Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvor man får Olsenbanden samleboks billigst? Har sett den til 999,- et sted, om noen veit om billigere så si ifra!

Er nesten et must for meg siden jeg har digget olsenbanden siden jeg var liten.

 

 

Noen som veit om det finnes noen form for samleboks av norske klassikere? (tenker da på sånne som fjols til fjells, operasjon løvsprett, norske byggeklosser etc.) Har sansen for den type filmer tildels.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

I og med at det er 14 filmer så skal du nok lete lenge etter et sted som selger den billigere enn 999,- (ny).

 

Det er en filmsamling som heter "Norske Klassikere" som ombefatter de filmene. Tror ikke det finnes en samleboks, men filmene kan kjøpes seperat hos blant annet Platekompaniet og DVDhuset (~150,-/stk).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Naboen fikk hele James Bond-kolleksjonen til Jul i går. Så nå blir det Bond-maraton i Romjulen. :D

 

Han fikk sammlingen i stresskofferten, og ikke box-versjonen. :)

7574160[/snapback]

 

Er det noe forskjell på de to typene?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva er den riktige rekkefølgen å se Batman filmene i?

 

- Batman Begins

- Batman

- Batman Returns

- Batman Forever

- Batman & Robin

 

Er den den riktige rekkefølgen? Hvor skal da "The Dark Knight 2008" (Batman Begins 2) komme inn i rekkefølgen?

Lenke til kommentar
Naboen fikk hele James Bond-kolleksjonen til Jul i går. Så nå blir det Bond-maraton i Romjulen. :D

 

Han fikk sammlingen i stresskofferten, og ikke box-versjonen. :)

Er det noe forskjell på de to typene?

Det vet jeg ikke, men alle de gamle filmene er digitalt restaurerte for bedre bilde, farge, og lyd (Dolby Digital 5.1), i tillegg til dette; så inneholder alle filmene en lik animert meny. Veldig fresht altså, sammlingen er knall rett og slett. Hver DVD er også dekket med papp avbildet filmens tittel, informasjon og bilde. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...