Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 «Pianisten» gjorde så mye mer inntrykk på meg enn «Schindlers Liste». I mine øyne er den mye bedre. E9. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så "Once" nettop. En overraskende film med svært god skuespillerpresentasjon av hovedmannen. Damen gjorde en god jobb til å være en dag yngre enn meg. MEN, jeg likte omtrent ingen av sangene skrevet for denne filmen. Ble for repetivt og kjedelig for min del. Den ene melodien har potensiale, men har ikke blitt utviklet skikkelig. Jeg gir filmen 8,5/10 og da er jeg grei. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 «Pianisten» gjorde så mye mer inntrykk på meg enn «Schindlers Liste». I mine øyne er den mye bedre. E9. Støtter den også. Har sett den to ganger, men ser den gjerne igjen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har lyst til og finne opp noe negativt om filmen sånn at jeg ikke får for høye forhåpninger Filmen suger. Spesielt soundtracket, maken til misbruk av fioliner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har lyst til og finne opp noe negativt om filmen sånn at jeg ikke får for høye forhåpninger Filmen suger. Spesielt soundtracket, maken til misbruk av fioliner. Okei men jeg ser den fordet^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lite spm, skal filmen være svart hvit? Eller er det noe feil med filmen min? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schindlers list skal være svart hvit hvis du mener den Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Okei, syns det bare var litt rart siden det var farger i starten. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schindlers liste er svart/hvitt, men bruker farger noen ganger for å fremheve ting. Som f.eks: Jenta i begynnelsen med rød kjole som man senere ser i en massegrav Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schindlers liste er svart/hvitt, men bruker farger noen ganger for å fremheve ting. Som f.eks: Jenta i begynnelsen med rød kjole som man senere ser i en massegrav Angående det Hva er det som er spesielt med jenta siden det er kun den eneste som er i farger (av det jeg husker) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schindlers liste er svart/hvitt, men bruker farger noen ganger for å fremheve ting. Som f.eks: Jenta i begynnelsen med rød kjole som man senere ser i en massegrav Angående det Hva er det som er spesielt med jenta siden det er kun den eneste som er i farger (av det jeg husker) http://en.wikipedia.org/wiki/Schindler'...in_the_red_coat http://www.auschwitz.dk/redgirl.htm Meget godt forklart på begge de to linkene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schinlders liste er jo en kjempegod film. For min del var den større enn Pianisten. Det at den er i sort/hvitt gir den bare en enda bedre stemning. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Gladmelding til alle sci-fi fans på forumet: Marc Caros "Dante 01" ser fantastisk ut og kommer snart til en kino nær deg! Offisielt nettsted her - flott trailer, dette blir kos! Endret 9. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Veldig lenge siden jeg har sett Schindlers liste nå. Husker jeg så den når jeg gikk på ungdomsskolen en gang. Var kanskje ikke så veldig heldig med første visning siden det var på skolen, det var litt tøft å ikke like filmen, dårlige stoler osv. Men har den i hyllen og skal kjøre på med en ny visning om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Schinlders liste er jo en kjempegod film. For min del var den større enn Pianisten.Det at den er i sort/hvitt gir den bare en enda bedre stemning. Ja, i tillegg til at den bruker farger der det trengs på en veldig bevisst måte. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er det en sammenheng mellom Varg Veum filmene. Går det an å se den nye filmen som går på kino nå før de 3 første eller bør man ha sett de 3 første først. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal jeg se Casualities of War eller Deer Hunter med faren min? jeg og han skal ha en far og sønn kveld og vi bestemte oss for og se en av de nye krigsfilmene mine Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vel, jeg personlig ville nok ha gått for Casualties of War, siden den underholdt meg mer enn Deer Hunter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Da blir det CoW(knis) DH ser litt mer langtrukken ut og ikke så mye pappa film ut egentlig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde mer glede av å sitte på dass med diare enn å se Casualities of War. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå