Badering Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 You do that. Men sørg for å se den med en gang du har den muligheten, for Sátántangó er noe av det beste filmindustrien har gitt oss Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Into the Wild. Beste film fra 2007. Twelve Monkeys og Transformers er heller ikke å forakte. Spørs hva man er i humør til å se. Drama, action, thriller, komedie? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 You do that. Men sørg for å se den med en gang du har den muligheten, for Sátántangó er noe av det beste filmindustrien har gitt oss Wow, er virkelig denne filmen 450 minutter lang? Er det meningen man skal se hele sulamitten i én omgang, eller er det liksom episode-basert slik som Das Boot? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hele greia. Er vel satt inn to pauser i noen utgaver, men den er ikke episodebasert. Ikke la deg skremme av lengden på filmen! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg begynte å se på satantango, men skrudde av etter første dvd. Ikke at det var en dårlig film, men for meg ble den litt for langtekkelig. Ellers så var den fine bilder, sceneografi osv. Er godt mulig at jeg satt den på når jeg ikke var i humør til den. Skal prøve meg en annen gang også. Endret 15. april 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Menneskekroppen/hjernen er ikke laget for så lange perioder uten pauser. Man trenger minst ett måltid, i tillegg til en del dopauser og ihvertfall to lufteturer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Holy mother of god, 450 minutter lang? Det blir litt drøyt selv for meg, er filmen virkelig såpass bra at man sitter klistret i 8 timer? Hmm skal lese noen anmeldelser tror jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Det er helt uaktuelt at man klarer å sitte klistret i 8 timer. Den er nok bra, men tviler på den holder på interessen såpass lenge. Kanskje med en innlagt matpause, + dobesøk og generell avslapning, ville jeg kommet meg gjennom den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Om jeg en gang faktisk setter på filmen, kommer jeg mest sannsynlig til å se den over tre fire dager. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Å se alle Ringenes Herre filmene etter hverandre uten større pauser enn en dopause mellom hver film var også ganske krevende Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Henger i Spania naa. Pga utter kjedsomhet en kveld.. saa jeg Norbit dubbet paa spansk. Herlig. Bare .......herlig. Learn English plz. Skjer med Eddie forresten?¿ Han kommer jo seg aldri opp igjen. Beste drittpurk ever. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Og det er en eventyrfilm med skyhøyt budsjett, kjente skuespillere, den er på et språk man kan (sett bortifra alvisk/osv), filmet med state-of-the-art kameraer og basert på en historie man kjente til fra før, samt at man sannsynligvis har sett filmene før (og elsket dem) hvis man først bestemmer seg for å sette seg ned i 9 timer med dem. Til sammenligning er Santala-osv 8 timer lang (fordelt på 150 shots, noe som tilsvarer 6 minutter av en Hollywood-film), svart/hvitt, ungarsk, var for det meste improvisert og er basert på en bok som man sannsynligvis ikke har lest. Det skal dog være sagt at jeg ser Satantango før jeg ser en LotR-maraton. ^^ Endret 15. april 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har hatt lotr-maraton. Det klarte jeg fint, bortsett fra helvetes hodepine dagen etter. Under selve fimene virka det egentlig som om det gikk jævlig fort. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Noen her som har sett Hitman filmen? Var den verdt pengene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Noen her som har sett Hitman filmen? Var den verdt pengene? Det lurer jeg også på. Tenker på å se den snart. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Har vært gjennom både LOTR extended-marathon (12 timer) og Band of Brothers marathon (10 timer) så godt som sammenhengende. Den opplysningen med 150 shots skremte vettet av meg.. På skolen lagde vi en film på 14 minutter som hadde 167 shots.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Shot = Et sted det filmes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Shot, skudd, klipp. Et shot = et filmklipp (altså uten overganger). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Så en scene som filmer en mann ifra to vinkler er to shots? Endret 15. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå