Montag Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 En liten perle av en film for alle med en liten RAMBO i magen. :!: I give you..."Son of Rambow": Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg kan ikke noe for at du presterer å lese hat utifra innlegg på et forum. For alt jeg vet kunne jeg og Moore kost oss med en pils eller ti vi. Jeg hater ikke mannen, så der har du misforstått veldig. Kan ikke forholde meg til billigretorikk hvor man tillegger både meninger og følelser fremfor å fokusere på saken som diskuteres. Beklager "Du er en idiot som spyr ut søppel! Skal vi ta en øl sammen?" Jeg snakker hverken om sannhet eller følelser, jeg snakker om å ha integritet. I denne sammenheng er det snakk om redaksjonell integritet like mye som den kunsneriske ettersom det er snakk om dokumentar. Det er ingen automatisk sammenheng mellom redaksjonell integritet og dokumentar. For meg er han udyktig. Det blir som å hevde at den jevne Se og hør journalisten er dyktig når man forsvarer Moore sitt arbeid. Men om du ikke etterlyser integritet hos filmskapere så får så være. Men det er et viktig kriterium for meg, spesielt innen dokumentarsjangeren. Han er udyktig fordi han benytter seg av skitne triks. Jeg syntes det er synd du forsvarer en mann som tyr til løgn og andre skitne triks, men for all del. Men dyktig vil du aldri kunne overbevise meg om at han er. Dyktig til skitne triks og manipulasjon, men ellers fint lite. Han er dyktig til å lage utrolig underholdende filmer og TV-serier. Han er dyktig til å sette saker på dagsorden. Jeg forsvarer ikke løgnene og de skitne triksene hans, men hans fortellerevner og humor. Hadde han jobbet for TV2 og gjort slik som han gjør så ville han fått sparken. Om man ikke tror på det så se på historien og hvordan det gikk med et tidligere dokumentarprogram på kanalen, som rotet det virkelig til med sin egen integritet. Han jeg tror du snakker om jobbet i utenriksredaksjonen sist gang jeg sjekket (og det var etter den berømte hendelsen). Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) "Son of Rambow"... Beklager, det der så bare helt tragisk dårlig og uinteressant ut. Er det meningen at de over 12 år skal klare å kose seg med den filmen der? Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 "Son of Rambow"... Beklager, det der så bare helt tragisk dårlig og uinteressant ut. Er det meningen at de over 12 år skal klare å kose seg med den filmen der? For å kunne kose seg med Rambo, er det ikke så dumt å være på en 12årings mentale nivå. Ergo, burde denne også passe bra. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Syns den virket rimelig bra, spesielt gutten i hovedrollen. Er ikke ofte barneskuespillere evner å være morsomme. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Synes hele konseptet virket rett og slett lite gjennomtenkt, hva er det filmen skal handle om? Dem skal lage en film om sønnen til Rambo? Javel. Bring on the razzie. Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Intrykket jeg fikk var vel at er en regissørspire av den hardkokte typen, og har store ambisjoner om å lage en actionfilm. Om sønnen til Rambo, ja. Er det ikke en typisk ting en unge kan finne på? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Filmen handler vel ikke om sønnen til Rambo, bare en gutt som har sett filmene litt for mange ganger og vil lage en ny en^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg skjønte jo det da hahah, men jeg kjeda livet av meg bare av traileren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har lest en litt om Rambow (nyeste Empire) og den virker som en godfilm. Den har for øvrig 8.1 rating på IMDb as we speak. Grunnen til at regissøren ville lage en slik film er fordi det var Rambo som gjorde ham filminteressert. Det er en sann historie, faktisk. Jeg tror den er grisebra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Har filmen kommet i USA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Her er slippdatoene: http://imdb.com/title/tt0845046/releaseinfo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 April 2007, den er såppas gammel ja. Kanskje jeg tar en tur til bukta og henter den om jeg finner en i bra kvalitet. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) èn million underskrifter, og Uwe Boll trekker seg som regissør. Vet ikke om det var her jeg fikk den fra, men må jo sende den rundt http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html edit: ja, så det var her på diskusjon jeg fant det. Endret 7. april 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tyskerne forhåndsslakter Valkyrie: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/07/531795.html Blir spennende å se... selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Leste akkurat artikkelen. Ser ut som de har gjort noen store feil som nok mange vil reagere på. Kommer nok til å se filmen likevel da. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tyskerne forhåndsslakter Valkyrie: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/07/531795.html Blir spennende å se... selv Nok en spiker i kista til scientologi-Tom. La oss håpe at dette blir mannens siste film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tom Cruise er jo en fantastisk skuespiller. Selvfølgelig ryker ikke karrieren hans på grunn av en flopp. Det tror jeg alle skjønner. Hvis ingen vil ansette ham i fremtiden (noe som for øvrig også ikke betyr alt ettersom han har sitt eget produksjonsselskap) så er det på grunn av Scientologi. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Håper ikke dette blir hans siste film, han er en veldig bra skuespiller, men han burde kanskje holde seg til Mission Impossible Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Nei, han burde begynne å spille badguy. Det hadde passet perfekt ettersom flere og flere misliker ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå