Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Man skal ha litt tid da ja. Vurderte å se alle for noen helger siden, da jeg hadde tid, men endte med å bare se treern. Personlig mener jeg 1'ern best, så kommer 3'ern også kommer 2'ern (langt bak). Den har jeg ikke sett på fire år eller no. (Det hadde jeg ikke med atter en konge heller men)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det.

 

Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! :no:

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det.

 

Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! :no:

Ta med pappa. :)

Lenke til kommentar

Er vel å sjangse bare.

Jeg har i alle år kommet inn på filmer med både 2 og 3 år høyere aldersgrense enn det jeg er.

Har bare blitt stoppet 1 gang i hele livet mitt :)

 

Dette er ikke ment som noen form for skryting, men bare for å poengtere at de ikke er fullt så strenge på det. Dog må jeg si at de iløpet av det siste året har blitt betydelig strengere. I alle fall her i Tromsø (Fokus Kino).

 

:)

Lenke til kommentar
Er vel å sjangse bare.

Jeg har i alle år kommet inn på filmer med både 2 og 3 år høyere aldersgrense enn det jeg er.

Har bare blitt stoppet 1 gang i hele livet mitt :)

 

Dette er ikke ment som noen form for skryting, men bare for å poengtere at de ikke er fullt så strenge på det. Dog må jeg si at de iløpet av det siste året har blitt betydelig strengere. I alle fall her i Tromsø (Fokus Kino).

 

:)

 

Virker ikke som om du har lest innlegget hans, da han sier han fikk billetter til Shine A Light på Rockefeller, hvor det er ølservering, derfor er det ikke samme opplegget som på en vanlig kino.

Lenke til kommentar
Virker ikke som om du har lest innlegget hans, da han sier han fikk billetter til Shine A Light på Rockefeller, hvor det er ølservering, derfor er det ikke samme opplegget som på en vanlig kino.

Så ikke at det var ølservering. Det forandrer nok saken. Med mindre han har 40 cm langt skjegg så er sjangsen for å komme inn betraktelig mindre enn på en vanlig film.

Lenke til kommentar
JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det.

 

Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! :no:

Det kalles fake leg. Det har blitt brukt siden steinalderen.

Lenke til kommentar
Har dere noen filmer å anbefale med et vampyr tema?

 

Blir en filmkveld til fredag, og det var det hun ønsket.

Både Underworld 1 og 2, i tillegg til Van Helsing er sett. Alle tre var populære, så noe innen den sjangeren?

 

Tilbakemelding hadde blitt satt pris på :)

 

Blade Triologien. Første er knallbra. Andre er bra, og tredje er helt okay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...