Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter og glor på Las Vegas. Denne episoden handler om en kunsttyv. Nå kom det frem at en av de mistenkte "was in Oslo last summer and stole the Scream". Fett.

7562681[/snapback]

 

Sesong 1 eller 2?, har hvert og handlet sesong 1 i dag. Så er det bare å finne ut om jeg skal legge den i køen bak de 50 sesongen +- jeg ikke har sett ennå eller begynne med den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg er i ferd med å dø av kjedsomhet og blir nødt til å se en film, utvalget er dog litt labert i dag (box of the banned 2).

 

EvilSpeak, Tenebrae, Contamination, Don't Go Near the Park eller The Witch Who Came From the Sea er de står mellom altså. Jeg har ikke sett noen av dem, Argento frister litt. Hva synes dere om Tenebrae?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett noen av dem, Argento frister litt. Hva synes dere om Tenebrae?

Tenebrae er fantastisk. Se de de første 30 sekundene av denne videoen. Det er først menyen til en av DVD-ene, så kommer traileren. Men traileren må du ikke se, spoiler alt for mange av de herlige drapsscenene som Argento er så flink til. Bare se de første 30 sekundene for å få en smaksprøve på soundtracket laget av Goblin. God damn de gutta kan lage musikk.

 

Violence is Italian Art!

Lenke til kommentar
Hva er egentlig originaltittelen til "Grevinnen og Hovmesteren"? Når er denne kortfilmen laget, egentlig? IMDB-link? :dontgetit:

7564621[/snapback]

Der 90. Geburtstag oder Dinner for One, 1963.

7564641[/snapback]

 

 

Hva er egentlig originaltittelen til "Grevinnen og Hovmesteren"? Når er denne kortfilmen laget, egentlig? IMDB-link? :dontgetit:

7564621[/snapback]

 

 

Her er også litt info.

7565486[/snapback]

 

Nydelig. Takk skal dere ha, begge to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...