:---{D Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal se Schindler's list i morra. Har hørt at den skal være veldig bra og sterk, gleder meg Folk sier den er helt utrolig bra. Jeg kan ikke si meg enig. Den er sterk, men ikke så sterk som alle skal ha det til. Den er faktisk utrolig bra, men det er allikevel ikke noe man gleder seg til på en måte. Den må sees, men med andre øyne enn vanlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bilder fra GI Joe the movie Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Uff... de ga han en muskeldrakt. Hvorfor gjør de slik? Det ser jo helt idiotisk ut. Endret 10. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skal man ha muskeldrakt så syntes jeg de gjorde det mye bedre i Supermann Returns, hvor Routh faktisk har en slag skumgummigreie under. Syntes det er best å gå for slike løsninger som her og i Spider-Man. Selv om det er svindyrt, da draktene fort koster over 100.000 stk og går i stykker fort som bare det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bilder fra GI Joe the movie Awesome! Anywho. Har fått en oppgave i Norsk der jeg skal velge en film og presentere den for klassen. Da har jeg valgt 2001: A Space Odyssey, noen tips til hva jeg må ha med i oppgaven? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bilder fra GI Joe the movie Awesome! Anywho. Har fått en oppgave i Norsk der jeg skal velge en film og presentere den for klassen. Da har jeg valgt 2001: A Space Odyssey, noen tips til hva jeg må ha med i oppgaven? Life imitating art, hvordan mennesket utvikler seg tre ganger på tre måter, hvor gode spesialeffektene var i forhold til andre filmer som kom ut på 60-tallet. Ellers finnes det en side som en eller annen kommer til å linke til om ca 2 minutter, som det lønner seg å se. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://www.kubrick2001.com/? =D Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg fikk også en film-oppgave i norsken. (innlevering neste uke) Gjøre greie for synspunktene (i "Film er best på TV" av Brita M. Engseth) og kommenter synet på film- og tv-serier som kommer fram i teksten. For en gangs skyld er det en oppgave som er interessant. (noe som er sjeldent når det gjelder fagdagsoppgaver) Endret 10. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg så Lord of the Flies i går med så som så forventninger. Den var faktisk veldig bra. Den kommer veldig høyt opp på lista mi. Anbefales til alle. Det er den neste filmen som jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk også en film-oppgave i norsken. (innlevering neste uke) Gjøre greie for synspunktene (i "Film er best på TV" av Brita M. Engseth) og kommenter synet på film- og tv-serier som kommer fram i teksten. For en gangs skyld er det en oppgave som er interessant. (noe som er sjeldent når det gjelder fagdagsoppgaver) I slike oppgaver er ganske artige egentlig. Folk med noe over gjennomsnittlig kunnskap om emnet på bakgrunn av interesse, gjør som oftest en vesentlig dårligere jobb enn de som har ikke har det. Svært artig å se hvor skuffet de blir når de får tilbakemelding på oppgaven. Så trå varsomt. Jeg så Lord of the Flies i går med så som så forventninger. Den var faktisk veldig bra. Den kommer veldig høyt opp på lista mi. Anbefales til alle. Det er den neste filmen som jeg skal kjøpe. Hvordan er den egentlig i forhold til boken? Jeg startet å se orginalen for en tid tilbake, men ga opp etter ca et kvarter siden boken var alt for ferskt i minne. Er den verdt å se eller blir den bare middelmådig sett i forhold til boken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har ikke lest boka, men kommer nok til å gjøre det nå som jeg så filmen. Er det to utgaver av filmen? Jeg så i hvertfall en fra 1990. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Orginalen er fra 1963 og er den versjonen som er ansett som bra. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ja. Den første er fra 1963. Edit: Pokker ta deg, Otth Endret 10. april 2008 av Badering Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Orginalen er fra 1963 og er den versjonen som er ansett som bra. Av hvem da? Jeg har sett den fra 1990 og den er ansett som bra i mine øyne. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Orginalen er fra 1963 og er den versjonen som er ansett som bra. Av hvem da? Jeg har sett den fra 1990 og den er ansett som bra i mine øyne. OK, ikke helt godt formulert, skulle ha stått best. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du svarte framleis ikkje på spørsmålet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Da får jeg kanskje se den, da. 90-versjonen er i hvert fall veldig bra. Syns den var skikkelig ekkel da jeg så den, og det gir en enorm pluss i boka at en ung Balthazar Getty er med. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du svarte framleis ikkje på spørsmålet Kritikerne og IMDb er vel en god indikator om den generelle oppfattelsen av filmen. Av han selv vel... Nope. Har som sagt ikke sett noen av de. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Men en enda bedre indikator er onkel cun, og onkel cun sier at 1990-versjonen er rå. Men som sagt, får vel se "originalen" også, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå