Awesome X Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Slenger opp litt reklame for en annen tråd: Tidenes beste skytescene Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Faen steike. Så nettopp "the mist." Var ikke i det hele som jeg forventa, skikkelig bra film må jeg si. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Leste det nettopp selv, RIP Charlton. Er nok mange som ikke sørger så fælt over det med tanke på hva han bedrev sine senere år med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Faen steike. Så nettopp "the mist." Var ikke i det hele som jeg forventa, skikkelig bra film må jeg si. Når jeg så den så gav jeg den en 7/10. 8/10 på underholdning. Men originaliteten trakk VELDIG ned. Hele historien er en ripp-off av Dean Koontz sin bok "Midnight" som forsåvidt klarer å presentere en bedre historie. Forutsigbarheten trakk også ned. Men alt i alt en god underholdningsfilm. edit: Etter litt kort resaerch så må jeg moderere mitt utsagn. Novellen "The mist" av Stephen king kom ut lenge før romanen "Midnight" av Dean Koontz. Sistnevnte er fremdeles best IMO. Endret 6. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Leste det nettopp selv, RIP Charlton. Er nok mange som ikke sørger så fælt over det med tanke på hva han bedrev sine senere år med. Og hva var det han holdt på med sine siste år? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Leste det nettopp selv, RIP Charlton. Er nok mange som ikke sørger så fælt over det med tanke på hva han bedrev sine senere år med. Og hva var det han holdt på med sine siste år? http://en.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association Du bør se «Bowling for Columbine» av Michael Moore. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg orker ikke lese wikipedia-artikkelen, men det så jo ikke ut som det var noe mer enn en organisasjon som ønsket at alle har rett til å bære våpen. Er den gruppa blitt hatet etter skolemassakrene eller noe? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Leste det nettopp selv, RIP Charlton. Er nok mange som ikke sørger så fælt over det med tanke på hva han bedrev sine senere år med. Og hva var det han holdt på med sine siste år? http://en.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association Du bør se «Bowling for Columbine» av Michael Moore. Kan ikke se hvorfor dette skal svekke hans renomè. Svært mange i USA støtter NRA. Våpenliberalisering er egnetlig ikke noen "varm potet" lengre. Mye grunnet at det er liten sammenheng mellom våpenliberalisering og kriminalitet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Stakkars Heston blir virkelig hengt ut i Bowling for Columbine. Dessverre er det nok mange som kun kommer til å huske ham for den episoden. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Leste det nettopp selv, RIP Charlton. Er nok mange som ikke sørger så fælt over det med tanke på hva han bedrev sine senere år med. Og hva var det han holdt på med sine siste år? http://en.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association Du bør se «Bowling for Columbine» av Michael Moore. Du bør vite at Michael Moore gjør alt annet enn journalistikk i sine filmer. Fyren hadde Alzheimers blant annet. http://home.sprynet.com/~owl1/bowling.htm Det finnes mange andre sider som beskriver dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Tror de som ble født på 80-tallet husker han som Ben hur,mosef og ape-hater. Jeg vil aldri glemme første gangen jeg så Planet o the Apes. Og hvor cool han så ut i filmen True Lies Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/National_Rifle_Association Du bør se «Bowling for Columbine» av Michael Moore. Du bør vite at Michael Moore gjør alt annet enn journalistikk i sine filmer. Fyren hadde Alzheimers blant annet. http://home.sprynet.com/~owl1/bowling.htm Det finnes mange andre sider som beskriver dette. Det var interessant. Må graves dypere i. «Ben Hur» var første filmen jeg så ham i, forresten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Er nok Ben Hur å Planet of the Apes jeg også husker han best fra. Men han dukket jo opp i gjesteroller i diverse filmer av litt nyere tid også, f.eks Any Given Sunday. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Heston var en av de sterkeste forkjemperne for NRA (National Rifle Association) og den fullstendig utdødde loven fra 1800-tallet om at alle amerikanere har rett til å bære håndvåpen. Istedet for å forby våpen, går NRA inn for å få FLERE til å bære våpen, så ALLE kan forsvare seg mot ranere og columbine-mordere istedet. F.eks. at våpen skal bli lov å bære på skolen, for da kan jo liksom elevene skyte dem som prøver å begå skolemassakrer (evt rane hverandre på skolen med pistol, true lærere de ikke liker osv)..helt komplett sinnssykt. Heston er bl.a. kjent for en tale der han holder opp ei rifle på slutten og sier "FROM MY COLD, DEAD HANDS" (ang. å ta fra folk retten til å bære våpen). Han støttet også Bush i alt han gjorde. Nå er han en "cold, dead body" så da er det kanskje på tide å tenke med fornuft der borte. De har mistet sin viktigste kjendis-forkjemper. Endret 6. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Sitatet er vel: "You can take my rifle ... when you pry it from my cold dead hands!" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Du bør se «Bowling for Columbine» av Michael Moore. Herrejemini. Å referere til en Michael Moore film når det kommer til Charlton Heston er ikke bra. Om man har lyst til å bli hjernevasket til å få et ensidig inntrykk av Heston så bør man se Bowling for Columbine. Om man ønsker et mer nyansert inntrykk av mannen så google. Han støttet retten til å ha våpen. Ikke noe jeg er enig i, men det får så være. Han var også en av de første skuespillerne som turde å snakke ut om rasismen og bidro med sitt til å bekjempe den. Han støttet også John F. Kennedy i sin tid. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 selv om man er for eller mot våpenlovene i usa er der fremdeles bad form å møte opp til stort våpen møte noen dager etter 13 folk har blitt skutt ned. man kunne enten tatt møtet til et annet sted eller vente en god stund Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 selv om man er for eller mot våpenlovene i usa er der fremdeles bad form å møte opp til stort våpen møte noen dager etter 13 folk har blitt skutt ned. man kunne enten tatt møtet til et annet sted eller vente en god stund http://www.moviemistakes.com/film4308 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ikke for NRA, for det fyrer opp under høyrevridde amerikaneres "rett-til-å-ha-våpen" kamp. Da får de enda mere grunn til å påstå at hvis alle hadde hatt våpen på skolen, hadde noen skutt f.eks. Virginia Tech-morderene med en gang. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Endret 6. april 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå