Montag Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) IMDb - Daily Poll Nå må vi støtte god gammel norsk animasjon ved å stemme på Flåklypa! Støtter tanken din, men tviler på at Flåklypa klarer å komme med. Til det er det nok for mange kunnskapsløse amerikanere som deltar i denne avstemmingen. Iflg foreløpige resultat ligger jo "Beauty& the Beast" (usj) og Southpark (grøss og gru) på topp. Endret 17. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Lyst på noen Woody Allen filmer, hvilke er å anbefalle? Sett What's new pussycat og Annie Hall ganske nylig, samt et par andre, som jeg nesten ikke husker, for en del år siden. Har Cassandras Dream på spillelisten, er den noe bra? Endret 17. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Manhattan er å anbefale hvertfall Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Crimes and Misdemeanors og Husbands and Wives er to filmer som anbefales. Match Point var et fint comeback for Allen etter noen middelmådige filmer. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har nokon sett denne? http://imdb.com/title/tt0369702/ Fekk den anbefalt av ein spanjol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har aldri sett den og vet dessverre ikke hvordan filmsmaken er hos spanjoler. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ok, men takk for det informative svaret uansett. Endret 17. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har nokon sett denne? http://imdb.com/title/tt0369702/ Fekk den anbefalt av ein spanjol. Den ble sendt fra Play her om dagen, har stor tro på denne. Har hørt at filmen er bra, og at vår venn Javier er veldig solid i den. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Mar Adentro er en meget følelsesladet film som gjorde sterkt inntrykk da jeg så den. Javier Bardem spiller veldig bra. Vanskelig å kjenne ham igjen i størsteparten av filmen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Trur eg ser Mar Adentro, også skal eg sjå «No Country for Old Men» i morgon. Dette verte bra. Takk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 No Country For Old Men er utrolig solid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 IMDb - Daily Poll Nå må vi støtte god gammel norsk animasjon ved å stemme på Flåklypa! Støtter tanken din, men tviler på at Flåklypa klarer å komme med. Til det er det nok for mange kunnskapsløse amerikanere som deltar i denne avstemmingen. Iflg foreløpige resultat ligger jo "Beauty& the Beast" (usj) og Southpark (grøss og gru) på topp. Det må en sjelløs europeer til for å ikke sette pris på Beauty and the Beast. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Synes Flåklypa Grand Prix er frykelig kjedelig i første halvdel. Er egentlig bare racet på slutten som gjør den serverdig. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 No Country For Old Men er utrolig solid. Så den i går på kino... Vanvittig bra film! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Flåklypa er den eneste grunnen til at jeg ser på tv på Juleaften. Elsker den filmen! Også er den norsk Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 IMDb - Daily Poll Nå må vi støtte god gammel norsk animasjon ved å stemme på Flåklypa! Støtter tanken din, men tviler på at Flåklypa klarer å komme med. Til det er det nok for mange kunnskapsløse amerikanere som deltar i denne avstemmingen. Iflg foreløpige resultat ligger jo "Beauty& the Beast" (usj) og Southpark (grøss og gru) på topp. Det må en sjelløs europeer til for å ikke sette pris på Beauty and the Beast. Ja, for vi europere har jo gjerne et litt avmålt forhold til mye av det sukkersøte oppgulpet Hollywood leverer. Skal jeg dessuten først se Beauty & the Beast, foretrekker jeg en versjon som holder kunstnerisk mål, nemlig Cocteaus " La Belle et la bête"! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ikiru var veldig god, men jeg må si at den tapte seg litt nærmere slutten, foruten en spesiell scene; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Scenen i "flashback" der vi ser han sitte på dissen/husken/whatever og synger på den sangen han sang på tidligere, da i baren. Akkurat denne scenen sitter virkelig godt. Så faktisk John Rambo i helgen, kult og alt det der, men den skulle gjerne vært lenger, ville se mer Forresten, om Rambo og noe litt merkelig i filmen; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva i huleste var greien med claymore-minen Rambo fikk av sniperen? Det er da en anti-personell mine, ikke en mini-nuke. Endret 17. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Så faktisk John Rambo i helgen, kult og alt det der, men den skulle gjerne vært lenger, ville se mer Forresten, om Rambo og noe litt merkelig i filmen; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva i huleste var greien med claymore-minen Rambo fikk av sniperen? Det er da en anti-personell mine, ikke en mini-nuke. Jeg antar at du snakker om den enorme eksplosjonen? Rambo plasserer minen på en gammel, udetonert bombe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Så faktisk John Rambo i helgen, kult og alt det der, men den skulle gjerne vært lenger, ville se mer Forresten, om Rambo og noe litt merkelig i filmen; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva i huleste var greien med claymore-minen Rambo fikk av sniperen? Det er da en anti-personell mine, ikke en mini-nuke. Jeg antar at du snakker om den enorme eksplosjonen? Rambo plasserer minen på en gammel, udetonert bombe. Ja det stemmer, da var det heldigvis en slags forklaring på det, ville blitt for dumt ellers. Endret 17. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Forresten, om Rambo og noe litt merkelig i filmen; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva i huleste var greien med claymore-minen Rambo fikk av sniperen? Det er da en anti-personell mine, ikke en mini-nuke. Er overrasket over hvor mange som ikke får det med seg. Ser du ikke hvor han plaserer den? Tidligere i filmen går de forbi en bombe på størrelsen med en Polo som har lagt igjen siden 2.verdenskrig. Det er inntil denne han plasserer Claymoren sin, derav den svære eksplosjonen. Var litt sent ute der ja, men da fikk du forklaringen ihvertfall Endret 17. mars 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå