Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

hehe, greit!

 

Så Black sheep hær i helgen, var meget morsom.

Kan ha noe med mengden øl\whiskey men vi lo som noen filledokker :D

Noe så sinnsvakt teit hakke jeg sett siden Bad Taste

Det må ha hatt noe med Alkohol-inntaket å gjøre. :p Selve idéen/traileren var konge, men det ble liksom bare teit. Og ikke på en Bad Taste-måte.

 

Btw. people. Korte anmeldelser (som Cryflopp har postet her) syns jeg heller passer i tråden "Mini-anmeldelse av den siste filmen du så".

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat sett the Sting. Og er veldig usikker på hva jeg synes om den. Syns den ble litt langtekkelig, og kjedelig til tider. Men samtidig så klarte den å overraske meg skikkelig til tider. (Jeg hadde ingen anelse om at ting kom til å bli som de ble).

Noen som har sett denne flere ganger, og synes den var bedre den andre gangen? Tror kanskje jeg må det, før jeg kan verdsette den helt.

Endret av manamind
Lenke til kommentar

Har sett den tre ganger i løpet av de siste seks månedene. Ble ikke noe bedre av det, for jeg elsket den første gang jeg så den. Er bare en kulhet over det hele som man sjelden finner i dagens filmer. Men ikke noe galt i å syntes den ble for kjedelig til tider, det kan jeg godt forstå selv om jeg ikke hadde den opplevelsen. :)

Lenke til kommentar

Kul er den absolutt. Filmen har en stil man sjelden finner i dag, det er det ingen tvil om (digget de piano-overgangene)

 

(Også var det morsomt at de filmet fra samme stasjon, som fra de Ubestikkelige. Alltid like gøy når man kjenner igjen film locations.)

Endret av manamind
Lenke til kommentar
The Sting er så latterlig bra gjennomført at jeg ikke kan tenke meg en måte å toppe den på. Alle klassiske elementer er med, og Robert Redford går med bukseseler. Hva er det man ikke kan like ved den?

 

At den er noe treg til tider, ellers er den rimelig solid i mine øyne. (9)

Lenke til kommentar

Noen andre som har sett Shine a light, og irritert seg over at utsnittet har vært kuttet ved øynene/litt over? Synes det var veldig mye av dette, spesielt på totale/halvtotale bilder. Er det konsekvent gjort av Martin Scorsese?

 

Likte filmen veldig godt, har blitt fan av Rolling Stones nå. Yay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...