Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

7/10 til Dogs? Jaja. Kill Bill er fantastiske filmer (film), men jeg stiller et lite spørsmålstegn ved smaken din (ikke at det er negativt) :)

Lenke til kommentar
Nei, ingen i verden liker den filmen.

Is that the new thing called sarcasm? Becasuse i thought i could smell it.

Seff. Alltid like morro når noen spør om en berømt kritikerrost, publikumelsket er noe å glede seg til.

Filmen var helt grei, gir den en 7/10, men skal se kill bill filmene i morra, håper de er bedre..

7/10 helt greit? Hva er 5/10 da?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville få reaksjoner på den. For all del filmen var ikke dårlig, men jeg venta liksom på en hovedscene av noe slag, at dem kom seg litt ut av det møtestedet ogsånt, ikke at alle sammen skulle daue. Filmen tok liksom ikke helt av, men det var nå god underholdning. Veldig bra skuespill forresten.

Hmm, kanskje 7/10 var litt mye da..

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville få reaksjoner på den. For all del filmen var ikke dårlig, men jeg venta liksom på en hovedscene av noe slag, at dem kom seg litt ut av det møtestedet ogsånt, ikke at alle sammen skulle daue. Filmen tok liksom ikke helt av, men det var nå god underholdning. Veldig bra skuespill forresten.

Hmm, kanskje 7/10 var litt mye da..

7/10 er absolutt for mye hvis du mener filmen er middelmådig. Da ville jeg vippa den ned mot 5,6.

Lenke til kommentar
Filmen var helt grei, gir den en 7/10, men skal se kill bill filmene i morra, håper de er bedre..
Enig der. «Pulp Fiction» og «Jackie Brown» er de Tarantino-filmene jeg liker best.

Jeg synes JB var dårlig jeg. Så ikke helt hva som var bra med den, bortsett fra Chris Tucker sin fantastiske rolle.

Lenke til kommentar
Tarantino er dessverre blitt offer for en fanatisk fanboyisme jeg sjelden har sett maken til. Jeg likte ham ganske godt før, men etter at selotene gjorde sitt inntog, smalt døra igjen.

I tillegg har han det med å klistre navnet sitt på alle mulige filmer, som han knapt har deltatt i.

Lenke til kommentar
Tarantino er dessverre blitt offer for en fanatisk fanboyisme jeg sjelden har sett maken til. Jeg likte ham ganske godt før, men etter at selotene gjorde sitt inntog, smalt døra igjen.

Ja, ikke lite heller det.

Lenke til kommentar
Enig der. «Pulp Fiction» og «Jackie Brown» er de Tarantino-filmene jeg liker best.

Jeg synes JB var dårlig jeg. Så ikke helt hva som var bra med den, bortsett fra Chris Tucker sin fantastiske rolle.

Jeg liker musikken, blaxploitation-stilen, karakterene. Filmen er dog noe for lang.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...