Dotten Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Men hvor ofte gjør de egentlig dette i Hollywood filmer. LOTR dokumentarene på DVD-ene får det til å virke som noe spesielt for disse filmene når de snakker om det. Jeg har lært at de fleste storproduksjoner gjennomgår omtrent 80% dialogdubbing, uten at jeg har kilder på det. Uansett så er det ganske vanlig å se på making of-featurettes at scener blir spilt inn uten lyd. Tenk typiske action- og bilscener; det er nesten umulig å få bra dialog uten å dubbe. Jeg aner ikke prosenten, men er mye sannhet i dette. Var jo endel som fryktet at Heath Ledger ikke var ferdig med "stemmespillet" sitt til The Dark Knight, men det hadde han heldigvis fullført. Ellers, for leketøyfilmfansen, bildene av Snake Eyes er kommet: http://www.superherohype.com/news/gijoenews.php?id=6958 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ser ikke så halvdumt ut det der, men så er det jo også en Stephen Sommers film så da vet vi jo hva som kommer Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Han så veldig tøff ut ja. Og tanken på en G.I. Joe film gir meg nesten ereksjon. Men Stephen Sommers... Ugh. Hver gang jeg hører han skal lage filmen føles det ut som jeg nettopp så 2 girls 1 cup. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) ...som for øvrig er blitt en paysite Mao. aldri sende linken til uforberedte folk mere. Endret 21. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha.. Eg trur eigentleg du skal takke dei for at det er blitt paysite.. =/ Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Trenger litt hjelp, hvor finner jeg Léon uncut, region 2? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Trenger litt hjelp, hvor finner jeg Léon uncut, region 2? F.eks. hos amazon.de. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Takk. Men det står 127min, mens det på IMDb står 136/133min. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Takk.Men det står 127min, mens det på IMDb står 136/133min. PAL speedup. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Trenger litt hjelp, hvor finner jeg Léon uncut, region 2? F.eks. hos amazon.de. Og den tyske er også den beste versjonen du får (med mindre det har vært noen fantastiske nye utgivelser de siste par årene jeg ikke vet om). Her er en sammenligning som så vidt jeg vet fremdeles er den som gjelder. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha.. Eg blei anbefalt her inne til å sjå filmen Erin Brockovich. Joda, eg "anskaffa" filmen og såg til det var ca. 10 minuttar igjen. Så kjem mamma og spør meg: "Åja, du fann dei filmane eg kjøpte på tirsdag?". Eg ser bort på stuebordet og der ligg filmen Erin Brockovich i dvd. Gah.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har nettopp sett ferdig "Shoot 'em up". Fantastisk tøff film. Herlig action, gode effekter og skuespillere. Historien er vel middels, men kunne vært mye verre. Elsker slike hjernedøde actionfilmer. Skjedde noe nesten hele tiden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har nettopp sett ferdig "Shoot 'em up".Fantastisk tøff film. Herlig action, gode effekter og skuespillere. Historien er vel middels, men kunne vært mye verre. Elsker slike hjernedøde actionfilmer. Skjedde noe nesten hele tiden Noen som kan anbefale noen lignende filmer? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen som kan anbefale noen lignende filmer? vel, wanted ser ut til å ligne en del. Smokin' aces er kanskje litt i samme sjanger, ganske kul film i alle fall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 shoot 'em up er 100 ganger filmen smokin aces er, aces tar seg slev litt for serøst, noe 'em up ikke gjør, den er en tulle film og prøver ikke å skjule det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 I løpet av påsken har jeg sett alle Star Wars filmene. Det er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Uten å ha sett Smokin' Aces eller Shoot 'em Up, så er kanskje Crank ein sånn type film? Fin underholding i alle fall. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så akkurat Monthy Phytons jakten på den hellige gral, HAHA merkeligste slutten jeg noen gang har sett, er jo ikke annet å forvente av de. Bra film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er rett og slett latterlig når hele gjengen synger det de makter, når de henger på korset. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er rett og slett latterlig når hele gjengen synger det de makter, når de henger på korset. Du snakker om Life Of Brian, ganske bra den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå