Xtra Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Forresten, om Rambo og noe litt merkelig i filmen; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva i huleste var greien med claymore-minen Rambo fikk av sniperen? Det er da en anti-personell mine, ikke en mini-nuke. Er overrasket over hvor mange som ikke får det med seg. Ser du ikke hvor han plaserer den? Tidligere i filmen går de forbi en bombe på størrelsen med en Polo som har lagt igjen siden 2.verdenskrig. Det er inntil denne han plasserer Claymoren sin, derav den svære eksplosjonen. Vel vel, nå så jeg filmen på en 32-tommer og ikke et x-antall tommers stort lerret på kinoen, og når du sitter 5 kamerater sammen og ser en slik film blir det mye tulling og prating. (brutalt, men samtidig litt morsomt) Endret 17. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har sett filmen 2 ganger og lurte på akkuratt det samme, syns de kunne fått det bedre fram egentlig :/ men ellers konge film^^ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vel vel, nå så jeg filmen på en 32-tommer og ikke et x-antall tommers stort lerret på kinoen, og når du sitter 5 kamerater sammen og ser en slik film blir det mye tulling og prating. (brutalt, men samtidig litt morsomt) Da er det egentlig godt gjort at ikke en av dere fikk det med seg. Hos meg er det nå vanligvis så. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Eg såg nettopp filmen Jumper. Den var heilt grei egentlig. Eg hadde på førehand lest ein omtale kor filmen fekk slakt (noko eg aldri skal gjere igjen). Det resulterte i at eg sat og var kritisk gjennom heile filmen.. Jaja, heilt grei ettermiddagsmorro. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Flåklypa er den eneste grunnen til at jeg ser på tv på Juleaften. Elsker den filmen! Også er den norsk Kjøpte den på DVD for 6-7 år siden, tror jeg. Genialitet på høyt nivå. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har sett filmen 2 ganger og lurte på akkuratt det samme, syns de kunne fått det bedre fram egentlig :/ men ellers konge film^^ En kompis av meg mente Claymoren ble plassert inntil en stubbe. Ser man ikke forskjell på en stubbe å en bombe bør man kanskje vente på DVD-en istedet for å se en CAM utgave. Angående det du sa Xtra. Sitter jeg sammen med kompiser å ser film å de snakker så jeg ikke kan følge med på filmen pauser jeg filmen til de holder kjeft eller ber de gå. Sitte å halveis følge med på en film å gå glipp av en hel del pga masse snakking å vasing er ikke min måte å se film på ihvertfall. Men vi er nå alle forskjellige heldigvis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har den med perfekt kvalitet på PC-en. Planen var jo selvfølgelig og få sett den på kino, men kompissene min er ikke menn nok for den slags film :/ Enig, drit irriterendes med kompisser som skal snakke eller lage vitser for og prøve og være enda mer morsomm en hovedpersonen i en film. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er derfor du skal begrave deg i dyna, skru volumet på fullt og dempe belysninga. For så å sjå filmen åleine Det er heilt greit å sjå film med andre, men du får som regel berre med deg 33,3%. På ei annan side er det kjekt på andre måtar Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Har sett filmen 2 ganger og lurte på akkuratt det samme, syns de kunne fått det bedre fram egentlig :/ men ellers konge film^^ En kompis av meg mente Claymoren ble plassert inntil en stubbe. Ser man ikke forskjell på en stubbe å en bombe bør man kanskje vente på DVD-en istedet for å se en CAM utgave. Angående det du sa Xtra. Sitter jeg sammen med kompiser å ser film å de snakker så jeg ikke kan følge med på filmen pauser jeg filmen til de holder kjeft eller ber de gå. Sitte å halveis følge med på en film å gå glipp av en hel del pga masse snakking å vasing er ikke min måte å se film på ihvertfall. Men vi er nå alle forskjellige heldigvis R5 er ikke CAM-kvalitet. Som alltid, kommer det ann på hva en ser. Ser jeg (eksempel) Magnolia, forventer jeg at folk holder kjeft. Ser jeg Hercules in New York, Commando, Rambo o.l., tolerer jeg mye når det gjelder snakking og slikt. Endret 17. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Rambo er nå en av de filmene som er kjekkest å se med andre da. Forholdsvis hjernedød underholdning som ikke krever at publikum følger så alt for mye med. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har sett filmen 2 ganger og lurte på akkuratt det samme, syns de kunne fått det bedre fram egentlig :/ men ellers konge film^^ En kompis av meg mente Claymoren ble plassert inntil en stubbe. Ser man ikke forskjell på en stubbe å en bombe bør man kanskje vente på DVD-en istedet for å se en CAM utgave. Angående det du sa Xtra. Sitter jeg sammen med kompiser å ser film å de snakker så jeg ikke kan følge med på filmen pauser jeg filmen til de holder kjeft eller ber de gå. Sitte å halveis følge med på en film å gå glipp av en hel del pga masse snakking å vasing er ikke min måte å se film på ihvertfall. Men vi er nå alle forskjellige heldigvis R5 er ikke CAM-kvalitet. Som alltid, kommer det ann på hva en ser. Ser jeg (eksempel) Magnolia, forventer jeg at folk holder kjeft. Ser jeg Hercules in New York, Commando, Rambo o.l., tolerer jeg mye når det gjelder snakking og slikt. Regnet med det var R5 utgaven du hadde sett. Var ikke du jeg hintet til. Du sa det jo som det var. Var masse snakking å fjasing som gjorde at du ikke fikk det med deg. Jeg mente han kompisen min som ikke få forskjell på en stubbe å en bombe Folk som ser filmene i slik kvalitet ødelegge hele filmopplevelsen spør du meg. Angående R5 utgaven. Grei nok kvalitet, men ser frem til Blue Ray utgaven. Bildet var kornete, å lyden var alt annet enn bra. Stereo er å blir kjedelig. Så den på kino først, å både bilde å spesielt lyden var mye bedre der enn på R5 som er ute nå. Men som sagt ser frem til HD bilde å DTS lydspor på den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå var det vel egentlig ikke så alt for enkelt å legge merke til bomba. Eneste grunnen jeg la merke til den var pga. at de snakket om bomben, men så fulgte jeg ikke så alt for godt med heller da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå var det vel egentlig ikke så alt for enkelt å legge merke til bomba. Eneste grunnen jeg la merke til den var pga. at de snakket om bomben, men så fulgte jeg ikke så alt for godt med heller da. Greit nok. Men følger man ikke med så kan man da heller ikke klage på ting man ikke forstår iløpet av filmen. Jeg hadde ikke noe problem med å se bomben. Jeg mener de sto jo rett på siden av den å så på den LENGE før de ble sprengt til helvete. At Rambo gikk forbi den tidligere i filmen, å den da ble snakket om gjorde det vel ganske innlysende at den kom til å ha en liten rolle senere i filmen. Men nok om det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Lyst på noen Woody Allen filmer, hvilke er å anbefalle? Sett What's new pussycat og Annie Hall ganske nylig, samt et par andre, som jeg nesten ikke husker, for en del år siden. Har Cassandras Dream på spillelisten, er den noe bra? Match Point er herlig. Helt sikkert sett, men.. Woa, den var midt i blinken her. (Vel, noe å pirke på var det.. men det var vi post). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Mens vi snakker om rambo, så har Sly bekreftet at han kommer med ny Rambo film bare med en twist, denne gangen skal det visst ikke være krigsfilm :S Artikkel på kulturo for de som ikke har fått den med seg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det noen her som har sett filmen Drageløpern, men ikke lest boka? Lurer på hva dere syns om filmen. Jeg sammelignet den hele tiden med boka, så vet ikke helt om jeg er rettferdig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har sett filmen og ikke lest boka. Syns den var jevnt god, begynte veldig bra, sluttet rimelig generisk. Dessuten er traileren, som jeg så i ettertid, den verste i manns minne. Den må være rettet mot folk som har lest boka, da den avslører nesten alt som skjer i løpet av filmen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det noen her som har sett filmen Drageløpern, men ikke lest boka? Lurer på hva dere syns om filmen. Jeg sammelignet den hele tiden med boka, så vet ikke helt om jeg er rettferdig. Bror min så den igår, les heller boka var svaret han avga til meg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Bror min så den igår, les heller boka var svaret han avga til meg Det er min mening også (Lest boka og sett filmen). Synes de kuttet en del meget viktige elementer i filmen. Som selvmordsforsøket, diverse dialoger osv Endret 18. mars 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå