Snurreleif Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Herregud, nettopp kavet meg gjennom redux versjonen av Apocalypse Now! 40 ekstra minutter med stas. Ah.. filmen er jo så vitterlig genial! *tårer i øyekroken" A clockwork orange og apocalypse now! på samme dag kan bli for mye for en stakkars film-entusiast. Men i dag blir det Elephantman! og Mortuary! *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Elvis has left the building....elller har han virkelig det lol : http://www.youtube.com/watch?v=HZYOnQei_pw Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva tror folket her inne det egentlig er i kofferten i Pulp Fiction? Sitter og fundererer litt etter å ha lest denne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Har du IMDb Pro din snik? Selvfølgelig. Aldri lagt skjul på at jeg har et ganske usunt forhold til film. Både for kropp, sjel og ikke minst lommebok Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Det første bildet av GI Joe's Scarlett er sluppet og i ekte Hollywood-ånd ser vi lett hvilket segment de prøver å appelere til (lett vel fortung ). Endret 17. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite. Annen design, litt mer informasjon. Samt noen lister som heter Starmeter og Moviemeter, som jeg er heller lite interessert i. Lettere å navigere på sidene om filmer, da alt i kolonnen til venstre er mer "presset sammen" så man slipper scrollingen, i tillegg til faner. Mye enklere å navigere syntes jeg. Men også et par irriterende elementer. Verdt pengene? Nah, egentlig ikke. Med mindre man bruker siden veldig ofte da, der kan den gi litt mer å leke med Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Fikk meg en hyggelig overaskelse i går da jeg fant ut at jeg hadde igjen 1000 kroner på bokklubben. Så jeg kjøpte noen filmer og bøker. 1 stk. The ultimate hitchhiker's guide 1 stk. Angels and demons 1 stk. DVD Das Boot (Directors Cut) 1 stk. DVD Uti vår hage 2 1 stk. DVD Cinderella Man 1 stk. DVD Black Hawk Down SE Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite. snip Større e-penis altså Du er helten Dotten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva er egentlig fordelene med IMDB Pro? Hadde vært interessant å vite. Annen design, litt mer informasjon. Samt noen lister som heter Starmeter og Moviemeter, som jeg er heller lite interessert i. Lettere å navigere på sidene om filmer, da alt i kolonnen til venstre er mer "presset sammen" så man slipper scrollingen, i tillegg til faner. Mye enklere å navigere syntes jeg. Men også et par irriterende elementer. Verdt pengene? Nah, egentlig ikke. Med mindre man bruker siden veldig ofte da, der kan den gi litt mer å leke med Annet design? Da er det verdt det. Blir nok konto på meg også om ikke lenge. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva tror folket her inne det egentlig er i kofferten i Pulp Fiction? Sitter og fundererer litt etter å ha lest denne. Tarantino har selv sagt at han ikke visste hva han skulle putte i den, så han fikk det til skinne litt. Sorry hvis jeg drepte det kreative her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Kan jo slenge opp et par screens: Syntes prisen er litt vel drøy, men den lave dollarkursen for tiden gjør det litt mer spiselig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Fargene var litt dominerende. Synes at standard IMDB er litt "varmere." Eneste jeg trenger IMDB til er å finne navn på filmer og/eller vurderinger så IMDB Pro blir litt "overkill" for meg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Samme her. Bruker siden bare for å finne ut litt mer om filmene, sjekke noe jeg lurer på angående film, finne bilder til bloggen min () og annet småting. Bruker heller pengene på flere filmer da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) ^Nå har vel de fleste som mener dette ikke begynt i full jobb (inkludert meg). Men tror nok når jeg har begynt å etablere meg i form av fast jobb, og er ferdig med studier at jeg kommer til å skaffe med IMDb Pro, for det er kanskje den siden jeg bruker mest. Endret 17. april 2008 av manamind Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hehe.. Her er det planlegging på gong altså. Når eg vert stor skal eg skaffe meg ei kone, 3 barn, eit fint hus, ein kul bil og IMDb Pro. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Haha. Regner vel egentlig bare med at jeg vil få litt bedre råd med tiden. Men Untouchables eller Miller's Crossing? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 For det første: Hvorfor skriver du på forumet når du ser film? Fy fy! For det andre: Er det en møkkafilm fordi dama griner? Fant egentlig Insider ganske fornøyelig. Ikke noe mesterverk, men absolutt verdt å bruke tid og penger på. Fordi jeg måtte få ut frustrasjonen over det. Filmen var veldig bra syntes jeg, men hun gråt så alt for mye, å jeg syntes det så så falskt ut, hele greia. så ble litt irritert over det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Møkka film! Filmen var veldig bra syntes jeg Her er det ikke lett å være enig med seg selv, ser jeg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Splitta personlegheit. Kan skje sjølv den beste! Nokon som har sett 27 dresses? Kva type film er det eigentleg? Eg har fått inntrykk av at det er litt "jentefilm", am I wrong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå