athorb Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Har bare sett 1990-versjonen selv, var ganske bra. Sto til en 7.5 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Har vi sett disse Dark Knight-bildene før? Lagt i spoilertagz av onkel c Endret 11. april 2008 av cun Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke sett de. Så utrolig kule ut. Gleder meg enda mer til denne! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Uff, den filmen kommer til å bli en fæl opplevelse. Jeg kjenner at jeg får en uggen følelse når jeg ser Heath i de bildene. :-\ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 PLX legg bilder fra upubliserte filmer i spoilertagz. Jeg hadde faktisk ikke lyst til å se hvordan Heathern ser ut i den filmen. DAMN YOU Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 haha! Uwe Boll, the Genius! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 PLX legg bilder fra upubliserte filmer i spoilertagz. Jeg hadde faktisk ikke lyst til å se hvordan Heathern ser ut i den filmen. DAMN YOU Beklager. Skal prøve å huske det til neste gang. Var litt seint på kvelden. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 haha! Uwe Boll, the Genius! At det går an. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Artikkelforfatteren er jo også litt retard når han skriver "Grindhouse" bak Eli Roth ettersom han kun var involvert i en av trailerne mellom filmene. Hostel hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Hvis ikke Dark Knight blir årets film så vet ikke jeg. Satser på at jeg er i USA i juli, så får jeg sett den før dere motherfuckers. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 The Dark Knight vil nok bli en spesiell opplevelse. Nå er det jo bare til å gjøre seg klar for blockbustermaraton. Indiana Jones, Hulk, Iron Man, Hellboy II, The Dark Knight, Hancock osv. I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om.... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om.... Arg, the pictures! Kan noen anbefale noen fantasy/sverd(gladiator, 300 o.l) film? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Haha, det høres jo ekstra sleazy ut med ordene "film" og "onkel" sammen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om.... Arg, the pictures! Kan noen anbefale noen fantasy/sverd(gladiator, 300 o.l) film? Spartacus er vel en god start. Conan og He-Man kan vel også nevnes. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg ville ha anbefalt å sjekke ut Azumi. Holdbar historie, men god action så det holder. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Sergei Bodrovs Mongol (2007) ser veldig bra ut. Det er ikke tilfeldigvis noen her som har fått sett denne - isåfall hva synes dere? Trailer her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Azumi er finfin, både enern og toern. Dama som spiller Azumi er hinsides skjønn. Og det er mye flott sverdkamp, selv om hun blir litt mye superhelt til tider og slakter ned hele landsbyer med slemminger, er det hele utført så utrolig flott. Det er fra oldtidens Japan, så ingen motorsykler og gule drakter i sikte, heldigvis. Historien er helt grei, en gjeng unger som har blitt trent opp i sverdkamp fra de var bittesmå for å være leiemordere, allerede tidlig i filmen skjer en stor twist og halvparten forsvinner ut når de har blitt voksne og skal forlate redet, og drar ut for å utføre "oppdraget" de har trent for hele livet, nemlig å drepe en rekke slemme føydalherrer. Liten trailer: http://www.youtube.com/watch?v=rE6Gy73Mo4o Endret 11. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 The Dark Knight vil nok bli en spesiell opplevelse. Nå er det jo bare til å gjøre seg klar for blockbustermaraton. Indiana Jones, Hulk, Iron Man, Hellboy II, The Dark Knight, Hancock osv. I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om.... Når man drømmer om forumfolk så sitter man her for mye. Ikke at JEG bør snakke dag. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Azumi er finfin, både enern og toern. Dama som spiller Azumi er hinsides skjønn. Og det er mye flott sverdkamp, selv om hun blir litt mye superhelt til tider og slakter ned hele landsbyer med slemminger, er det hele utført så utrolig flott. Det er fra oldtidens Japan, så ingen motorsykler og gule drakter i sikte, heldigvis. Historien er helt grei, en gjeng unger som har blitt trent opp i sverdkamp fra de var bittesmå for å være leiemordere, allerede tidlig i filmen skjer en stor twist og halvparten forsvinner ut når de har blitt voksne og skal forlate redet, og drar ut for å utføre "oppdraget" de har trent for hele livet, nemlig å drepe en rekke slemme føydalherrer. Liten trailer: http://www.youtube.com/watch?v=rE6Gy73Mo4o Er overrasket at du faktisk likte Azumi 2, syntes den var helt forferdelig, men det er vel kanskje ikke så rart siden filmen fikk en ny regissør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg syns ikke den var ille. Enda mere eyecandy i Chiaki Kuriyama som manipulativ ninja-jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå