L4r5 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Hvordan kunne jeg glemme Sleuth? Dotten har helt rett. Det er en genial film det også. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Big Baby Hulken, Batman og Iron Man skal få tøff konkurranse i år ja. Ikke for min del. Ser veldig frem til Hellboy (film bygget på en av mine favoritt tegneserier regissert av en av mine favoritt regissører), men i år er det kun en tegneserie film for meg: The Dark Knight! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Lurte på om folk hadde noen forslag til film med mine kriterier (akkurat nå i alle fall). Jeg har virkelig likt filmer som er i en historisk setting. Gladiator, Braveheart, Alexander, Troya... alle disse store filmene, men også andre som Master and Commander og serien Hornblower, From Hell, The Libertine. Perioden jeg er spesielt interessert i for øyeblikket (men ekskluderer ikke andre epoker) er på 16-1700-tallet. Opplysningstiden. (Kanskje mest etter å ha lest Iain Pears' An Instance of the Fingerpost"). Så jeg ber om at noen gidder å bare flenge på med forslag ettersom jeg sikkert har sett en del av de dere foreslår. Takker. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Big Baby Hulken, Batman og Iron Man skal få tøff konkurranse i år ja. Ikke for min del. Ser veldig frem til Hellboy (film bygget på en av mine favoritt tegneserier regissert av en av mine favoritt regissører), men i år er det kun en tegneserie film for meg: The Dark Knight! The Dark Knight tror og håper jeg blir årets film. Det bare må bli en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Tror det kommer til å bli en bra film jeg også. Men jeg har mer tro på Indiana Jones. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jessmann, det kan også bli en slager, hadde ikke Ford skrevet under på eventuelt 2 Indiana Jones filmer til? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 For dere med dvd profiler: Hvor mye har du brukt på dvder totalt? Selv står det at jeg har brukt 1250 kr , tatt til hensyn at jeg ikke har lagt inn prisen på alle dvdene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Fant ikke noe info om dette jeg. Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Fant ikke noe info om dette jeg. Hvor fant du det? Ligger på verktøylinjen på toppen under "Charts Graphs" (kakesymbolet) --> Price paid Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 For dere med dvd profiler:Hvor mye har du brukt på dvder totalt? Selv står det at jeg har brukt 1250 kr , tatt til hensyn at jeg ikke har lagt inn prisen på alle dvdene. Noen av oss vokter oss vel for å gå i nærheten av pris og betalt-funksjonen (selv om det er fint lite der jeg har lagt inn hva jeg har betalt, og det er ganske mye i samlinga det ikke ligger pris på inne i Profiler databasen), det er like greit å ikke vite det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 det er like greit å ikke vite det. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Når vi snakker om DVDProfiler, er det mulig å opprette ei ny liste på samme konto, eller må man opprette en ny konto for å ha én liste dedisert til DVD-er og én liste dedisert til Blu-Ray? Hadde vært en fordel om man slapp å betale for 2stk. registration keys. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Lå ikke inn noe informasjon hos meg. Kanskje like greit det. Men hvis jeg skal tippe noe så tror jeg at jeg har kommet godt over 10000 ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Når vi snakker om DVDProfiler, er det mulig å opprette ei ny liste på samme konto, eller må man opprette en ny konto for å ha én liste dedisert til DVD-er og én liste dedisert til Blu-Ray? Hadde vært en fordel om man slapp å betale for 2stk. registration keys. File ---> Open Database ---> New Database. Så er det bare å hoppe mellom de to så mye du vil. Eneste du trenger to reg.koder for er hvis du vil laste opp den andre databasen på nettet. Men du kan ha så mange du vil lokalt... Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 For dere med dvd profiler:Hvor mye har du brukt på dvder totalt? Ikke nok, siden jeg forsatt har hus og kone Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har sikkert brukt 20-30000 på det de siste årene. Mange sommerjobblønninger, i tillegg til stipend og det som verre er. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Savner tiden i forsvaret da det bare var å låne filmer fra de kjøpegale kollegene Var både lettere og billigere den gang. For de som har filmer til overs som man ikke har behov for så vil jeg anbefale å ta en tur innom sykehuset for å høre om de har behov for å øke biblioteket sitt. Spesielt barnefilmer kan komme godt med. Det samme går for ordens skyld for de som tenker å kvitte seg med DVD-spilleren. La noen andre ta del i filmherlighetene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Das Cabinet des Dr. Caligai på NRK2 kl. 16:20 i morra. Jeg tenker jeg skal se den. Ville bare minne dere på det siden det er en gyllen mulighet til å få krysset av en film på twofifty. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Er dette en spøk? Jeg hadde håpet at datoen skulle være 1. April, men artikkelen ble skrevet den 12. Mars 08. Dette blir for teit. Av alle dyktige regissører der ute, så velger de Bay. PS:Noen som har imdb pro? Endret 5. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Men, det er jo ingen eksplosjoner i Rosemary's Baby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå