Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Herregud, nettopp kavet meg gjennom redux versjonen av Apocalypse Now!

40 ekstra minutter med stas.

Ah.. filmen er jo så vitterlig genial! *tårer i øyekroken"

A clockwork orange og apocalypse now! på samme dag kan bli for mye for en stakkars film-entusiast.

Men i dag blir det Elephantman! og Mortuary!

*glede seg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite.

Annen design, litt mer informasjon. Samt noen lister som heter Starmeter og Moviemeter, som jeg er heller lite interessert i. Lettere å navigere på sidene om filmer, da alt i kolonnen til venstre er mer "presset sammen" så man slipper scrollingen, i tillegg til faner. Mye enklere å navigere syntes jeg. Men også et par irriterende elementer. Verdt pengene? Nah, egentlig ikke. Med mindre man bruker siden veldig ofte da, der kan den gi litt mer å leke med :)

Lenke til kommentar

Fikk meg en hyggelig overaskelse i går da jeg fant ut at jeg hadde igjen 1000 kroner på bokklubben. Så jeg kjøpte noen filmer og bøker.

1 stk. The ultimate hitchhiker's guide

1 stk. Angels and demons

1 stk. DVD Das Boot (Directors Cut)

1 stk. DVD Uti vår hage 2

1 stk. DVD Cinderella Man

1 stk. DVD Black Hawk Down SE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite.

Annen design, litt mer informasjon. Samt noen lister som heter Starmeter og Moviemeter, som jeg er heller lite interessert i. Lettere å navigere på sidene om filmer, da alt i kolonnen til venstre er mer "presset sammen" så man slipper scrollingen, i tillegg til faner. Mye enklere å navigere syntes jeg. Men også et par irriterende elementer. Verdt pengene? Nah, egentlig ikke. Med mindre man bruker siden veldig ofte da, der kan den gi litt mer å leke med :)

Annet design? Da er det verdt det. Blir nok konto på meg også om ikke lenge.

Lenke til kommentar

^Nå har vel de fleste som mener dette ikke begynt i full jobb (inkludert meg). Men tror nok når jeg har begynt å etablere meg i form av fast jobb, og er ferdig med studier at jeg kommer til å skaffe med IMDb Pro, for det er kanskje den siden jeg bruker mest.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
For det første: Hvorfor skriver du på forumet når du ser film? Fy fy!

For det andre: Er det en møkkafilm fordi dama griner?

Fant egentlig Insider ganske fornøyelig. Ikke noe mesterverk, men absolutt verdt å bruke tid og penger på.

Fordi jeg måtte få ut frustrasjonen over det.

Filmen var veldig bra syntes jeg, men hun gråt så alt for mye, å jeg syntes det så så falskt ut, hele greia. så ble litt irritert over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...