:---{D Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) hehe, greit! Så Black sheep hær i helgen, var meget morsom. Kan ha noe med mengden øl\whiskey men vi lo som noen filledokker Noe så sinnsvakt teit hakke jeg sett siden Bad Taste Det må ha hatt noe med Alkohol-inntaket å gjøre. Selve idéen/traileren var konge, men det ble liksom bare teit. Og ikke på en Bad Taste-måte. Btw. people. Korte anmeldelser (som Cryflopp har postet her) syns jeg heller passer i tråden "Mini-anmeldelse av den siste filmen du så". Endret 13. april 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Black Sheep var en kongefilm. Skal dog ikke legge skjul på at jeg hadde drukket en del før filmen. Anbefales å se den med litt promille i kroppen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Trenger ikke promille for å synes Black Sheep er konge for å si det sånn... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Eneste man trenger å dårlig smak Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Eyh! Jeg har dårlig smak, og jeg likte den ikke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Akkurat sett the Sting. Og er veldig usikker på hva jeg synes om den. Syns den ble litt langtekkelig, og kjedelig til tider. Men samtidig så klarte den å overraske meg skikkelig til tider. (Jeg hadde ingen anelse om at ting kom til å bli som de ble). Noen som har sett denne flere ganger, og synes den var bedre den andre gangen? Tror kanskje jeg må det, før jeg kan verdsette den helt. Endret 13. april 2008 av manamind Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har sett den tre ganger i løpet av de siste seks månedene. Ble ikke noe bedre av det, for jeg elsket den første gang jeg så den. Er bare en kulhet over det hele som man sjelden finner i dagens filmer. Men ikke noe galt i å syntes den ble for kjedelig til tider, det kan jeg godt forstå selv om jeg ikke hadde den opplevelsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 The Sting er en klassiker alle må få med seg. Det er så mange nyanser i skuespillet der at det nytter ikke bare å se den EN gang. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Kul er den absolutt. Filmen har en stil man sjelden finner i dag, det er det ingen tvil om (digget de piano-overgangene) (Også var det morsomt at de filmet fra samme stasjon, som fra de Ubestikkelige. Alltid like gøy når man kjenner igjen film locations.) Endret 13. april 2008 av manamind Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Svært kul film, litt langtekkelig i begynnelsen, men resten veide lett opp for dette. Noe av det beste som er satt til den tidsepoken. Endret 13. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 The Sting er så latterlig bra gjennomført at jeg ikke kan tenke meg en måte å toppe den på. Alle klassiske elementer er med, og Robert Redford går med bukseseler. Hva er det man ikke kan like ved den? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 The Sting er så latterlig bra gjennomført at jeg ikke kan tenke meg en måte å toppe den på. Alle klassiske elementer er med, og Robert Redford går med bukseseler. Hva er det man ikke kan like ved den? At den er noe treg til tider, ellers er den rimelig solid i mine øyne. (9) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det mulig å oppdrive "Helter i Telemark" (den norske versjonen) på dvd? For de som lurer er det den som handler om tungtvannaksjonen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg vet den nylig ble gitt ut på nytt sammen med flere norske klassikere, men aner ikke hvor lett den er å få tak på. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Er det forresten en fornærmelse å mene at Robert Redford likner litt på Owen Wilson?... (ikke bare utseende messig)) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen andre som har sett Shine a light, og irritert seg over at utsnittet har vært kuttet ved øynene/litt over? Synes det var veldig mye av dette, spesielt på totale/halvtotale bilder. Er det konsekvent gjort av Martin Scorsese? Likte filmen veldig godt, har blitt fan av Rolling Stones nå. Yay! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det hadde vært jævlig fett med en remake av Kampen om Tungtvannet! http://www.imdb.com/title/tt0040504/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tviler sterkt på det, alle vet jo hvor bra remakes av gamle filmer pleier å være. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Dawn of The Dead 2004 gjorde hvert fall en helvetes god jobb. Endret 14. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det hadde vært jævlig fett med en remake av Kampen om Tungtvannet! http://www.imdb.com/title/tt0040504/ Sånn som denne? The Heroes of Telemark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå