JimRamse Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvordan er The Punisher fra 2004? Har lenge tenkt meg å se den men har ikke fått surret meg til det. Ser også at det finnes en Directors Cut som er 20min lengre, hvem av dem burde jeg se? Digget Thomas Jane i The Mist så håper denne lever opp til forventningene. Helt fryktelig. Se heller den med Dolf. må du gi deg. Den med Dolph er jo helt tragisk. Synes ikke den nye med Thomas Jane var galen jeg. Ikke så bra som den kunne ha vært, men alikevel skikkelig underholdende. Det jeg ser skikkelig frem til er Punisher: War Zone med Ray Stevenson i hovedrollen som dukker opp til høsten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvordan er The Punisher fra 2004? Har lenge tenkt meg å se den men har ikke fått surret meg til det. Ser også at det finnes en Directors Cut som er 20min lengre, hvem av dem burde jeg se? Digget Thomas Jane i The Mist så håper denne lever opp til forventningene. Fant ingen grunn til å mislike filmen. Er sånn midt på treet. Fikk mye mer ut av å lese bladene i min ungdom, men filmen var nå ikke så hakkende gale. Men gleder meg mer til den kommende Punisher-filmen. Men det er fordi jeg virkelig ble imponert av skuespilleren Ray Stevenson i Rome (som i den spiller Punisher). Han var rå i den serien Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 må du gi deg. Den med Dolph er jo helt tragisk. Travlota gjør en like bra rolle i denne filmen som i Battlefield Earth, og de andre er ikke særlig bedre roller. Nei, Dolph er, og vil alltid være, den ekte Punisher. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 likte 2004 versjonen, theme sangen er drit digg og skaper kjempe god stemming. filmen kunne så klart mye mye blodigere, og det er litt for få slemminger han dreper, han kunne godt å skutt seg gjennom noen 100 flere slemminger. men Thomas Jane gjør en god rolle og stemmen hans passer bra. filmen fikk meg til å begynne å lese MAX Punisher bladene/bøkene som jeg liker godt Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal definitivt sees i kveld den altså (Punisher 2004). Er det bare meg som synes Helms Deep slaget på slutten av To Tårn er et par hakk bedre enn slaget på Pellenor i Atter En Konge? Hele slaget har jo en fantastisk stemning over seg, en stemning som jeg synes manglet litt i Atter En Konge. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Atter en Konge synes jeg er den svakeste. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 1ern er best. Nydelig soundtrack rundt The Shire Skal ha lotr-maraton i morgen! UGG! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Igår så jeg for første gang "The usual suspects". Syns den var bra, men tror ikke jeg skjønte alt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Da er det naturlig å spørre: Hva skjønte du ikke? Endret 27. mars 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg digger den, men jeg vet at vi som gjør det er i fåtall. Frykt ikke, du er ikke alene Hvordan kan man ikke skjønne The Usual Suspects? Er vel som regel slik at folk syter over det motsatte. (når det gjelder slutten) Forøvrig en genialthriller og helt klart på topp 10 over 90-tallets beste filmer. (nummer 4 på min topp20) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Usual Suspects er en strålende film. Spent på å høre hva Prada8 ikke forsto med filmen. Jeg forutså faktisk ikke hva som skulle skje på slutten(var kanskje ikke helt årvåken), så jeg fikk stort utbytte av filmen. Digga slutten, spent på hvordan den blir ved neste titt, da overraskelsesmomentet er borte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er egentlig navnet til karakteren til Edward Norton i Fight Club? På imbd så stod det bare The Narrator :/ Syns han egentlig burde hatt et navn.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er egentlig navnet til karakteren til Edward Norton i Fight Club? På imbd så stod det bare The Narrator :/ Syns han egentlig burde hatt et navn.. Jack. Hvisdu trykker på "The Narrator" står det forklart der Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Usual Suspects er en strålende film. Spent på å høre hva Prada8 ikke forsto med filmen. Jeg forutså faktisk ikke hva som skulle skje på slutten(var kanskje ikke helt årvåken), så jeg fikk stort utbytte av filmen. Digga slutten, spent på hvordan den blir ved neste titt, da overraskelsesmomentet er borte. Samme her. En av veldig, veldig få filmer jeg ble overrasket over endingen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om noen litt triste og dype filmer? Litt sånn om en person sitt liv, litt sånn som livet til Jack(Edward Norton()) i Fight Club var. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg vet ikke hvordan man lager spoilere så jeg håper ingen blir sur nå. Det jeg ikke skjønte var: Løyg Verbal hele tiden til politimannen? Hvordan skal vi som seere vite hva som faktisk hendte? Skjedde alt slikt han fortalte det bortsett fra den siste delen, eller? Endret 27. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg vet ikke hvordan man lager spoilere så jeg håper ingen blir sur nå. Det jeg ikke skjønte var: Løyg Verbal hele tiden til politimannen? Hvordan skal vi som seere vite hva som faktisk hendte? Skjedde alt slikt han fortalte det bortsett fra den siste delen, eller? Det er poenget til filmen. Alt noen forteller kan være en komplett løgn, hele sannheten eller deler av begge ting. Hvem vet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal definitivt sees i kveld den altså (Punisher 2004). Er det bare meg som synes Helms Deep slaget på slutten av To Tårn er et par hakk bedre enn slaget på Pellenor i Atter En Konge? Hele slaget har jo en fantastisk stemning over seg, en stemning som jeg synes manglet litt i Atter En Konge. Når Rohan-rytterne ankommer slaget, med talen, ropinga, storminga og musikken... hadde jeg vært litt mer modig, skulle jeg grått til dagenes ende. Forøvrig, for de som ikke vet hva Punisher extended inneholder, så er det bare en ekstra storyline om personen som forrådte Castle, hvorfor, og hva konsekvensene var. De ekstra scenene legger ikke til noe action eller vold, men heller dybde til historien. I tillegg har man også en alternativ intro i tegnet stil (Kuwait-scenen) som opprinnelig skulle filmes, men ble kansellert da budsjettet fikk noen drastiske kutt. The Punisher skulle i det hele og store være lengre, og mer spektakulær enn den endte opp å være, igjen grunnet budsjett-kutting. Likevel synes jeg filmen er rå. Elsker måten folka bak filmen har gjort stuntene. Mange old-school teknikker har blitt brukt, og personlig synes jeg det fungerer mye bedre enn hva CG ville gjort. Filmen er rett og slett tro mot tegneserien, og det er egentlig det aller viktigste. The Punisher 2 ser jeg frem til, men jeg synes det er irriterende at Jane ikke spiller Castle. Han er som skapt for karakteren. Likevel, med Lexi Alexander bak rattet skal nok skuta kunne seiles i rett retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå