InsertNumLock Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Kanskje en fordel at du nevner Hjemme Alene 3 i posten din da.. Beklager. Huska ikke hvilken av filmene det var, men satsa på at det var den første.. Men ja, da er vi enige. Synes også den minner om AH 3. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Tidenes musikk: Transformers: "Arrival to earth." Tror pokker jeg må kjøpe filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Tidenes musikk: Transformers: "Arrival to earth." Tror pokker jeg må kjøpe filmen. Den er jo helt rå den biten der. Jeg spilte det om igjen og om igjen når jeg kjøpte DVD'en. Hele scenen frem mot Optimus var himmelsk for en som i 20 år har ventet på at Optimus Prime skulle vise seg på det store lerretet og bedre musikk til akkurat det skal man lete lenge etter. Se filmen hos Youtube Gåsehud ^_^ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Eneste filmen de siste ti årene som har gitt skikkelig "helte følelse." Elsker slikt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 "Heltefølelsen" har vært savnet ja, men jeg fikk den også igjen i Rambo. Gleder meg til Transformers II. En av manusforfatterne pleier å komme med innlegg på forumet til Don Murphy og har allerede lovet mye mer fokus på robotene og mindre på menneskene. Spesielt mer dialog og intriger for å gi mer substans og kjennskap til bad-guys. Når man kan historien bak så kom de flott frem i filmen, men jeg skjønner godt at de som er mindre kjent med universet gjerne ønsket å vite mer om robotene fremfor å bli introdusert til blondina og den tjukke fyren, for å nevne eksempel. Mens Bay nok kommer til å sørge for nok av bomber og granater og gjerne et par heftige bilscener Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 "Heltefølelsen" har vært savnet ja, men jeg fikk den også igjen i Rambo. Enig, men jeg skulle gjerne sett at det var en 10 minutter mer asskicking i Rambo, fikk litt Cloverfield-feeling over slutten. (WHAT? Er den ferdig allerede?) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Rambo manglet en halvtime. Jeg tror Jack Bauer stjal den fordi han var redd for å miste actionheltstatusen anno 2008 til Rambo. Godt gjort av Bauer, men han feilet uansett. Vår største actionhelt i 2008 er den samme som vår største actionhelt på 80-tallet (sammen med Arnold). Vi kan vel trygt si at Jack Bauer går til sengs iført Rambo-pyjamas? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Gleder meg til Transformers II. En av manusforfatterne pleier å komme med innlegg på forumet til Don Murphy og har allerede lovet mye mer fokus på robotene og mindre på menneskene. Spesielt mer dialog og intriger for å gi mer substans og kjennskap til bad-guys. Når man kan historien bak så kom de flott frem i filmen, men jeg skjønner godt at de som er mindre kjent med universet gjerne ønsket å vite mer om robotene fremfor å bli introdusert til blondina og den tjukke fyren, for å nevne eksempel. Mens Bay nok kommer til å sørge for nok av bomber og granater og gjerne et par heftige bilscener Nå vekket du liv i den utålmodige siden av meg... Æsj. Satser på at du holder meg/oss oppdatert om Transformers 2 nyheter fra disse forumene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 En infotråd må så absolutt opprettes. Får se hva jeg får tid til fremover. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Får håpe den får litt mer substans enn enern ellers kan det godt være at jeg står over. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Er 2001: A Space Odyssey en film for de spesielt film interesserte (tenker da på s/h og eldre filmer entusiaster)? Vurderer å ta turen og kjøpe filmen i morgen, men er i tvil om den faktisk underholder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Den er ikke i svart/hvitt uansett så det er ikke noe å være redd for. Den er langsom men utrolig vakker og givende å se på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 At det er farger er jeg klar over, men er det så og si en ren artistisk film? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 At det er farger er jeg klar over, men er det så og si en ren artistisk film? Jeg vil si at det er en ganske treg og kunstnerisk film. Kanskje noe av det beste visuelle materiale som noen gang vil komme på film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Det er langtifra umulig at du kjeder deg i hjel og/eller ikke skjønner bæret. Men så kan det jo hende du elsker den også. Det er ofte de to ytterpunktene som gjelder når det er snakk om 2001. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk utrolig lyst til å se 2001 igjen når jeg så Sunshine. Men jeg ender alltid opp med å kjede meg mye i løpet av filmen. Men det har nok mye med at temaene ble jeg utsatt for gjennom serier og andre filmer før jeg fikk sett 2001. Så da hadde jeg ikke noe å fundere over i dødtiden :/ Men kanskje en gang i fremtiden. Smaksløkene håper jeg fortsatt ikke er statisk hos meg og at de til stadighet utvikler seg. Time will tell Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Må si meg enig Dotten. All diskusjonen rundt 2001 har fått meg til å ønske å se den igjen, men jeg tviler på at jeg greier å komme meg igjennom den. Hver gang jeg ser den, finner jeg den dødskjedelig. Jeg synes ikke det er filmen som bra, men min forestilling av filmen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) 2001 er en sånn film som er best å se bare 1 gang tror jeg. For da får man alle de "wowwwwwwwwwww"-øyeblikkene, når bilde og musikk bare fusjonerer og alt er perfekt. Mens andre gangen har man sett alt, og da blir det ikke interessant igjen. Jeg visste knapt noe annet enn at et tema er brukt som introlåt til Elvis sine show, og at HAL9000 var med. Pluss lest referanser til filmen i diverse pop culture ting, da. Men selve handlingen visste jeg ingenting om, og det reddet vel filmen for min del. Føler ikke noe behov for å se den en gang til, liksom. Endret 3. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det meste av Kubrick er sånn man ser en gang hvert femte år. Edit: Vel, Eyes Wide Shut er unntaket. Helt opptatt av den filmen. I kveld blir det; http://imdb.com/title/tt0051808/ Endret 3. april 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg mener fortsatt at det beste soundtracket noensinne, er The Shawshank Redemption Prison Stoic Theme. Er jeg virkelig alene? Den scenen her spoler jeg tilbake igjen minst 7 ganger hver gang jeg ser filmen Se filmen hos Youtube Slå opp lyden litt, så hører du det godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå