master air Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er egentlig navnet til karakteren til Edward Norton i Fight Club? På imbd så stod det bare The Narrator :/ Syns han egentlig burde hatt et navn.. Jack. Hvisdu trykker på "The Narrator" står det forklart der Han heter ikke Jack. Du faar aldri vite navnet hans, ikke i boka, ikke i filmen. Grunnen til at han ofte refereres til som Jack er paa grunn av tidsskriftet som handler om "Jack's smirking revenge." Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Han heter Jack. I manuset til filmen heter han Jack, selv om det aldri blir sagt i filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Han har ikke noe navn, for det kommer ikke fram i filmen (i rulleteksten står det til og med "Narrator") (i boka er Jack-navnet "Joe") Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Som da kan være "John Doe"? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. syns det er litt irriterende at han ikke hadde noe navn. Hadde tenkt til og ha et sitat fra han i signaturen min eller i nicket mitt på msn, men det blir litt teit med "sitat - Jeg personen ifra Fight Club" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Du får helt sikkert lov til å kalle ham "Jack" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Så akkurat Pulp Fiction. For første gang. Nå skal ikke jeg være en slik wannabefilmelsker, men den filmen; WOW! Som jeg sa til Movieheart: Jeg la ikke merke til det at jeg var stuptrøtt før rulleteksten kom, da jeg reiste meg opp før å slå på lyset, men mistet balansen pga jeg var så svimmel og trynet over stolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Join the club, Kanin. Jeg skal ikke si at det er verdens beste film, for det er ikke opp til meg å avgjøre, men i mine øyne er det ingen over og ingen ved siden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Into The Wild; Wow. Fantastisk kinematografi, spesielt når det kom til naturbildene, så ut som NGC-footage, og da er det bra. Soundtracket var himmelsk, Hirsch var virkelig god, og jeg må virkelig (igjen) trekke frem Hal Holbrook som Ron Franz, da jeg har knapt sett noen gjøre så mye ut av så lite. (han har ikke mange minuttene på skjermen) Det er virkelig en bragd Føler jeg må la filmen synke litt inn før jeg kan komme med en anmeldelse og vurdering, men jeg kan allerede si såpass at jeg er mektig imponert Sean Penn er ikke bare en fantastisk skuespiller, men også en mer enn kapabel regissør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Gleder meg stort til Into The Wild! Favoritt-skuespilleren min som regissør, og all-time favorite vokalist har soundtracket. Kult :cool. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Musikken i filmen er en ekstra godbit ja. Når klassikeren King of the Road ljomet ut så var jeg definitivt solgt, og var det ikke en scene hvor han padler idyllisk nedover elven og med et så hamrer U Can't Touch This gjennom dalen. Herlige kontraster Eddie Vedder gjorde jo ellers en strålende jobb med soundtrack. Into the Wild vokser seg større og større for hver uke for min egen del. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Eg byrja å sjå Into the Wild for nokre veker sidan, men vart aldri heilt solgt =/ Eg liker godt slike "alternative" filmer som f.eks. Garden State o.l. men denne denne slo berre ikkje heilt an for min del =( Eg hadde gledet meg til filmen då, kanskje den berre ikkje levde heilt opp til forventningane mine.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Begynte? Tok litt tid før filmen helt dro meg helt inn, men belønningen venter på den som er tålmodig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Tok en titt i DVD-hylla og vips oppsto dagens film dilemma: Indiana Jones Raiders of the Lost Ark The Bourne Ultimatum (har sett de 2 første) Scarface Smokin' Aces 12 Monkeys Hvilken bør jeg se? Er helt blank på hvilken jeg skal velge. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Begynte? Tok litt tid før filmen helt dro meg helt inn, men belønningen venter på den som er tålmodig. Ja, fekk berre sett 2/3 av filmen ca. Eg hadde prøve dagen etterpå og fekk aldri "giv" nok til å plukke den opp igjen. Eg skal heller ta rådet ditt og sjå filmen frå start til slutt i løpet av natta. On: Eg ville ha sett Indiana Jones Raiders of the Lost Ark om eg hadde vore deg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville sett noen av følgende: Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark Scarface 12 Monkeys Men om du har kun tid til å se en film i dag så gå for Raiders, det er nå min mening. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Tok en titt i DVD-hylla og vips oppsto dagens film dilemma: Indiana Jones Raiders of the Lost Ark The Bourne Ultimatum (har sett de 2 første) Scarface Smokin' Aces 12 Monkeys Hvilken bør jeg se? Er helt blank på hvilken jeg skal velge. Se først Raiders, så 12 monkeys. Til sist kan du se The Bourne Ultimatum bare for å ha sett ferdig triologien. De andre er ikke noe særlig Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Tok en titt i DVD-hylla og vips oppsto dagens film dilemma: Indiana Jones Raiders of the Lost Ark The Bourne Ultimatum (har sett de 2 første) Scarface Smokin' Aces 12 Monkeys Hvilken bør jeg se? Er helt blank på hvilken jeg skal velge. Se først Raiders, så 12 monkeys. Til sist kan du se The Bourne Ultimatum bare for å ha sett ferdig triologien. De andre er ikke noe særlig Scarface synes du ikke noe om altså? Er en ganske god film i mine øyne, kanskje en smule vanskelig å sympatisere med hovedkarakteren dog. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Scarface er da også verdt en titt. Smokin' Aces kan du godt kaste Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Scarface synes du ikke noe om altså? Er en ganske god film i mine øyne, kanskje en smule vanskelig å sympatisere med hovedkarakteren dog. Synes det er en standard treg mafia film uten sjarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå