Dotten Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Haha, det høres jo ekstra sleazy ut med ordene "film" og "onkel" sammen. Jupp. Men sant skal sies så var det en thriller. Husker bare ikke hva, bare at det var spennende og creepy. Sikkert et mesterverk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Noen som har sett Blade filmene ? har lånt toern og treern så vidt jeg veit. men har ikke sett dem enda. Hvordan er de ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 De er fin action. Alltid moro å se Wesley utfolde seg i en actionrolle. Men Blade 1 er den beste i trilogien (syns jeg). Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Dumt at jeg ikke har den... Er det viktig at man ser enern først for å forstå II og III ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Neida. Du får forklart nok til å henge med i starten av toern. Enern har bare artigere side-characters, de er mere interessante. Men du blir neppe å hate deg selv for å ha sett de to andre først. Go for it Jeg liker Snipes. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har bare 1ern, der var første 90 minuttene 7/10 og de siste 30, 2/10. Grunnen til karakteren på de siste 30 var jo at det rett og slett var helt jævlig dårlig på alle punkter. 2ern og 3ern har jeg liggende, men gidder aldri å ta meg tida til det ettersom skuffelsen på 1ern var så stor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Blade I og Blade III syntes jeg var positive opplevelser, Blade II helte mer mot skuffelse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Nevnte det i Iron Man tråden, men det er kommet en anmeldelse av filmen. Downey Jr. får voldsomt skryt. On sheer personality, Downey Jr. makes Bale's Wayne look like one of those immobile, lifeless gargoyles on the top of a Gotham building. Historien får pes, men filmen ble ansett som god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har sansen for Jon Favreau, så jeg håper filmen er bra. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Selv om det det er mest popcornelementet jeg gleder meg til vedrørende filmen, så har jeg litt forventninger til historien også da det er manusforfatterne til Children of Men som står bak. Men det er ikke det filmen står og faller på for egen del. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Blade synes jeg er en klassiker innen vampyraction. Blade 2 klarte å beholde spenningen fra den første for min del og tok det litt videre tom. Blade 3 skulle jeg ønske jeg aldri hadde sett. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 hmm fredag og helg, må nesten få sett 1 film idag. Noen anbefalinger? har vurdert å se juno, eller rovdyr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Mitt råd er å holde seg unna rovdyr. Makan til møkkafilm skal du lete lenge etter. Den feiler på alle hold IMO. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Nevnte det i Iron Man tråden, men det er kommet en anmeldelse av filmen. Downey Jr. får voldsomt skryt. On sheer personality, Downey Jr. makes Bale's Wayne look like one of those immobile, lifeless gargoyles on the top of a Gotham building. Historien får pes, men filmen ble ansett som god. Det kunne jeg fortalt deg basert på traileren alene. For en herlig karakter, det er godt å se en helt som er litt småspydig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 J.Favreau har jeg alLtid likt, både som skuespiller,middagsvert og filmskaper. Filmene Made og Very Bad things bringer alltid et smil hos meg(Peter Berg a.k.a Chicago Hope fikk sin Debut under sistnevnte film) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Har i mange år nå ikke tatt meg tid til å se vanilla sky, og har heller aldri hatt noe klart bilde av hva slags film det var. Snakk om å "blow up in your face" altså. Var overrasket over å se imdb scoren var 6.8, men så finnes det mye ræva poenggivning på imdb også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Er den bra? Har fortsatt ikke fått rota meg til å se den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Vanilla sky var teit Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Vanilla sky var teit DU er teit. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Vanilla sky var teit Jepp, en oppdager raskt at det er noe ting ikke er som det skal være. Det er ikke helt det man antar at det skylles, men nært nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå