Movieheart Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Det var jo helt elendig bildekvalitet ja. Når kommer den i Norge da? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Det var ganske dårlig kvalitet. Hadde tenkt å kjøpe den men ble usikker nå. Hvorfor er det så dårlig kvalitet egentlig? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Noen som har sett Southland Tales? Likte Donnie Darko utrolig godt og håper Richard Kelly har klart å holde nivået oppe. dessverre har jeg hørt at den kan virke ganske rotete. Noen tanker? Etter det jeg har hørt er meningene er delt omtrent på midten der den ene halvdelen sier den bare er noe pretensiøst tull, og den andre hevder den er et mesterverk av de helt store. Har litt lyst til å se den selv. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Av en eller annen grunn endte jeg opp med å se The Shining istedet for Grindhouse i kveld. Hvorfor skjønner jeg ikke helt. Jeg orket vell ikke 3 og en halv time med film. Vertfall, The Shining var en knall film! En av de beste skrekkfilmene jeg har sett. Selv om det ikke var så veldig mye å bli skremt av, var det lille meget skremmende til tider. Dyp var den også i kjent Kubrick stil. Var en god del jeg ikke skjønte helt med en gang så det blir nok litt lesing på meg. EDIT: Leste litt på IMDb om film, men fant ikke noe svar på et spørsmål ja har. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva var greia med alt blodet som kom ut i fra heisen? Endret 12. april 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Da var There Will Be Blood sett, og jeg er ikke skuffet. Veldig veldig bra film, og en sinnsyk prestasjon av Daniel Day-Lewis. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Får den i posten fra Amazon i løpet av neste uke, kan ikke si jeg gruer meg. Nå er pokker meg pundet under 10, og dollaren straks nede på 5 blank. Deilig å være nordmann med kredittkort og nettilgang i øyeblikket. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Av en eller annen grunn endte jeg opp med å se The Shining istedet for Grindhouse i kveld. Hvorfor skjønner jeg ikke helt. Jeg orket vell ikke 3 og en halv time med film. Vertfall, The Shining var en knall film! En av de beste skrekkfilmene jeg har sett. Selv om det ikke var så veldig mye å bli skremt av, var det lille meget skremmende til tider. Dyp var den også i kjent Kubrick stil. Var en god del jeg ikke skjønte helt med en gang så det blir nok litt lesing på meg. EDIT: Leste litt på IMDb om film, men fant ikke noe svar på et spørsmål ja har. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva var greia med alt blodet som kom ut i fra heisen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tipper det for det første er for kunsten, men at det også er for å understreke hvor hardt det gikk for seg under den massakren som hadde skjedd.. Bare jeg som oppsummerer mine tanker høyt. Endret 12. april 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Noen som har sett Southland Tales? Likte Donnie Darko utrolig godt og håper Richard Kelly har klart å holde nivået oppe. dessverre har jeg hørt at den kan virke ganske rotete. Noen tanker? Etter det jeg har hørt er meningene er delt omtrent på midten der den ene halvdelen sier den bare er noe pretensiøst tull, og den andre hevder den er et mesterverk av de helt store. Har litt lyst til å se den selv. Akkurat ferdig med å se den nå. Jeg digger stilen til Richard Kelly, musikken osv. men historien blir litt over the top noen ganger og noen karakterer litt for karikerte. Jeg kan ikke si jeg hang helt med hele tiden med alt som foregikk, men underholdende var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Pokker, nå har jeg handla filmer så jeg har -400 kr på kortet. Jeg skjønner ikk hvordan det går når jeg egentlig ikke skal ha kreditt på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Firmaer kan overtrekke debetkort. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Det er litt kjipt, spesielt når man blir kjøpeblind. F.eks. platekompaniet.no har en egen kategori med IMDb top 250. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det er litt kjipt, spesielt når man blir kjøpeblind. F.eks. platekompaniet.no har en egen kategori med IMDb top 250. Hvor fant du denne? EDIT: Fant den! Men det var da fryktelig så dyrt det skal være da? 250 kroner for Star Wars?!?! Endret 13. april 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Nettopp sett Mr. Brooks og det var ikke rent lite god opplevelse Til tider en glitrende film, men irriterte ikke hele Demi Moore plottet deg? Ikke bare føltes det som en kjedelig avsporing, men det betydde jo også at vi fikk mindre av det glitrende Hurt/Costner samspillet. På en måte irriterte det meg, men på den andre siden så var det på en måte nødvendig for filmens del. Hver bidige scene uten Costner/Hurt satt jeg og bare ventet på neste Costner/Hurt-scene. Neste alt som "irriterte" meg var der av en grunn, så der får filmen tilgivelse. Det som irriterte meg virkelig var den gedigne "tilfeldigheten" som fungerte som middel til å drive historien fremover. Men får skrive en mini-anmeldelse når edrueligheten har tatt overhånd Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Får den i posten fra Amazon i løpet av neste uke, kan ikke si jeg gruer meg. Jeg gruet meg. Coveret suger. DVD-ene ligger og slenger i papplommer. Første jeg gjorde var å lage mitt eget cover. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Pokker, nå har jeg handla filmer så jeg har -400 kr på kortet. Jeg skjønner ikk hvordan det går når jeg egentlig ikke skal ha kreditt på det.Kan fort gå på en smell der, spesielt hvis man er på ferie i utlandet. Rentesatsene bankene bruker er skyhøye hvis saldoen er i minus. Lønner seg derfor å bruke kredittkort (Mastercard o.l.) hvor man har 30-45 dg kreditt. Endret 13. april 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Så usual Suspects og må si at jeg elsket den Kan noen anbefale noen lignende? Har sett Saw, Prestige, Illusjonisten. For og vær ærlig så kommer jeg ikke på flere i farten >< kjøpte the Host også, er den bra? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Så usual Suspects og må si at jeg elsket den Kan noen anbefale noen lignende? Har sett Saw, Prestige, Illusjonisten. For og vær ærlig så kommer jeg ikke på flere i farten >< kjøpte the Host også, er den bra? The Host kan du spare deg for, makan til møkkverk. Jeg anbefaler deg Oldboy, skulle passe perfekt! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 For skaffe meg Oldboy da Er ikke det en Asiatisk film? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 For skaffe meg Oldboy da Er ikke det en Asiatisk film? Sør-Koreansk hvis jeg ikke husker feil. Og ja den er et lite mesterverk, står selvfølgelig i hylla her borte. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Noen som kan anbefale/ikke anbefale Buffy? Er stor fan av Angel, og har alltid vært det, så det er jo en mulighet at jeg også liker Buffy. Men er det vært å bruke nesten 700 kroner på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå