Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hvem er vi? Film skal sees alene. Spesielt når det er lotr-maraton og alle skal ha dopauser. Blir jo aldri ferdig da. Jeg drakk ca. 6 liter vann underveis. Hvis vi hadde vært 2-3 stykker hadde jo dasspausene vært uttallige. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Enig med deg der. Skulle ønske at jeg hadde sett det alene siden jeg måtte ganske ofte på do når vi begynte å nærme oss slutten på film 3. De andre orket ikke å sette pause så jeg måtte springe ned midt under slaget på Pelenor Fields. Utrolig kjipt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hehe. Har prøvd LOTR maraton med mamma og tante. Det funka cirka til mot slutten av andre filmen, da var de trøtte og ville legge seg. Er nok best å gjøre sånt alene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hehe. Har prøvd LOTR maraton med mamma og tante. Det funka cirka til mot slutten av andre filmen, da var de trøtte og ville legge seg. Er nok best å gjøre sånt alene. Damn, tappert av moren og tanta di å engang si seg villig til noe slikt. Mine ville sikkert ha ledd seg ihjel om jeg spurte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Muttern så Fellowship en gang og synes den var kjempedårlig fordi vi ikke fikk vite hvordan det endte, og hun gadd hvert fall ikke å se de to neste. Ignorance Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Neida, både mamma og tante er glade i filmer så det var faktisk tante som foreslo det i juleferien. Problemet var nok at vi ikke startet før i 7-8 tida på kvelden. Da blir det slit for gamle damer å holde seg våken Begge har sett filmene separat uansett. Endret 29. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Tror vi dreit oss litt på at vi startet på kvelden også. Man blir rett og slett sliten og trett mot siste filmen. Ødelegger mye det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg starta heldigvis rett etter skolen rundt 14:00. Lurt valg, siden jeg faktisk ikke ble ferdig før 1 på natta. Endret 29. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder meg som en unge til å kunne kjøre film-maraton med ungene mine Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder meg som en unge til å kunne kjøre film-maraton med ungene mine Hehe, hvor gamle er de igjen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 kan se det for meg nå, du vil bare se gammle filmer da filmer var mye bedre før i tiden, men de syns effektene suger, spesielt på Bay Transformers og lord of the rings. så de vil heller se på Bad boys 51 med will smith den 12 eller pirates of the carabien 1040304220 med jonny depp clonen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 kan se det for meg nå, du vil bare se gammle filmer da filmer var mye bedre før i tiden, men de syns effektene suger, spesielt på Bay Transformers og lord of the rings. så de vil heller se på Bad boys 51 med will smith den 12 eller pirates of the carabien 1040304220 med jonny depp clonen Hvem var dette rettet til? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 kan se det for meg nå, du vil bare se gammle filmer da filmer var mye bedre før i tiden, men de syns effektene suger, spesielt på Bay Transformers og lord of the rings. så de vil heller se på Bad boys 51 med will smith den 12 eller pirates of the carabien 1040304220 med jonny depp clonen Hvem var dette rettet til? Gleder meg som en unge til å kunne kjøre film-maraton med ungene mine Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder meg som en unge til å kunne kjøre film-maraton med ungene mine Hehe, hvor gamle er de igjen? 8 og 5 år (5 1/2 vil han korrigere det til ^^). Har alt sett første LOTR-filmen med dem, men den var visst litt for skummel og jeg fikk kjeft av madammen. Slik det skal være. Så de andre to får vente et par år. Også kost meg med The Neverending Story, Ghostbusters, ET m.m. Superheltfilmer står selvfølgelig også høyt i kurs, bare trailere er jo himmelen for dem. Det er en herlig måte å se film på, for man opplever hvordan de virkelig lever seg inn slik jeg gjorde en gang i tiden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 5 år gammel og LOTR. Litt av en tøffing. Jeg introduserte LOTR for lillebroren min da han var 7. Han elsker det nå, 3 år senere. Før forstod han ikke alt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Må ha meg eit maraton med vennene mine eg og snart. Eg har den "samleboksen" med alle LOTR filmene, extended edition (e-penis). Eg fekk han faktisk til jul av mamma for eit par år sidan, ho leita seg vill etter akkurat den boksen <3 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Uwe Boll er gutten sin. Se filmen hos Youtube Regner med alle her skal se POSTAL... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg håper på at det blir laget en "Ed Wood"-lignende film om Üve Boll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Haha. Haley Joel Osment som Boll om 30 år. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Btw så såg eg den nyaste Alien vs. Predator filmen igår. Dette var eigentleg ikkje planlagt, men eit spontant kinobesøk "for å ha noko å gjere på". Filmen var jo typisk amerikansk horror og eigentleg utruleg forutsigbar. Jaja, heilt grei underhaldning på ein fredagskveld. Men dette fekk meg til å tenkje. Det er jo mange eldre Predator/Alienfilmer. Eg hugsar godt eg og broren min sat i stova og såg på tv. Eg trur faktisk det var på NRK dei då ein gong viste Predator. Pappa kom sjølvsagt i firsprang mot tv'n og "beskytta" oss mot mareritt. Men kinoen vi var på igår inspirerte meg til å "leite" fram dei gamle versjonane av Predator/Alien for å sjekke om dei har noko underhaldningsverdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå