Erasus Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hva som angår soundtrack, så er jeg nok ganske så uenig, i noen scener i Shawshank så fungerer musikken veldig bra, men helhetlig er den midt på treet. En av mine favoritt soundtracks er The Last Samurai f.eks, der har du perfeksjonisme gjennom alle melodiene. Hans Zimmer gjorde en fantastisk jobb. Musikken i Transformers var også god, jeg likte spesielt melodien som spiller når Optimus Prime ankommer byen og transformerer, rett før Megatron angriper han. Scorponok's theme er også meget bra, men litt for lang oppbygging. Endret 4. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Liker soundtracket i Yojimbo jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi kan vel trygt si at Jack Bauer går til sengs iført Rambo-pyjamas? Når begynte Bauer å gå til sengs? Sist han sov så var det fordi han var død, og da var han naken. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Han falt for fristelsen når han så Rambo-pyjamas? Døh! Sly er jo den perfekte vikar, la Bauer sove og kjør 24 i Rambo-stil Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sly er jo den perfekte vikar, la Bauer sove og kjør 24 i Rambo-stil Da skulle jeg ha sett på 24 igjen også for å si det sånn Noen andre som har fått med seg den nye traileren til Hellboy 2? Er vel bare en ting å si om den saken Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Big Baby Hulken, Batman og Iron Man skal få tøff konkurranse i år ja. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 2001 a space oddyssey har jo noe av det beste soundtracket jeg har hørt, ellers er ringens herre og pirates of the carribean bra og. Hans Zimmer lager mye bra syns jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 «Requiem for a Dream»s soundtrack er så herleg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen andre som har fått med seg den nye traileren til Hellboy 2? Er vel bare en ting å si om den saken Holy crap! Dette blir det kuleste filmåret på lenge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da har jeg forhåpentligvis ikke gjort noen ekstreme brølere (det er et helvetes ork å lage polls etter forumoppgradering) og det er bare å stemme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=933904 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Big Baby Hulken, Batman og Iron Man skal få tøff konkurranse i år ja. Blir en meget pen kino-år gitt. Fremdeles varm i trøya etter No Countyr for older men og There wil be blood Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Følte fjoråret produserte noen skikkelige gode dramafilmer og thrillere, mens det i år kan bli hett på popcornfronten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hehe, synd jeg ikke fikk med meg årets Oscar. Denne var jo fin. That guy is so arrogant Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Vertigo (1958) Stilig film med noen tvister som både er forventet og uforventet. En god Hitchcock-klassiker som i kjent stil oftest har en naturlig forklaring på det uforklarlige. Hitchcock er skikkelig dyktig hva gjelder "suspense" i denne filmen - damen er som vanlig pen. 8,5/10 Endret 4. april 2008 av iMono Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vertigo er herlig, ja. Introen på den filmen skremmer meg, av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som vet om noen bra svindler/"feel good"(?) filmer? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så akkurat "No Country For Old Men", jævli bra, men en helt merkelig slutt. 9\10 fra meg. I morgen blir det et gjensyn med "Jurassic Park", husker jeg og en i klassa mi elska den når vi gikk i 3-4 klasse, blir artig å få sett den Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke akkurat det Mental søker da, selv om det ligner litt, men er det laget en remake av The Hustler? Så den akkurat og fikk følelsen av at jeg hadde sett den før uten å ha sett den. Fikk følelsen av at det var noe med Tom Cruise. Ikke en svindler film, men Hustle er en særdeles bra feel good svindler serie. Ellers er vel Matchstick Men også en slik film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som vet om noen bra svindler/"feel good"(?) filmer? "The Sting" er definitivt min favoritt når det kommer til svindlerfilmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Noen som vet om noen bra svindler/"feel good"(?) filmer? The Sting. Ingen over, få ved siden. En av dem er Sleuth (originalen, ikke nyversjonen). Selv om den er i en helt annen ende på svindlerfronten og kanskje ikke så feel-good (men jeg gliste nå uansett). Ikke akkurat det Mental søker da, selv om det ligner litt, men er det laget en remake av The Hustler? Så den akkurat og fikk følelsen av at jeg hadde sett den før uten å ha sett den. Fikk følelsen av at det var noe med Tom Cruise. The Color of Money. Ikke en remake, men en oppfølger. Et par tiår senere Edit: The Italian Job (1969) må så absolutt nevnes. Veldig bra, i samme bane som The Sting. Endret 4. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå