Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nevnte det i Iron Man tråden, men det er kommet en anmeldelse av filmen. Downey Jr. får voldsomt skryt.

 

On sheer personality, Downey Jr. makes Bale's Wayne look like one of those immobile, lifeless gargoyles on the top of a Gotham building.

 

Historien får pes, men filmen ble ansett som god.

Lenke til kommentar
Nevnte det i Iron Man tråden, men det er kommet en anmeldelse av filmen. Downey Jr. får voldsomt skryt.

 

On sheer personality, Downey Jr. makes Bale's Wayne look like one of those immobile, lifeless gargoyles on the top of a Gotham building.

 

Historien får pes, men filmen ble ansett som god.

Det kunne jeg fortalt deg basert på traileren alene. For en herlig karakter, det er godt å se en helt som er litt småspydig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

J.Favreau har jeg alLtid likt, både som skuespiller,middagsvert og filmskaper. Filmene Made og Very Bad things bringer alltid et smil hos meg(Peter Berg a.k.a Chicago Hope fikk sin Debut under sistnevnte film)

Lenke til kommentar

Har i mange år nå ikke tatt meg tid til å se vanilla sky, og har heller aldri hatt noe klart bilde av hva slags film det var.

 

Snakk om å "blow up in your face" altså. Var overrasket over å se imdb scoren var 6.8, men så finnes det mye ræva poenggivning på imdb også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...