prada8 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Selv syns jeg det er bra at de kuttet ut mye, særlig det som skjedde i USA. Men de klarte ikke å formidle nøyaktig hvor dårlig forholdet mellom far og sønn var, og det er jo grunnleggende for hele handlinga. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blæh, Horton redder en Hvem var en skuffelse. Forventet en morsom film, men det var det ikke... Falt ihvertfall i smak hos lillebroren. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Så akkurat ferdig Match Point og hvor den imponerte. Jeg kan heller ikke si at jeg hadde lave forventninger til filmen heller. Syntes den startet litt tregt da jeg så starten, men fant at startens tempo var ypperlig da jeg var kommet ca. midtveis. Slutten imponerte også stort: Jeg viste at han ville komme unna med det da han gjorde det, men så lurte de meg til å tro at han kanskje ikke ville komme unna med det, helt han selvfølgelig kom unna med det. Helt genialt. Endret 18. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Noen som vet hvilken film dette er? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. mars 2008 av Dotten GIF av mann som får hodet skutt av lagt i skjul Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 The Patriot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Mel Gibson og Heath Ledger = bra Skrev en examensoppgave om den filmen i min ungdom Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Mel Gibson og Heath Ledger = bra Skrev en examensoppgave om den filmen i min ungdom Jepp uten tvil. Er knallbra. Liker spesielt scenen der Mel Gibson går berserk med kniv å øks på Engelskmennene som har Heath Ledger hengende etter vogna. Tror det var flere som ble litt sjokkerte når de så den scenen første gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jason Isaacs spiller en av sine beste roller i denne filmen. En god rolle som pompøs,og ekkel skurk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 The Patriot er en fantastisk dårlig film. Makan til skvip skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Neh, den var jo helt okei. Mel gjentar rollen fra Braveheart, det er slagscener og RAGE! + noen særdeles bekmørke scener her og der, litt overraskende. Så den på kino og senere på DVD. Helt kurant film, det der. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg må si jeg lo litt av den sekvensen som GIF-en er fra. Begge parter kommer trampende med trommelyder mot hverandre, og skyter igjen og igjen fra maks 40 meter. Måtte ha vært en uhyggelig opplevelse for soldatene, om det var slik det foregikk på den tiden. (Dette var vel ikke noe spoilerbroiler?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 The Patriot er ikke noe særlig. Et altfor langt gjesp. Kanskje det er derfor kjeven min knirker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ja det foregikk slik, faktisk. De brukte trommer for å holde i takt med hverandre. Det var egne fanebærere i hærene også som delte opp regimentene. Må ha slikt for å kunne flytte 10000 mann i taktiske formasjoner. Har lest at veldig mange ikke skjøt kula si under disse slagene engang. Geværene var frontladet med ei kule i slengen. Sannsynligvis turte de ikke å skyte på andre, eller hadde ikke lyst til å drepe noen men bare måtte være med i slaget. For geværer som er funnet i ettertid har ofte hatt kule i seg etter slagene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 The Patriot er en fantastisk dårlig film. Makan til skvip skal man lete lenge etter. Støttes fullt ut. Takke meg til en god, gammel s/h film. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg likte The Patriot, den er vel egentlig ikke så bra men den treffer målegruppen nokså nøyaktig, likte jo Braveheart og må si at The Patriot helt klart var i samme gate. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg trenger litt hjelp fra dere genier her inne. Neste helg blir det antakelig en liten filmkveld. Sannsynligvis bare meg og damen. Problemet er: Hvilke filmer burde jeg ta med? Jeg vil gjerne gi henne noen valg. Hun liker det meste av sjangre, og jeg vet hun har lyst å se spiderman 3. Desto verre. Hun sa nettop at hun gjerne ville at jeg skulle komme opp med noe originalt.. Vi er i et mer eller mindre tidlig forhold, så jeg vil ikke komme opp med en total flause. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Pass deg, det kan være en test for å se om dere "passer sammen". Zombie Splatter Mega Massacre 4 er kanskje ikke så lurt før du kjenner jenta godt nok. Å sitte i 1,5 time og høre på "kan du ikke slå av den jævla driten" er ikke så fett. Endret 19. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hun liker Spiderman? Og vil ha noe originalt? Prøv Ong-Bak! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ong Bak? Det er vel kanskje ikke den beste damefilmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå