Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så en scene som filmer en mann ifra to vinker er to shots? Stemmer det. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det korrekte norske ordet for "shot" er vel tagning. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Noen som vet navnet på det klassiske verket som spilles under en viss scene i Oldboy, der hovedpersonen (nesten) blir torturert? Endret 15. april 2008 av Speik Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det korrekte norske ordet for "shot" er vel tagning. Hørtes svenskt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det korrekte norske ordet for "shot" er vel tagning. Ja, egentlig. "Take" oversettes også direkte til "tagning" og er kanskje mer assosiert med ordet. "Take one" = "Første tagning". Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som spilte nazist i dag da? (Om det var idag i det hele tatt.) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som spilte nazist i dag da? (Om det var idag i det hele tatt.) Hæ? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som spilte nazist i dag da? (Om det var idag i det hele tatt.) Hæ? Hva snakker du om? http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/15/532618.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kult, skal det være sånn i flere dager? Hadde vært litt gøy og sett en nazi versjon av Karl Johan ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Armageddon på TV3 jo! Den filmen blir aldri gammel... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Armageddon på TV3 jo! Den filmen blir aldri gammel... Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha... Merket du ikke at det var noe galt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Armageddon på TV3 jo! Den filmen blir aldri gammel... Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da Been there, done that Så del 2 av Se7en før del 1 -.-, men begynner og bli en stund siden nå, men venter med å se den igjen før jeg har glemt slutten helt^^ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Armageddon på TV3 jo! Den filmen blir aldri gammel... Jeg husker at jeg leide den på videosjappa for lenge siden. Jeg satte i og begynnelsen var veldig brå, men da jeg hadde sett ferdig den tilsynelatende 1 time lange filmen, som jeg faktisk likte, så tok jeg den ut og merka at det var en slags disc med to sider. Jeg hadde selvsagt sett del 2 da, og ikke faen om jeg gadd å sette på del 1 da haha jeg gjorde akuratt det samme bare med air force one. haha ganske latterig egentlig men så hele disk 2 også tok det en stund før jeg gadd å se disk 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha... Merket du ikke at det var noe galt? Nei, det neste jeg satt og grubla over var at det ikke var noen menyer, elns, og at den starta utrolig brått uten noen introduksjon elns. Bare rett på starten av den scenen hvor de skal til å dra med romferga. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Miami Vice gjorde meg gærn da den gikk på kino. Siden den ikke har noen introcredit så var jeg helt sikker på at vi hadde gått glipp av en 10 minutter av filmen da vi kom inn i salen akkurat når den begynte. Husker jeg sutret resten av kvelden. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen her som har sett Hitman filmen? Var den verdt pengene? Jeg synes ikke den var bra. Men jeg har aldri spilt spillet (spillene?) så det kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har ingenting med det og gjøre, den er dårlig. Som og se på en dårlig versjon av James Bond. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hitman var midt på treet. Om den er på tilbud så kan det være verdt kjøpet for å se en kompiskveld. Men det er ikke akkurat den actionfilmen som burde stå høyest på listen, så om det er mange klassikere innen det feltet som ikke er sett så la nå heller filmen vente. Man går ikke glipp av noe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Han kler den rollen bare mer og mer jo mer ( ) jeg ser av ham som Stark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå