Foster i Contact og Sigourney i Alien. Jaja, en skuespillerinne i tiåret holder vel. Charlize Theron i Monster? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er virkelig de talla så forbanna viktig? Dette er ikke politikkdelen av forumet. Her snakker vi om alvorlige saker, vi snakker om film! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flere som gleder seg til Forgetting Sarah Marshall? Apatow er produsent, Jason Segel skrev manus og spiller hovedrollen. Og Kristen Bell er nydelig. Kommer til Norge 9. mai. Ser ut som den kan bli bra, moro å se at de fortsetter å lage flere og flere komedier for voksne også. Digger slutten på traileren Kristen Bell er vel på grensen til nydelig ja... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er virkelig de talla så forbanna viktig? Dette er ikke politikkdelen av forumet. Her snakker vi om alvorlige saker, vi snakker om film! Ja, men det virker som alle her omtaler filmene med tall. "Filmen er en klar 8'er fra meg". "Så du mener filmen er middels men gir den 7?!" osv. Film er da mer en det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er virkelig de talla så forbanna viktig? Dette er ikke politikkdelen av forumet. Her snakker vi om alvorlige saker, vi snakker om film! Ja, men det virker som alle her omtaler filmene med tall. "Filmen er en klar 8'er fra meg". "Så du mener filmen er middels men gir den 7?!" osv. Film er da mer en det? Tallet er effektiviseringen av ord. Det er tross alt mye som ligger bak tallet. Det er noe så frekt som en matematisk oppsummering av et kulturelt verk. I wasn't interested in ... absolutes. 'Two plus two equals four' kind of bored me.... If you needed somebody to make it five, give me a call. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 The Dark Knight: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oooo, hvis filmen bare blir like tøff som plakatene er jeg solgt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snip... Det er fire stykker til, men de har du vel helt sikkert sett. Hvis ikke så ligger de i TDK tråden... Likte ikke den like mye som den som kom i slutten av sist uke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 TUSEN takk, Dotten. Nå må jeg tørke opp tastatur også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nåde! Ikke hvis meg mer av DK, jeg gleder meg så uhordelig mye! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen her som har sett Battle Royale 1 og 2? Er det noen sammenheng i disse filmene? Må man se 1'ern før 2'ern? Har nemlig fått tak i nummer 2, men enern tok litt lengre tid. Anyone? Endret 28. april 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen her som har sett Battle Royale 1 og 2? Er det noen sammenheng i disse filmene? Må man se 1'ern før 2'ern? Har nemlig fått tak i nummer 2, men enern tok litt lengre tid. Anyone? Se 1ern og kos deg. Deretter, kast 2ern i søppelkassa. Det er det lureste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen her som har sett Battle Royale 1 og 2? Er det noen sammenheng i disse filmene? Må man se 1'ern før 2'ern? Har nemlig fått tak i nummer 2, men enern tok litt lengre tid. Anyone? Egentlig ikke, men den første er mye bedre... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da ser jeg 2'ern først, og blir skuffa. Deretter ser jeg 1'ern, og blir imponert Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) 1'ern er jævlig tøff hvert fall! edit: Jeg sendte en mail til admin på twofifty i stad: "Me and everybody else noticed that the list has been set to 0/250 the last couple of days. I don't think i'm the only one who get's a bit annoyed that you don't come up with any information about what is going on. Much appritiation to a good answer, and maybe some info on the frontpage. I send this to you since your administrator of the site. Sincerely, chryzsh, active twofifty user" Engelsken er litt ustødig i dag. Er syk og faktisk. Endret 28. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå