Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett plenty med 18-års grense filmer og jeg er ett år eldre enn deg Batnobbit. Har aldri hatt noe problem med å forstå hverken handling, eller blitt påvirket av vold.

Har heller egentlig aldri det. Men som sagt, du er ett år eldre enn meg.

Jeg forsto Godfather så denne kan vel ikke være så veldig mye hardere, eller?

Nei det var det jeg tenkte på. om det var noe jeg ikke kom til og forstå.

Lenke til kommentar
Jeg har sett plenty med 18-års grense filmer og jeg er ett år eldre enn deg Batnobbit. Har aldri hatt noe problem med å forstå hverken handling, eller blitt påvirket av vold.

Har heller egentlig aldri det. Men som sagt, du er ett år eldre enn meg.

Jeg forsto Godfather så denne kan vel ikke være så veldig mye hardere, eller?

Nei det var det jeg tenkte på. om det var noe jeg ikke kom til og forstå.

Jeg begynte å se 18-års grense filmer da jeg var rundt 13 år gammel ;)

Lenke til kommentar
in america er en tam 18års grense film, det er fordi den kom på 80tallet den har 18, hadde den blitt laget i dag ville den hatt 15 års grenske MAX

Ikke enig

Filmen inneholder tortur, en del ganske brutale drap og en rimelig røff voldtekt.

Selv om det ikke er en splatterfilm, mener jeg den fortjener sin nåværende 18-årsgrense.

Lenke til kommentar

Selvinnsikt er forumets/verdens største mangelvare, og Batnobbit viser en del ved å spørre om denne filmen kanskje burde utsettes litt. Jeg tror ikke du vil selv føle at du har problemer med å forstå filmen, men du vil kanskje innse neste gang du ser filmen at du gikk glipp av en del.

Det er nå slik at ingen mener de er blitt påvirket av voldelige filmer, eller ikke forstått en film (da er det heller filmen som er for forvirrende/dårlig). Selvinnsikt, altså - det er ikke lett.

Lenke til kommentar
in america er en tam 18års grense film, det er fordi den kom på 80tallet den har 18, hadde den blitt laget i dag ville den hatt 15 års grenske MAX

Ikke enig

Filmen inneholder tortur, en del ganske brutale drap og en rimelig røff voldtekt.

Selv om det ikke er en splatterfilm, mener jeg den fortjener sin nåværende 18-årsgrense.

lotr inneholder sener der mennesker blir spist, og hoder blir slengt av gårde med katapult, den innholhder også tortur.

den fikk 11års grense, jeg ser ikke noe grunn til at in america skulle få noe mer enn 15.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke enig

lotr inneholder sener der mennesker blir spist, og hoder blir slengt av gårde med katapult, den innholhder også tortur.

den fikk 11års grense, jeg ser ikke noe grunn til at in america skulle få noe mer enn 15.

Forskjell på fantasi-film og virkelig basert film ;)

Det fins ikke alver,men det fins voldeksmenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...