Gunfreak Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 X-man 2 banker da vitterlig X-men ned i støvlene? Det er vertfall min mening. 7588209[/snapback] det er også sant Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Spiderman 2 > Spiderman X2 >>> X-men The Good, The Bad & The Ugly > For a few dollars more > A fistful of dollars (henholdsvis 3, 2 og 1) Star Wars episode 5 >= Star wars Endret 27. desember 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Gudfaren 3 knuser Gudfaren 2 anytime. 7588227[/snapback] Det var ikke pent sagt. Hvorfor mener du det? Gudfaren, del II er jo en av de beste oppfølgerne noensinne. Utfyller eneren på alle tenkelige måter; bakgrunnsinfo om Familiens start og vekst, og til slutt den evige fordømmelsen dette livet fører til. Frysninger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Gudfaren 3 knuser Gudfaren 2 anytime. 7588227[/snapback] Det var ikke pent sagt. Hvorfor mener du det? Gudfaren, del II er jo en av de beste oppfølgerne noensinne. Utfyller eneren på alle tenkelige måter; bakgrunnsinfo om Familiens start og vekst, og til slutt den evige fordømmelsen dette livet fører til. Frysninger. 7588579[/snapback] Second. Det eneste som ikke førte til at 3'eren ble en gedigen skuffelse, var at jeg hadde hørt så mye om den. Hadde hørt den ikke var helt på nivå med de to første. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Cinema Paradiso. Directors cut eller originalversjon? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 DC. Dum regel om mange tegn, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Er det noen som vet om posten kjører ut i romjula? Jeg trodde de gjorde det, men jeg har ikke fått noe post verken i dag eller i går. Jeg venter på en god del pakker som jeg egentlig burde hatt før jul Endret 28. desember 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg vil tro at posten kjører ut. Det kom ihvertfall saker å ting i kassen idag. Igår var det litt verre. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Har desverre ingen god grunn til å konstatere at Gudfaren del 3 er bedre enn del 2, jeg har alltid syntes det. For meg ble Gudfaren 2 en skuffelse, første gang jeg så den kjedet jeg meg faktisk til tider. Cinema Paradiso. Directors cut eller originalversjon? 7590472[/snapback] Så den nettopp for første gang selv, og da ble det Director's Cut. Har ikke sett originalversjonen men Director's Cut var veldig bra. En kort periode jeg syntes det ble litt langt, men Cinema Paradiso var allikevel den første filmen jeg satt igjen med frysninger mens jeg så gjennom rulletekstene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Denne kom jo som lyn fra klar himmel, hadde faktisk ikke hørt om denne før jeg så traileren før Deja Vu på tirsdagen. Ser ut som om det kan bli fryktlig moro, nok en komedie å se frem til i tillegg til Balls of Fury Wild Hogs Er jo et par greie navn på rollelista også, Travolta, H. Macy, Tim Allen, Martin Lawrence, Marisa Tomei, Ray Liotta, John C. McGinley... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som vet om posten kjører ut i romjula? Jeg trodde de gjorde det, men jeg har ikke fått noe post verken i dag eller i går. Jeg venter på en god del pakker som jeg egentlig burde hatt før jul 7591998[/snapback] Posten kjører ut i romjula. 4 dvd'er som jeg bestilte før jul datt ned i postkassa idag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 John C. McGinley er bare über, håper de lager en film som livet til dr. Cox, 1.5 timer med han tror jeg kan bli festlig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Kan se ut som han bare har en mini rolle men det går bra det også, for mannen er jo genial for å si det pent Hvis det skulle bli flere sesonger med scrubs etter at Zack Braff gir seg så blir det vel mer moro med Cox tenker jeg (håper er vel kanskje rette ordert ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Denne kom jo som lyn fra klar himmel, hadde faktisk ikke hørt om denne før jeg så traileren før Deja Vu på tirsdagen. Ser ut som om det kan bli fryktlig moro, nok en komedie å se frem til i tillegg til Balls of Fury Wild Hogs Er jo et par greie navn på rollelista også, Travolta, H. Macy, Tim Allen, Martin Lawrence, Marisa Tomei, Ray Liotta, John C. McGinley... 7592163[/snapback] haha så det var derfor jeg så bilder av travolta og noen andre som drev og bada for et halvt år siden elns Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som vet om posten kjører ut i romjula? Jeg trodde de gjorde det, men jeg har ikke fått noe post verken i dag eller i går. Jeg venter på en god del pakker som jeg egentlig burde hatt før jul 7591998[/snapback] Samme her - møkkafolk. Gikk faktisk opp til postkassen i dag i bare morgenkåpen i sikkerhet om at jeg skulle få noe, men nei. Og her er det snakk om 2-300 meter altså. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Her har i hvert fall posten kommet og en liten pakke til meg i samme slengen:) Var det årets siste film i posten tro eller klaere det å lure seg inn et noen filmer til før året er omme Går å venter på en 7-8 filmer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Hurra, pakkene mine kom til slutt. 6 pakker som skulle vært julegaver kom i kassa. I tillegg fikk jeg hentelapp på 9 av mine egne filmer og et nytt sett hodetelefoner importert fra statene. Ho ho ho! Christmas comes late. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Da setter jeg meg ned for å se Superman Returns. Forventer å bli underholdt - intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Hvilken James Bond-film skal jeg se? Jeg har de 15 første tilgjengelig. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Hvilken James Bond-film skal jeg se?Jeg har de 15 første tilgjengelig. 7593419[/snapback] Hvorfor ikke den første først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå