Programvare Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Når du nevnte det fikk jeg lyst til å se "For a few dollars more" i kveld. Jeg husker at jeg så den noen uker etter GBU og likte den mye bedre! Helt fantastisk den scenen hvor han skyter hatten hans bortover. Endret 18. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva synes folket her om Terminator 2? Sterke/svake sider? Meninger? Rating 1-10? Er litt spent på å se andre folks perspektiver på denne her. Terminator 2 og svake sider = 0 logikk. Det finnes ikke svakheter i den. Tidenes actionepos Dere kan komme med Die Hard, The Matrix, men T2 = Alt. Actionfilmenes svar på Gudfaren. For min del er Die Hard et lite hakk over alle filmer på hele jordkloden, men det er nå min sære mening. Første gangen jeg så den sleit jeg litt med å "godta" det flytende metall konseptet. Jeg håper jeg kan nyte filmen bedre neste gang. I T2 mener du? Du vet at filmen ble laget i 91 og på denne tiden var CGI'en i T2 out of this world? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Det er ikke datagrafikken han snakker om, men konseptet. Utførelsen hadde ikke noe å si, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Det er ikke datagrafikken han snakker om, men konseptet. Utførelsen hadde ikke noe å si, såvidt jeg kan se. Ah, okei Men hvis det virkelig var det som irriterte han med filmen, så skjønner ikke jeg spesielt mye... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hvis et element, om det måtte være lite eller stort, irriterer seeren i tilstrekkelig nok grad, kan han eller hun risikere å bli dratt ufrivillig ut av fiksjonen. Selv hadde jeg ingen problemer med flytende metall eller hva enn det nå var, tvert imot. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 2001: A Space Odyssey var en fantastisk film, spesielt på det visuelle. Jeg satt helt trollbundet på den siste halvtimen av filmen. Det eneste var at jeg ikke helt forsto slutten. Kan noen forklare meg den i spoiler? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Likte T-1000 i 1991 og synes fremdeles at han er den kuleste filmroboten Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 2001: A Space Odyssey var en fantastisk film, spesielt på det visuelle. Jeg satt helt trollbundet på den siste halvtimen av filmen. Det eneste var at jeg ikke helt forsto slutten. Kan noen forklare meg den i spoiler?Spørs om det finnes noe godt svar på den. Det finnes vel mange forslag til forklaringer på nettet. Er selv veldig glad i abstrakte filmer (eks. Mulholland Drive og Lost Highway), så en en tvetydig og original slutt setter jeg alltid pris på. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 2001: A Space Odyssey var en fantastisk film, spesielt på det visuelle. Jeg satt helt trollbundet på den siste halvtimen av filmen. Det eneste var at jeg ikke helt forsto slutten. Kan noen forklare meg den i spoiler? http://www.kubrick2001.com/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Off.. Eg klarer rett og slett ikkje å setje meg ned med filmer lenger. Eg prøvde å sjå Pianisten i går (som eg hadde gleda meg til), det endte med at eg tok av filmen halvvegs og byrja å gjere matte. Det eg såg av filmen synes eg var heilt OK. Den hadde nok gode skildringar av kva som skjedde i Polen under 2. vkr, og ikkje misforstå, eg elskar historie. Men filmen trakk meg liksom aldri heilt inn. Det same skjedde når eg prøvde å sjå Alien seinare på kvelden. Eg misser berre meir og meir interessa lenger ut i filmen.. What to do? =o Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Eg prøvde å sjå Pianisten i går (som eg hadde gleda meg til), det endte med at eg tok av filmen halvvegs og byrja å gjere matte. Det må ha vært tidenes kjedeligste filmopplevelse. Jeg har i hverfall aldri frivillig jobbet med matte når jeg kunne se film i allfall, så det er ganske spektakulært. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Haha.. Tja, spørst korleis du ser på det. Eg har heildagsprøve i matte førstkomande onsdag og må få 4 eller betre for å kome inn på det eg vil til hausten. Kanskje derfor eg ikkje klarer å setje meg ned og nyte ein god film no, nervene byrjar å kome =o Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Det same skjedde når eg prøvde å sjå Alien seinare på kvelden. Eg misser berre meir og meir interessa lenger ut i filmen.. What to do? =o Det er ingen fare, slik skjer med jevne mellomrom. Er selv i en slik periode; har ikke sett en eneste film på over en uke nå. Det jeg vil anbefalle er å gjøre andre ting. Ikke prøv å se nye filmer før du faktisk virkelig har lyst til det (du vil mest sannsynlig bare ødelegge filmen om du starter å se den når du ikke har lyst). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Advice taken! Eg får vel heller berre byrje å varme opp Xbox360'n til GTA IV kjem ut. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Kan noen anbefale en tysk språkelig film til tysktimen våres? Vi går i 9ende så ingen 18års dessverre. Den må sikkert ikke vare alt får lenge heller(da snakker jeg om 2t 30min-3t). Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Kan noen anbefale en tysk språkelig film til tysktimen våres? Vi går i 9ende så ingen 18års dessverre. Den må sikkert ikke vare alt får lenge heller(da snakker jeg om 2t 30min-3t). Med tanke på at det er snakk om en film for skolen, kan det vel være en fordel at de er basert på vikeligheten. Das Leben der Anderen Das Untergang Das Experiment Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ellers så har vi jo Goodbye, Lenin!. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Das Leben der Anderen, helt klart. Den er også relevant å lære opp våre yngre generasjoner. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Kan noen anbefale en tysk språkelig film til tysktimen våres? Vi går i 9ende så ingen 18års dessverre. Den må sikkert ikke vare alt får lenge heller(da snakker jeg om 2t 30min-3t). Med tanke på at det er snakk om en film for skolen, kan det vel være en fordel at de er basert på vikeligheten. Das Leben der Anderen Das Untergang Das Experiment Rettelse:Der Untergang. Er det forresten noen som har sett denne i den nye utvidede utgaven? Sier meg enig med Dotten, Das Leben der Anderen passer nok meget godt, med Der Untergang rett bak. Endret 18. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tror egentlig at Das Experiment hadde passet best i en klasse, med tanke på at det er mere film for alle, og de to andre er ikke alle som liker sikkert. Men alle de tre nevnte er sabla gode filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå