Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gudfaren 3 knuser Gudfaren 2 anytime.

7588227[/snapback]

Det var ikke pent sagt. Hvorfor mener du det? :)

Gudfaren, del II er jo en av de beste oppfølgerne noensinne. Utfyller eneren på alle tenkelige måter; bakgrunnsinfo om Familiens start og vekst, og til slutt den evige fordømmelsen dette livet fører til. Frysninger.

Lenke til kommentar
Gudfaren 3 knuser Gudfaren 2 anytime.

7588227[/snapback]

Det var ikke pent sagt. Hvorfor mener du det? :)

Gudfaren, del II er jo en av de beste oppfølgerne noensinne. Utfyller eneren på alle tenkelige måter; bakgrunnsinfo om Familiens start og vekst, og til slutt den evige fordømmelsen dette livet fører til. Frysninger.

7588579[/snapback]

Second. Det eneste som ikke førte til at 3'eren ble en gedigen skuffelse, var at jeg hadde hørt så mye om den. Hadde hørt den ikke var helt på nivå med de to første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er det noen som vet om posten kjører ut i romjula?

Jeg trodde de gjorde det, men jeg har ikke fått noe post verken i dag eller i går. Jeg venter på en god del pakker som jeg egentlig burde hatt før jul :(

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Har desverre ingen god grunn til å konstatere at Gudfaren del 3 er bedre enn del 2, jeg har alltid syntes det. For meg ble Gudfaren 2 en skuffelse, første gang jeg så den kjedet jeg meg faktisk til tider.

Cinema Paradiso. Directors cut eller originalversjon?

7590472[/snapback]

Så den nettopp for første gang selv, og da ble det Director's Cut. Har ikke sett originalversjonen men Director's Cut var veldig bra. En kort periode jeg syntes det ble litt langt, men Cinema Paradiso var allikevel den første filmen jeg satt igjen med frysninger mens jeg så gjennom rulletekstene.

Lenke til kommentar

Denne kom jo som lyn fra klar himmel, hadde faktisk ikke hørt om denne før jeg så traileren før Deja Vu på tirsdagen. Ser ut som om det kan bli fryktlig moro, nok en komedie å se frem til i tillegg til Balls of Fury :)

Wild Hogs

Er jo et par greie navn på rollelista også, Travolta, H. Macy, Tim Allen, Martin Lawrence, Marisa Tomei, Ray Liotta, John C. McGinley...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg trodde de gjorde det, men jeg har ikke fått noe post verken i dag eller i går. Jeg venter på en god del pakker som jeg egentlig burde hatt før jul :(

7591998[/snapback]

Posten kjører ut i romjula. 4 dvd'er som jeg bestilte før jul datt ned i postkassa idag :)

Lenke til kommentar
Denne kom jo som lyn fra klar himmel, hadde faktisk ikke hørt om denne før jeg så traileren før Deja Vu på tirsdagen. Ser ut som om det kan bli fryktlig moro, nok en komedie å se frem til i tillegg til Balls of Fury :)

Wild Hogs

Er jo et par greie navn på rollelista også, Travolta, H. Macy, Tim Allen, Martin Lawrence, Marisa Tomei, Ray Liotta, John C. McGinley...

7592163[/snapback]

haha så det var derfor jeg så bilder av travolta og noen andre som drev og bada for et halvt år siden elns :p

Lenke til kommentar

7591998[/snapback]

Samme her - møkkafolk. Gikk faktisk opp til postkassen i dag i bare morgenkåpen i sikkerhet om at jeg skulle få noe, men nei. Og her er det snakk om 2-300 meter altså. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hurra, pakkene mine kom til slutt. 6 pakker som skulle vært julegaver kom i kassa. I tillegg fikk jeg hentelapp på 9 av mine egne filmer og et nytt sett hodetelefoner importert fra statene.

Ho ho ho! Christmas comes late. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...