Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det korrekte norske ordet for "shot" er vel tagning.

 

Ja, egentlig. "Take" oversettes også direkte til "tagning" og er kanskje mer assosiert med ordet. "Take one" = "Første tagning".

Lenke til kommentar
Armageddon på TV3 jo! :love:

 

Den filmen blir aldri gammel...

 

Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da :p

Lenke til kommentar
Armageddon på TV3 jo! :love:

 

Den filmen blir aldri gammel...

 

Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da :p

 

Been there, done that :p Så del 2 av Se7en før del 1 -.-, men begynner og bli en stund siden nå, men venter med å se den igjen før jeg har glemt slutten helt^^

Lenke til kommentar
Armageddon på TV3 jo! :love:

 

Den filmen blir aldri gammel...

 

Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da :p

haha jeg gjorde akuratt det samme bare med air force one. haha ganske latterig egentlig men :p så hele disk 2 også tok det en stund før jeg gadd å se disk 1 :p

Lenke til kommentar

Hitman var midt på treet. Om den er på tilbud så kan det være verdt kjøpet for å se en kompiskveld. Men det er ikke akkurat den actionfilmen som burde stå høyest på listen, så om det er mange klassikere innen det feltet som ikke er sett så la nå heller filmen vente. Man går ikke glipp av noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...