Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Artikkelforfatteren er jo også litt retard når han skriver "Grindhouse" bak Eli Roth ettersom han kun var involvert i en av trailerne mellom filmene. Hostel hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

The Dark Knight vil nok bli en spesiell opplevelse. Nå er det jo bare til å gjøre seg klar for blockbustermaraton. Indiana Jones, Hulk, Iron Man, Hellboy II, The Dark Knight, Hancock osv.

 

I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse :ninja:

 

Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om....

Lenke til kommentar
I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse :ninja:

 

Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om....

Arg, the pictures!

 

Kan noen anbefale noen fantasy/sverd(gladiator, 300 o.l) film?

 

Spartacus er vel en god start. Conan og He-Man kan vel også nevnes.

Lenke til kommentar

Azumi er finfin, både enern og toern. Dama som spiller Azumi er hinsides skjønn. Og det er mye flott sverdkamp, selv om hun blir litt mye superhelt til tider og slakter ned hele landsbyer med slemminger, er det hele utført så utrolig flott. Det er fra oldtidens Japan, så ingen motorsykler og gule drakter i sikte, heldigvis.

 

Historien er helt grei, en gjeng unger som har blitt trent opp i sverdkamp fra de var bittesmå for å være leiemordere, allerede tidlig i filmen skjer en stor twist og halvparten forsvinner ut når de har blitt voksne og skal forlate redet, og drar ut for å utføre "oppdraget" de har trent for hele livet, nemlig å drepe en rekke slemme føydalherrer.

 

Liten trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=rE6Gy73Mo4o

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
The Dark Knight vil nok bli en spesiell opplevelse. Nå er det jo bare til å gjøre seg klar for blockbustermaraton. Indiana Jones, Hulk, Iron Man, Hellboy II, The Dark Knight, Hancock osv.

 

I natt drømte jeg forresten at jeg laget film sammen med onkel Cun. Det var en sær og skremmende opplevelse :ninja:

 

Om jeg bare kunne huske hva det var filmen handlet om....

Når man drømmer om forumfolk så sitter man her for mye. :p

 

Ikke at JEG bør snakke dag. :wee:

Lenke til kommentar
Azumi er finfin, både enern og toern. Dama som spiller Azumi er hinsides skjønn. Og det er mye flott sverdkamp, selv om hun blir litt mye superhelt til tider og slakter ned hele landsbyer med slemminger, er det hele utført så utrolig flott. Det er fra oldtidens Japan, så ingen motorsykler og gule drakter i sikte, heldigvis.

 

Historien er helt grei, en gjeng unger som har blitt trent opp i sverdkamp fra de var bittesmå for å være leiemordere, allerede tidlig i filmen skjer en stor twist og halvparten forsvinner ut når de har blitt voksne og skal forlate redet, og drar ut for å utføre "oppdraget" de har trent for hele livet, nemlig å drepe en rekke slemme føydalherrer.

 

Liten trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=rE6Gy73Mo4o

Er overrasket at du faktisk likte Azumi 2, syntes den var helt forferdelig, men det er vel kanskje ikke så rart siden filmen fikk en ny regissør. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...