blured Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Man skal ha litt tid da ja. Vurderte å se alle for noen helger siden, da jeg hadde tid, men endte med å bare se treern. Personlig mener jeg 1'ern best, så kommer 3'ern også kommer 2'ern (langt bak). Den har jeg ikke sett på fire år eller no. (Det hadde jeg ikke med atter en konge heller men) Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det. Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! Endret 1. april 2008 av Stones_ Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Pleier da ikke være noe stort problem å komme inn på 18 års filmer? Så lenge du ikke kjøper billitten i kassa går det vel bra. Han duden som river av billetten før du går inn i salen sjekker aldri alder... Det er i alle fall min erfaring Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kommer an på hvor du bor egentlig. Jeg spaserer rett inn på 18-års filmer her i Haugesund, men spørs om det hadde gått så bra andre steder... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Serveres vel alkohol eller noe slikt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er litt annerledes når det er snakk om servering av alkohol. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! To år? Skal nok gå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det. Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! Ta med pappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor det? 18-års grense er absolutt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er vel å sjangse bare. Jeg har i alle år kommet inn på filmer med både 2 og 3 år høyere aldersgrense enn det jeg er. Har bare blitt stoppet 1 gang i hele livet mitt Dette er ikke ment som noen form for skryting, men bare for å poengtere at de ikke er fullt så strenge på det. Dog må jeg si at de iløpet av det siste året har blitt betydelig strengere. I alle fall her i Tromsø (Fokus Kino). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jules Dassin takket for seg i dag. 96 år gammel. En stor mann. En stor mann, indeed... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er vel å sjangse bare.Jeg har i alle år kommet inn på filmer med både 2 og 3 år høyere aldersgrense enn det jeg er. Har bare blitt stoppet 1 gang i hele livet mitt Dette er ikke ment som noen form for skryting, men bare for å poengtere at de ikke er fullt så strenge på det. Dog må jeg si at de iløpet av det siste året har blitt betydelig strengere. I alle fall her i Tromsø (Fokus Kino). Virker ikke som om du har lest innlegget hans, da han sier han fikk billetter til Shine A Light på Rockefeller, hvor det er ølservering, derfor er det ikke samme opplegget som på en vanlig kino. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Herlig ironisk at en 16 åring kan få oppleve sex på nært hold, både visuelt og direkte på egen kropp og sjel. Men gammel nok til å få se det på film er han/hun nødvendigvis ikke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Virker ikke som om du har lest innlegget hans, da han sier han fikk billetter til Shine A Light på Rockefeller, hvor det er ølservering, derfor er det ikke samme opplegget som på en vanlig kino. Så ikke at det var ølservering. Det forandrer nok saken. Med mindre han har 40 cm langt skjegg så er sjangsen for å komme inn betraktelig mindre enn på en vanlig film. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, kanskje fordi 16-åringene ikke betaler for sexen de har selv, men må betale for å se sex på kino? Rare regler, ja. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 JESS! Fått billetter til norgespremieren på "Shine A Light" på Rockefeller 7. April. Men er det attenårsgrense for å komme inn? Pleier vel normalt sett å være det, men står ikke noe spesielt på billetten om det. Edit: Glem det, selvfølgelig er det 18 årsgrense. Så nær! Det kalles fake leg. Det har blitt brukt siden steinalderen. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "Now son, you don't wanna drink beer, that’s for daddy’s and kids with fake ID." Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har dere noen filmer å anbefale med et vampyr tema? Blir en filmkveld til fredag, og det var det hun ønsket. Både Underworld 1 og 2, i tillegg til Van Helsing er sett. Alle tre var populære, så noe innen den sjangeren? Tilbakemelding hadde blitt satt pris på Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har dere noen filmer å anbefale med et vampyr tema? Blir en filmkveld til fredag, og det var det hun ønsket. Både Underworld 1 og 2, i tillegg til Van Helsing er sett. Alle tre var populære, så noe innen den sjangeren? Tilbakemelding hadde blitt satt pris på Blade Triologien. Første er knallbra. Andre er bra, og tredje er helt okay. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Versus er en ganske rå action film med zombier, samuraier og det hele, men det kan godt hende at den vil ikke falle i smak i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå