Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt sikker på om dette er plassen å spørre, men jeg prøver likevel. Er det noen som vet om norske nettsteder som samler folk som kjøper filmeffekter av diverse slag? Har nemlig en T2-statuett jeg vurderer å kvitte meg med, men finner ikke noe marked :wee:

 

eBay frister ikke så voldsomt og har mine tvil for at QXL of Finn vil duge i dette tilfellet siden dette ikke er noe hvermannsen kjøper.

Lenke til kommentar
Lykke til med å finne en mer underholdende film enn Lasse & Geir. Jeg stemte den rimelig høyt opp vaffal. Det er som noen nevnte på forrige side, ens personlige forhold til filmen er det som hever den fra en middelmådighet til en opplevelse.

Du bør få med deg Åpen Framtid, en annen film av Wam&Vennerød - den er faktisk enda dårligere.

Lenke til kommentar

Coen-brødrene annonnserer ny film med Ashton Kutcher.

 

The new upcoming movie who would be on the big screen in winter 2009 is based on the childrensbook "Where the Wild Things Are" written by Maurice Sendak, who has written the script, which is supposed to be done in the end of this month. Ashton Kutcher will play the caracther Max, who creates adventures in his own mind. The Coen's also talks about 3D, but only mention that the company has a new expensive 3D script software.
Lenke til kommentar
Coen-brødrene annonnserer ny film med Ashton Kutcher.

 

The new upcoming movie who would be on the big screen in winter 2009 is based on the childrensbook "Where the Wild Things Are" written by Maurice Sendak, who has written the script, which is supposed to be done in the end of this month. Ashton Kutcher will play the caracther Max, who creates adventures in his own mind. The Coen's also talks about 3D, but only mention that the company has a new expensive 3D script software.

Shit, Ashton Kutcher og Coen saman. Dette kan resultere i noko bra!

 

 

:!:

 

Lenke til kommentar

Jau, da har jeg sett alle Ringenes Herrefilmene igjen. Er en stund sia sist, siden jeg nesten ikke husker noe av filmene, så det var som å se de på nytt. Må bare si: fy faen for noen fantastiske filmer. 1'ern var veldig bra. Så så jeg 2'ern og jeg skjønte ikke hvordan 3'ern kunne bli bedre, men det ble den altså.

Lenke til kommentar
Jau, da har jeg sett alle Ringenes Herrefilmene igjen. Er en stund sia sist, siden jeg nesten ikke husker noe av filmene, så det var som å se de på nytt. Må bare si: fy faen for noen fantastiske filmer. 1'ern var veldig bra. Så så jeg 2'ern og jeg skjønte ikke hvordan 3'ern kunne bli bedre, men det ble den altså.

 

1ern er den beste imo. Jeg hadde maraton på fredagen som var :)

Lenke til kommentar
Jau, da har jeg sett alle Ringenes Herrefilmene igjen. Er en stund sia sist, siden jeg nesten ikke husker noe av filmene, så det var som å se de på nytt. Må bare si: fy faen for noen fantastiske filmer. 1'ern var veldig bra. Så så jeg 2'ern og jeg skjønte ikke hvordan 3'ern kunne bli bedre, men det ble den altså.

Extended version? Når man har sett LOTR i extended er det vanskelig å se det i den "forkortede" versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...