Erasus Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg har begynt på No Country For Old Men i går og kom vel 30 minutter ut i filmen, men måtte legge meg fordi det var altfor sent, måtte tidlig opp på søndagen. Skal se resten snart, må si at jeg kjeda meg ikke et sekund, ganske spennende så langt. Endret 30. mars 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Vurderer å se No Country For Old Men. Det jeg lurer på, er om tempoet er bra i den? Blir man engasjert. Hører mange roser filmen opp i skyene, men har ikke lyst å kjede meg i 2 timer Den kan nok beskrives som intens, og du kommer garantert ikke til å kjede deg i to timer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror ikke jeg kjeda meg ett sekund, bortsett fra noen av de litt kjedelige sekvensene med Tommy Lee Jones. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Godt å høre. Da blir det No Country For Old Men idag da. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Bør Varg Veum filmene bli sett i rekkefølge? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Det er ingen grunn til det, de er fullstendig uavhengig av hverandre. Men i den første fokuserer de mer på å presentere Varg Vaum-karakteren enn det blir gjort i de andre, så det kan være en fordel. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Rovdyr Blu-ray disk for 229 på Dvdhuset.no Utgivelsesdato 23.04.2008 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som har sett Rovdyr her? Meninger? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Om den er litt lik på Villmark skal den sjåast umiddelbart i alle fall Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Den skal visst kunne forbindes bedre med Motorsagmassakeren, bare noen hakk dårligere. SIER DE. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har sett 3 Varg Veum-filmer til nå, og alle overrasket meg. Det er faktisk mulig å lage bra norsk film. Det herlig sarkastiske samspillet mellom Veum og den gamle betjenten Hamre er gull verdt. Og de har fått med noen fine og sterke damer også. Trond Espen Seim er et funn, man føler han ER varg veum, selv uten å ha lest en eneste bok. Sylskarp og samtidig barsk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Eg føler norsk film har blitt ekstremt bra dei siste 5 åra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Den skal visst kunne forbindes bedre med Motorsagmassakeren, bare noen hakk dårligere. SIER DE. Det er en elendig rip off. Villmark er lysår bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Det som er så flott, er at det ikke er et snev av hverken NC Broch eller Aksel Henie. Og Pia tjelta dukker ikke opp før i 4. filmen De begynner å bli litt oppbrukte. Men Bjørn Floberg er typecastet for å være kynisk og halvpsykopatisk som vanlig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Eg har høyrt rykter om ein Fritt Vilt 2? Er dette bekrefta? Eg blir sint om dei skal øydeleggje ein god film som Fritt Vilt med ein halvhjerta oppfølger. =/ Endret 30. mars 2008 av aspic Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Haha..skal liksom galningen i enern ha overlevd fallet ned i en bresprekk? Jaha. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Er det eg og tenkjer på. Dei kan jo umogeleg bruke same historia, sidan den har blitt nøsta opp og alt. Då må dei evt. kome med ei anna setting og evt. same hovudpersonen (ho dama), men då er filmen meir eller mindre øydelagd for min del. Er vel grenser på kor mykje trauma ein person skal tole Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Eg som blanda med Fritt Vilt 2. Så raskt kan det gå.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Må vel nesten prøve ut litt norsk film igjen og kanskje jeg skal starte med Varg Veum. Ga stort sett opp norsk film etter mange skuffelser, og et forsøk i fjor skremte meg fort bort igjen. Men det er så enkelt at en Veum på østlandsk vil plage meg. En skuespiller som ryktes å være så god ville klart å legge til seg en bergensdialekt, men han hadde ikke engang interesse i å prøve. Så for meg blir det som å se James Bond snakke amerikansk. Norsk film har jo ikke fungert som noe supplement for min egen del siden Flåklypa. Det klarer liksom ikke å tilby noe som utlendingene ikke klarer bedre. Kanskje de siste års nye filmer har endret dette, jeg får kjøpe inn et dusin norske filmer og ha meg noen dager på godt norsk en gang i vår. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Dotten: Så du har verken sett: Mannen som elsket Yngve, Uro, Sønner, Fritt Vilt, Uno, Villmark eller Buddy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå