Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp sett The Matador, den var veldig bra. Men jeg føler meg litt snurt, jeg vil ha mer av den fantastiske Julian Noble (Go Pierce!) og føler at filmen ble litt kort med sine 96 minutter. Det er jo et godt tegn egentlig.

 

Som jeg nevnte litt tidligere i tråden, denne filmen er en liten solstråle. Så den igjen i kveld og den var enda bedre enn hukommelsen min tilsa. Godfilm som minner litt om Grosse Pointe Blank.

 

Pierce Brosnan trengte den rollen der for å få litt avstand fra Bond. Syntes dette er hans beste filmprestasjon :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Angående The Matador, kan jo være det kommer en extended utgave. Følgende fant jeg på wikipedia:

 

If you listen to the commentary for the first deleted scene on the DVD, director Richard Shephard states that the first cut of the film was 2 hours and 10 minutes and was cut down to its current length of 1 hour and 37 minutes
Lenke til kommentar
Som jeg nevnte litt tidligere i tråden, denne filmen er en liten solstråle. Så den igjen i kveld og den var enda bedre enn hukommelsen min tilsa. Godfilm som minner litt om Grosse Pointe Blank.

 

Pierce Brosnan trengte den rollen der for å få litt avstand fra Bond. Syntes dette er hans beste filmprestasjon :)

Enig i at The Matador er en utrolig bra film, men synes Brosnan gjør en bedre rolle i The Tomas Crown Affair.

 

 

___

 

Så Moonraker igjen nå. Utrolig festlig med Bond-filmer. Angrer stort på at jeg ikke kjøpte den Bond-kofferten når den var i salg. Satser på at det kommer en ny etter Bond 22 :wee: En special edt. med en Walther PPK f.eks :hmm:

Lenke til kommentar
Enig i at The Matador er en utrolig bra film, men synes Brosnan gjør en bedre rolle i The Tomas Crown Affair.

 

Klarer faktisk ikke å huske om jeg ble imponert eller ikke i den rollen. Husker i det hele tatt lite fra filmen. Men må jo se den igjen før oppfølgeren kommer, da jeg sitter med et vagt minne om at jeg koste meg med den filmen.

Lenke til kommentar
Klarer faktisk ikke å huske om jeg ble imponert eller ikke i den rollen. Husker i det hele tatt lite fra filmen. Men må jo se den igjen før oppfølgeren kommer, da jeg sitter med et vagt minne om at jeg koste meg med den filmen.

Jeg liker ham værtfall best i den.

 

Min Brosnan top 3:

 

1) The Thomas Crown Affair

2) GoldenEye

3) The Matador

 

:wee:

Lenke til kommentar

Nettopp sett 1408. Fantastisk dårlig film. Fant den ikke noe underholdende. Men så tok jeg til å lese litt på plot synopsisen på imdb.com og når jeg kom helt til slutten så var den slutten helt annerledes enn hvordan den jeg så var. Er det noe feil på imdb.com sin plot synopsis, eller en feil i min versjon av filmen?

Lenke til kommentar
Nettopp sett 1408. Fantastisk dårlig film. Fant den ikke noe underholdende. Men så tok jeg til å lese litt på plot synopsisen på imdb.com og når jeg kom helt til slutten så var den slutten helt annerledes enn hvordan den jeg så var. Er det noe feil på imdb.com sin plot synopsis, eller en feil i min versjon av filmen?

 

Det er to versjoner, den vanlige og en såkalt Directors Cut. Jeg har bare sett Directors Cut'en med den alternative slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...