kaiern Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Versus er en ganske rå action film med zombier, samuraier og det hele, men det kan godt hende at den vil ikke falle i smak i det hele tatt. Versus er kanskje en av tidenes kuleste filmer <3 Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Versus er en ganske rå action film med zombier, samuraier og det hele, men det kan godt hende at den vil ikke falle i smak i det hele tatt. Versus er kanskje en av tidenes kuleste filmer <3 Støtter denne. Så på ekstramaterialet og hvordan de filmet en knivkamp. Først prøvde de seg med falske kniver, men produsentene synes de så altfor fake ut, så den knivkampen de til slutt filmet var med ekte kniver, uten noen som helst øving på forhånd. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) 12 Angry Men (1957) må være noe av det beste jeg har sett noen gang. Tror ikke jeg blunket en gang i løpet av de noen og 90 min den filmen varte. Endret 2. april 2008 av manamind Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Akkurat ferdig med In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale . Jesus for en piece of crap film. Må være noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Burde vel gått av en alamklokke i hodet når jeg så at det var en Uwe Boll film, så jeg har bare meg selv å takke for å ha sett dritten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 12 Angry Men (1957) må være noe av det beste jeg har sett noen gang. Tror ikke jeg blunket en gang i løpet av de noen og 90 min den filmen varte. Samme her. En av de få filmene jeg mistet helt begrepet om tid. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Fikk samme opplevelse da jeg så 12 Angry Men for første gang også. Forøvrig alle de andre gangene også Helt fantastisk film. Har lyst til å se flere Sidney Lumet filmer, og har blandt annet hatt The Hill i kikkerten lenge. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 12 Angry Men (1957) må være noe av det beste jeg har sett noen gang. Tror ikke jeg blunket en gang i løpet av de noen og 90 min den filmen varte. Elsket filmen, men det irriterte meg at jeg fikk en klisjefølelse av filmen. Dette er jo ikke filmens skyld, men at den har blit reprodusert i så mange serier og filmer over årene. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for svar, ser ut til at det blir Blade filmen(e). Versus skal jeg forresten se selv en gang, virket underholdende den og. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) 12 Angry Men (1957) må være noe av det beste jeg har sett noen gang. Tror ikke jeg blunket en gang i løpet av de noen og 90 min den filmen varte. Elsket filmen, men det irriterte meg at jeg fikk en klisjefølelse av filmen. Dette er jo ikke filmens skyld, men at den har blit reprodusert i så mange serier og filmer over årene. Har dessverre opplevd det samme med flere andre filmer fra rundt 40/50-tallet. Nye og originale idéer på den tiden blir jo like klisjéfullt som nyere filmer med samme elementer. Det er synd at vi ikke fikk opplevd disse idéene fra originalen Ser du har byttet avatar, Otth. Takk og lov, begynte å bli lei av å se rompa til Boromir Endret 2. april 2008 av Badering Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 12 Angry Men (1957) må være noe av det beste jeg har sett noen gang. Tror ikke jeg blunket en gang i løpet av de noen og 90 min den filmen varte. Elsket filmen, men det irriterte meg at jeg fikk en klisjefølelse av filmen. Dette er jo ikke filmens skyld, men at den har blit reprodusert i så mange serier og filmer over årene. Har dessverre opplevd det samme med flere andre filmer fra rundt 40/50-tallet. Nye og originale idéer på den tiden blir jo like klisjéfullt som nyere filmer med samme elementer. Det er synd at vi ikke fikk opplevd disse idéene fra originalen Ser du har byttet avatar, Otth. Takk og lov, begynte å bli lei av å se rompa til Boromir Jeg synes det er mest utbredt i 50-tallsfilmene, noe som delvis har skylden i at jeg ikke er så begeistret for filmer fra denne epoken. Jeg synes egentlig det er ganske trist at dagens utrakapitalister, i bl.a. Hollywood, ødelegger opplevelsen av en gammel film. Ja, syntes den ble litt for kjedelig. Skulle egentlig gjort det for lenge siden, men det ble bare ikke før nå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Takk for svar, ser ut til at det blir Blade filmen(e). Versus skal jeg forresten se selv en gang, virket underholdende den og. Anbefaler å ligge langt unna Blade: Trinity i så fall, det er en film som driter ordentlig hardt over hele "trilogien", den burde aldri ha vært lagd. Endret 2. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Takk for svar, ser ut til at det blir Blade filmen(e). Versus skal jeg forresten se selv en gang, virket underholdende den og. Anbefaler å ligge langt unna Blade: Trinity i så fall, det er en film som driter ordentlig hardt over hele "trilogien", den burde aldri ha vært lagd. Som jeg sa. Blade = veldig bra. Blade 2 = bra. Blade 3 = Grei nok. Klart den dårligste i triologien, men uansett mye bedre enn Blade serien. Den var skikkelig tragisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Syns 3'eren var utrolig morsom jeg "I had alot of garlic today, and I just farted, silent, but deadly"(Garlic = løk, vampyrer tåler ikke løk. Usikker på om det er stavet riktig da ) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Mener å huske at Snipes syntes filmen var så dårlig at han nektet å promotere filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hadde ikke noe imot 3'eren. Husker jeg var litt småskuffet over nr.2. Men jeg er jo Ryan Reynolds-fan så det er vel litt av grunnen. Regner meg ikke som noen kyniker, snarere tvert imot, så derfor gjør ikke litt økt komikk meg noe særlig, uansett hvilken sjanger det er snakk om. Men "campy" er uglesett i våre dager, så jeg er vel ganske alene der. Skylder på 80-tallet Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Mener å huske at Snipes syntes filmen var så dårlig at han nektet å promotere filmen. Stemmer helt sikkert. Er jo ikke han (Snipes altså) som er helten. Er jo like mye Jessica Biel og Ryan Reynolds. Det som ødela filmen i mine øyne. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Metal Gear Solid (2009) håper virkelig Christian Bale vil vurdere denne her, da kommer jeg til å grine av glede tror jeg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Metal Gear Solid (2009) håper virkelig Christian Bale vil vurdere denne her, da kommer jeg til å grine av glede tror jeg. Håper man tar utgangspunkt i Sons of liberty Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Helt umulig å vite hvilken retning Hideo tenker å ta med filmen på nåværende tidspunkt, men så lenge han tar seg av script så lover dette meget godt allerede. Håper også at det vil være i samme spirit som Sons of Liberty, filosofisk og dyp. Endret 2. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Med det samme vi er inne på Metal Gear Solid. Noen som vet noe mer info om hvem som skal regissere Splinter Cell når den kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå