Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt kjipt, spesielt når man blir kjøpeblind. F.eks. platekompaniet.no har en egen kategori med IMDb top 250.

 

Hvor fant du denne?

 

EDIT: Fant den! Men det var da fryktelig så dyrt det skal være da? 250 kroner for Star Wars?!?!

 

Det er bare et fåtall av filmene som er så dyre. De fleste ligger på 80-100kr.

Lenke til kommentar
Tenker på å bestille Das Boot, har enda ikke fått sett den. Er den verdt å bestille? Og hvilken versjon er best? Hodler det med Directors Cut? Eller må jeg ha uncut?

Har bare sett directors cut (som vistnok skal være den beste), fytti for en knallfilm, må se den igjen snart selv

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale/ikke anbefale Buffy? Er stor fan av Angel, og har alltid vært det, så det er jo en mulighet at jeg også liker Buffy. Men er det vært å bruke nesten 700 kroner på?

Koser meg med Buffy selv for tiden... låner den av en av de jeg bor sammen med. Absolutt verdt 700 spenn.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale/ikke anbefale Buffy? Er stor fan av Angel, og har alltid vært det, så det er jo en mulighet at jeg også liker Buffy. Men er det vært å bruke nesten 700 kroner på?

Koser meg med Buffy selv for tiden... låner den av en av de jeg bor sammen med. Absolutt verdt 700 spenn.

 

ja, buffy er fint det, har både buffy og angel, seriene er like men på en måte ulike,

 

angel er litt bedre karaker utvikling med tanke på Wesly og slikt, men Buffy har fler gode episoder.

 

sesong 1-3 av buffy er bedre en angel 4-7 er på samme invå som angel.

 

men liker du angel vil du med 99% like Buffy like gody

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Buffy kontra Angel ville jeg også gått for Buffy,spes de første sesongene med deriblandt slem Angel og *Mesteren* Har så og si sett det meste av BUffy\Angel

Nest siste sesong av Buffy synes jeg det ble for mye fjas. Med småteite *hovedskurker*(the trio=tre nerder) Men tok seg meget opp i siste sesong som var klart en av de skummleste.

Mens Angel sesongene har gått mer *skummelt* i alle sesongene(noen episoder er seff untak,deriblandt den da Angel blir en tøydukke)

Lenke til kommentar
Nest siste sesong av Buffy synes jeg det ble for mye fjas. Med småteite *hovedskurker*(the trio=tre nerder) Men tok seg meget opp i siste sesong som var klart en av de skummleste.

 

6. sesong av Buffy er helt klart den dårligste, men rent personlig synes Once More With Feeling gjør at sesongen blir verdt å se alikevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har alltid lurt litt ang. Angel serien, er episodene bra bygd opp, det er god handling? Hvor mye action og drama er det egentlig?

Er vel likedan som Buffy bare mer slapstick og litt skummlere\bedre variert monstre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe, greit!

 

Så Black sheep hær i helgen, var meget morsom.

Kan ha noe med mengden øl\whiskey men vi lo som noen filledokker :D

Noe så sinnsvakt teit hakke jeg sett siden Bad Taste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...